• شنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99061510421
  • خبرنگار : 71549

دور سوم تنیس اپن آمریکا

صعود جوکوویچ و زورف در روز حذف سیتسیپاس

صعود جوکوویچ و زورف در روز حذف سیتسیپاس

مرد شماره یک و هفت جهان با پیروزی برابر حریفانشان به دور چهارم اپن آمریکا صعود کردند اما تنیسور یونانی با شکست مقابل برنا کوریچ از این رقابت ها حذف شد.

به گزارش ایسنا، دور سوم تنیس اپن آمریکا با پیروزی نواک جوکوویچ و الکساندر زورف آغاز شد. در مهمترین بازی روز پنجم مرد شماره یک جهان برابر اشتروف قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. جوکوویچ به آسانی حریفش را با نتایج ۶ بر ۳، ۶ بر ۳ و ۶ بر یک شکست داد. 

استفانوس سیتسیپاس برابر برنا کوریچ قرار گرفت و در یک رقابت نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد تا خیلی زود از این رقابت ها حذف شود. مرد شماره شش جهان در ست نخست ۷ بر ۶ حریف کروات خود را شکست داد. او ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ واگذار کرد تا همه چیز به تساوی برسد. با این حال سیتسیپاس در ست بعدی ۶ بر ۴ پیروز شد. او در حالی که تنها یک گیم با پیروزی در این دیدار فاصله داشت برد ۵ بر یک را با شکست ۷ بر ۵ عوض کرد تا بازی در ست پنجم دنبال شود. رقابت نزدیک دو تنیسور در این ست ادامه داشت و در تای‌بریک کوریچ توانست ۷ بر ۴ پیروز شود و به دور چهارم صعود کند. 

زورف به مصاف آدرین مانارینو رفت و ۳ بر یک حریف فرانسوی اش را شکست داد. تنیسور آلمانی با وجود این که ست نخست را ۷ بر ۶ واگذار کرد اما در ادامه توانست جبران کند. او در ست دوم ۶ بر ۴ پیروز شد و دو ست دیگر را با نتایج مشابه ۶ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند. 

دیوید گافن برابر فیلیپ کرایینویچ قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. الخاندرو فوکینا و پابلو کارنیا بوستا، دو تنیسور اسپانیایی به دور چهارم راه یافتند. تامپسون و دنیس شاپالوف هم با پیروزی برابر حریفانشان به مرحله بعد صعود کردند.

در بخش بانوان نائومی اوساکا مقابل مارتا کاستیوک بازی کرد و ۲ بر یک پیروز شد. تنیسور ژاپنی در ست نخست ۶ بر ۳ حریفش را شکست داد اما ست دوم را با نتیجه ۷ بر ۶ واگذار کرد. بانوی شماره ۹ جهان در ست سوم به راحتی پیروز شد و نتیجه ۶ بر ۲ را به ثبت رساند. 

در دیگر بازی مهم پترا ویتووا برابر جسیکا پگولا قرار گرفت و ۲ بر صفر حریفش را شکست داد. کونتاوویت، راجرز، جنیفر برادی، آنجلیک کربر، پترا مارتیچ و یولیا پوتینسوا هم پیروز شدند و به دور چهارم دومین گرند اسلم سال صعود کردند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha