• چهارشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99070201424
  • خبرنگار : 71624

سرای انرژی و گیاهان گرمسیری دانشگاه آزد راه‌اندازی می‌شود

سرای انرژی و گیاهان گرمسیری دانشگاه آزد راه‌اندازی می‌شود

در هفتمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی طرح توجیهی سرای نوآوری انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفتمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان با حضور دکتر روح‌الله دهقانی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام دکتر فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد خوزستان واحد اهواز،  دکتر احسان شیرنگی مدیرکل اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری به صورت وبینار برگزار شد.
در این جلسه طرح توجیهی سرای نوآوری انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. 

شیرنگی ابراز امیدواری کرد که این طرح باعث راه‌اندازی اولین سرای نوآوری در اهواز شود.


در این جلسه مدیران کل معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری نیز به بیان دیدگاه خود درباره طرح توجیهی سرای نوآوری انرژی پرداختند و ضمن استقبال از طرح سرا، نکات مهمی را در زمینه نقائص طرح ارائه کردند.


در نهایت و پس از تبادل نظر و گفت‌وگوهای فی مابین، ضمن موافقت با عنوان سرای پیشنهادی انرژی مقرر شد با در نظر گرفتن نقطه نظرات اعضای جلسه اصلاحاتی صورت پذیرد و به دبیرخانه شورای مدیریت دانش‌بنیان ارسال و درصورت تایید، موافقت اولیه اعطا شود.

در ادامه این جلسه، طرح سرای نوآوری گیاهان گرمسیری دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان، واحد زاهدان نیز بررسی شد. شورای مدیریت فعالیت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، در این خصوص نیز ضمن موافقت با عنوان طرح و راه‌اندازی این سرا، مقرر کرد اصلاحاتی در طرح صورت گیرد و به دبیرخانه ارسال شود.

همچنین سرای سلامت کار واحد اراک و سرای گردشگری واحد چالوس در این جلسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت ضمن موافقت با موضوع سراهای پیشنهادی و با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای مناطق، تصمیم بر آن شد تا در جلسه آینده و پس از رفع کمبودهای طرح و انجام اصلاحات، طرح‌های موجود مجدد ارائه شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد، در این نشست دکتر قباد بهزادی‌پور مدیرکل امور کارآفرینی و مراکز رشد،  دکتر علی رئیس‌پور مدیرکل ایجاد و توسعه فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدجواد صدری مهر مدیر کل تجاری‌سازی و پارک علم و فناوری و نمایندگان مرکز نطارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و مرکز حراست حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha