• چهارشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99050805610
  • خبرنگار : 71552

درآمد تنها ۶ میلیونی ملی‌پوش کبدی از لیگ

درآمد تنها ۶ میلیونی ملی‌پوش کبدی از لیگ

ملی‌پوش کبدی گفت: ۱۰ ماه انتظار می‌کشیم و در پایان لیگ تنها ۶ میلیون می‌گیریم.

محمد ملاک عضو تیم ملی کبدی در گفت و گو با ایسنا در مورد شرایط خود گفت: با شیوع کرونا انفرادی تمرین می‌کنیم. باشگاه که نمی‌تواتیم برویم و در خانه و یا محیط‌های خلوت بدنسازی می‌کنیم تا بدنمان افت نکند. مسابقات لیگ هم هر ساله اواخر پاییز آغاز می‌شد و امسال هم که با شیوع کرونا نمی‌توان پیش بینی کرد چه زمانی آغاز می‌شود.

وی در ادامه گفت: تاکنون قسمت نشده در پروکبدی بازی کنم. شاید حکمتی در آن است. اسامی ورزشکاران را فدراسیون می‌دهد شاید تاکنون صلاح نبوده اسم من هم برای پروکبدی رد شود. امیدوارم که بتوانم آن‌ را تجربه کنم. البته امسال اول قرار بود بدون تماشاچی برگزار شود و اکنون هم معلوم نیست که اصلا برگزار شود.

ملاک در مورد لیگ کبدی ایران گفت: سطح لیگ ما به پروکبدی نزدیک شده است اما این موضوع تنها از لحاظ نحوه برگزاری و موضاعات مربوط به فیلمبرداری و ویدئو چک است اما از لحاظ درآمد یک درصد هم شبیه پروکبدی نیست. ۱۰ ماه انتظار می‌کشیم و در نهایت ۶ - ۷ میلیون تومان قرار می‌بندند، در پایان بخشی اش را هم نمی‌دهند.  من امسال ۶ میلیون از لیگ گرفتم.

ملی‌پوش کبدی در پاسخ به این سوال که آیا شغل و یا منبع درآمد دیگری دارد گفت: بعد از بازی‌های آسیایی قول هایی برای کار دادند. اقدام کردیم اما با وجودی که یکسال گذشته هنوز عملی نشده است. ما روزی دو بار تمرین می‌کنیم و دیگر زمانی برای کار نمی‌ماند.

ملاک در مورد بحث مطرح شده در مورد جوانگرایی تیم ملی کبدی گفت: جوانگرایی خوب است. بیشتر اعضای تیم ملی چند دوره در بازی‌های آسیایی شرکت کرده‌اند و تجربه خوبی دارند. باید جوانان در کنار آنها باشند تا از تجربیاتشان استفاده کنند. از طرفی جوانان هم شناخته شده نیستند و باید با حضور در تیم ملی مطرح شوند.

وی گفت: من از سال ۸۸ کبدی را آغاز کردم و ۵ سالی هست که آن را حرفه‌ای دنبال می‌کنم. خیلی این رشته را دوست دارم و نمی‌توانم از آن بگذرم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha