• دوشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99043022707
  • خبرنگار : 90047

فرهادی‌زاد: ۵۴ رشته ورزشی در دولت تدبیر و امید وارد حوزه ورزش بانوان شد

فرهادی‌زاد: ۵۴ رشته ورزشی در دولت تدبیر و امید وارد حوزه ورزش بانوان شد

معاون  توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: درحال حاضر نقش مدیریتی زنان در ورزش کشور و همه استان‌ها بسیار پررنگ است.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان،  مهین فرهادی‌زاد، در جلسه مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به فعالیت ورزش بانوان در چهار سال گذشته اظهار کرد: برنامه‌ای که ما در نظر گرفتیم شاخص‌های ورزش بانوان بود. در حال حاضر ۱۲۹ رشته ورزشی در حوزه ورزش بانوان در قالب ۴۹ فدراسیون مشغول به فعالیت هستند. 

او ادامه داد: ۵۴ رشته ورزشی در دولت تدبیر و امید وارد حوزه ورزش بانوان شد که اتفاق بسیار مثبتی به شمار می‌رود.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: گرفتن سهمیه برای دختران ما بسیار دشوار است در کنار دیگر کشورهای جهان ولی در دو دوره المپیک اخیر نشان دادیم که توانایی دختران ما بسیار بالا است. 

فرهادی زاد با بیان این که در حال حاضر نقش مدیریتی زنان در ورزش کشور و همه استان‌ها بسیار پررنگ است،  تصریح کرد: یکی از اقدامات مثبت این دولت توجه به عدالت جنسیتی بود و در دولت تدبیروامید توانستیم سطح ساختار ورزش بانوان را ارتقا دهیم. جایگاه نواب رییس بانوان ما در فدراسیون‌ها قانونمند شده است. 

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما ارتقا نشاط و تندرستی زنان است. در این دولت توانستیم بعد از سال‌ها فدراسیون اسلامی زنان را با حمایت سلطانی‌فر احیا کنیم. 

وی در پایان با اشاره به دیگر اقدامات مثبت سلطانی‌فر برای حوزه ورزش بانوان خاطرنشان کرد: دختران بسکتبالیست ما توانستند بعد از چند دهه مجوز حضور در میادین بین‌المللی را پیدا کنند و بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز با مساعدت وزیر ورزش و جوانان حل شد که در چند سال اخیر با یک دغدغه تبدیل شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha