• پنجشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99053022616
  • خبرنگار : 71576

دومین پیروزی بوستون ‌و ‌تورنتو در پلی‌آف NBA/ باخت کلیپرز مقابل دالاس

دومین پیروزی بوستون ‌و ‌تورنتو در پلی‌آف NBA/ باخت کلیپرز مقابل دالاس

تیم‌های تورنتو و بوستون با کسب پیروزی مجدد مقابل رقبای خود، فعلا تنها تیم‌های مرحله‌ پلی‌آف NBA با دو برد هستند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA، چهار دیدار دیگر برگزار شد که تیم‌های تورنتو رپترز، یوتا جاز، بوستون سلتیکس و دالاس توانستند مقابل رقبای خود به برتری برسند.

در نخستین بازی تیم مدعی تورنتو با حساب ۱۰۴ بر ۹۹ بار دیگر بروکلین نتز را شکست داد تا دومین برد خود در این مرحله را جشن بگیرد. مسابقات این مرحله NBA به صورت ۴ برد از ۷ بازی برگزار می‌شود که به این ترتیب، تورنتو می‌تواند با کسب دو پیروزی دیگر راهی دور بعد مسابقات شود. تنها تیم کانادایی NBA بازی قبل را ۱۳۴ - ۱۱۰ پیروز شده بود.

در دومین بازی یوتا جاز توانست باخت بازی اول مقابل دنور ناگتس را جبران کرده و به نتیجه ۱۲۴ بر ۱۰۵ پیروز از زمین خارج شود تا به این ترتیب، هر دو تیم با کسب یک پیروزی منتظر بازی سوم باشند. باز قبل این دو تیم با نتیجه ۱۳۵ - ۱۲۵ به سود دنور پایان یافته بود.

 در سومین بازی هم بوستون سلتیکس ۱۲۸ بر ۱۰۱ فیلادلفیا را شکست داد تا پس از تورنتو، دومین تیمی باشد که دو پیروزی را در این مرحله به دست آورده است. بوستون بازی قبل را ۱۰۹ - ۱۰۱ پیروز شده بود که به این ترتیب، همانند تورنتو می‌توانند پس از پیروزی در دو بازی پیش رو راهی دور بعد شود.

اما آخرین بازی نیز میان دو تیم از کنفرانس غرب برگزار شد که دالاس ۱۲۷ بر ۱۱۴ حریف قدرتمندش کلیپرز را شکست داد تا هر دو تیم به یک برد در این مرحله دست پیدا کنند. در بازی قبل دو تیم کلیپرزی‌ها ۱۱۸ - ۱۱۰ به پیروزی رسیده بودند.

نتایج بازی‌های امروز به شرح زیر است:
بروکلین ۹۹ - ۱۰۴ تورنتو (کنفرانس شرق)
یوتا جاز ۱۲۴ - ۱۰۵ دنور (کنفرانس غرب)
فیلادلفیا ۱۰۱ - ۱۲۸ بوستون (کنفرانس شرق)
دالاس ۱۲۷ - ۱۱۴ کلیپرز (کنفرانس غرب)

انتهای پیام

برچسب‌ها:
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha