• جمعه / ۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۳:۳۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99060605423
  • خبرنگار : 71552

ملی‌پوش هندبال: عقب بودیم و کرونا هم مزید بر علت شد/ امیدوارم مجوز لیگ را بدهند

ملی‌پوش هندبال: عقب بودیم و کرونا هم مزید بر علت شد/ امیدوارم مجوز لیگ را بدهند

علی رحیمی گفت: هندبال ایران چند سالی است که درجا می‌زند و عقب است، اکنون هم شیوع کرونا مزید بر علت شده است تا این رشته بیشتر ضرر کند.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال در گفت و گو با ایسنا در مورد شروع تمرینات برای فصل جدید لیگ برتر هندبال اظهار کرد: سه هفته‌ای است که تمریناتمان  شروع شده است و فعلا بدنسازی و استقامتی کار می‌کنیم. ما خطرات را به جان خریده‌ایم و تست‌های لازم برای کرونارا داده‌ایم.

رحیمی افزود: اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد با شروع تمرینات رخ می‌دهد. امیدوارم حداقل ما که خطرات را تحمل می‌کنیم مجوز برگزاری لیگ را بدهند و لیگ شروع شود. شغل اول بسیاری از هندبالیست‌ها و ورزشکاران همین لیگ است. وزارت ورزش به چند رشته ورزشی همچون والیبال و فوتبال و برخی از رشته‌های المپیکی مجوز فعالیت داده است. فدراسیون هندبال هم به جد دنبال این است که مجوزهای لازم را بگیرد، امیدوارم که شرایط مهیا شود.

وی گفت: من در تیم شاملی هستم و صحبت شده حتی اگر لیگ هم شروع نشود پیش پرداخت خوبی بدهد تا ورزشکاران برای امرار معاششان نمانند. گویا قرار شده است لیگ را در چند شهر سفید به صورت متمرکز مثل کیش و یزد برگزار کنند تا خطرات کمتر شود. در این شرایط رفت و آمد برای بازیکنان، ناظران و داوران سخت است و اگر متمرکز انجام شود بهتر است.

عضو تیم شاملی کازرون گفت: امسال خداراشکر مقداری قراردادها افزایش داشته است. البته من که سرباز هستم و دوران خدمتم را انجام می‌دهم ولی قراردادها افزایش داشته است. امیدوارم این روند افزایشی ادامه داشته باشد. اگر تیم ملی نتیجه بگیرد شرایط قراردادی ما بهتر خواهد شد.

وی افزود: چند سالی است که هندبال ما درجا می‌زند. با اینکه پاکدل با آمدنش برنامه‌های خوبی داشته اما کرونا اجازه اجرای برنامه‌ها را نمی‌دهد. در حال حاضر وزارت و ستاد مقابله با کرونا اجازه برگزاری اردو به جوانان و نوجوانان را نمی‌دهند. هندبال ایران عقب بود و این بیماری هم مزید بر علت شده تا هندبال ضرر بخورد.

وی گفت: با تلاش پاکدل و حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امیدواریم که اردوهای تیم ملی و مسابقات لیگ شروع شود تا هندبال بیشتر لطمه نخورد. خواه ناخواه اردوهای ما که شروع شده و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد در همین اردوها رخ می‌دهد. امیدوارم همه چیز خوب پیش رود.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال در مورد جام باشگاه‌های آسیا گفت: قرار است که اردیبهشت انجام شود. بحثی که در حال حاضر بین باشگاه و بازیکنان مطرح است بازه زمانی طولانی میان لیگ و جام باشگاه‌ها است. با پایان لیگ قرارداد بازیکنان تمام می‌شود و این موضوع دغدغه شده و همه به فکر این هستند که موضوع را حل کنند. البته اگر وضعیت کشورها به سبب کرونا مناسب نباشد ممکن است این تاریخ هم تغییر کند.

وی افزود: کازرون و مس بعد از سال‌ها قرار است به جام باشگاه‌های آسیا اعزام شوند و برای این مسابقات هزینه کرده‌اند. بازیکنان خوبی جمع کرده و تیم‌های خوبی بسته‌اند. امیدوارم که شرایط فراهم باشد و مالکان به خواسته‌های خود برسند و هزینه‌ها جبران شود. البته ما یک مشکل دیگر هم داریم میزبان عربستان است و ما ممکن است مشکل ورود به جده را نیز داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha