• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99052820960
  • خبرنگار : 71576

پیروزی مدافع عنوان قهرمانی در دیدار نخست پلی‌آف NBA

پیروزی مدافع عنوان قهرمانی در دیدار نخست پلی‌آف NBA

تیم تورنتو رپترز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ بسکتبال NBA، بازی نخست مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها را با برد پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، امروز (سه‌شنبه) ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۹ نخستین روز رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA پیگیری شد که تیم تورونتو رپترز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، بوستون، کلیپرز و دنور مقابل رقیبان خود به برتری رسیدند تا شروع قابل قبولی در این مرحله داشته باشند.

در نخستین بازی این مرحله، تیم تورنتو رپترز موفق شد حریف خود بروکلین نتس را با درخشش ستاره‌هایی چون “فرد وان‌فیلیت” با حساب ۱۱۰ - ۱۳۴ شکست دهد. فرد در این مسابقه با کسب ۳۰ امتیاز و ثبت ۱۱ پاس گل دبل‌دبل کرده و بهترین بازیکن زمین شد. “تیموتی کابارو” هم با کسب ۲۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم نتس بود.

در دیگر بازی امروز نیز تیم لس‌آنجلس کلیپرز با درخشش “کوآی لنارد” ۱۱۰ - ۱۱۸ مقابل دالاس به برتری رسید. کوآی در این مسابقه موفق به کسب ۲۹ امتیاز و ۱۲ ریباند شد. در سوی دیگر اما ستاره میدان “لوکا دونچیچ” بازیکن تیم دالاس بود که موفق به کسب ۴۲ امتیاز، ثبت ۷ ریباند، ۹ پاس گل و ۱۱ ترن اوور شد.

در دو بازی دیگر امروز هم که در کنفرانس‌های شرق و غرب برگزار شد، تیم بوستون مقابل فیلادلفیا و تیم دنور ناگتس مقابل یوتا جز به ترتیب با نتایج ۱۰۱-۱۰۹ و ۱۲۵-۱۳۵ به پیروزی دست یافتند.

نتایج دیدارهای امروز صبح در مرحله پلی‌آف NBA به شرح زیر است:

بروکلین ۱۱۰ - تورونتو ۱۳۴ (کنفرانس شرق)

یوتا جز ۱۲۵ - دنور ۱۳۵ (کنفرانس غرب)

فیلادلفیا ۱۰۱ - بوستون ۱۰۹ (کنفرانس شرق)

دالاس ۱۱۰ - کلیپرز ۱۱۸ (کنفرانس غرب)

این مسابقات از صبح امروز به میزبانی "دیزنی ورلد اورلاندو" به صورت متمرکز برگزار می‌شود. به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این مسابقات قرار است به صورت متمرکز برگزار شود که در این شرایط،‌ هیچ تیمی از حق میزبانی برخوردار نخواهد بود. همانند دوره‌های قبل، بازی‌های این مرحله به صورت ۴ برد از ۷ بازی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha