• دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99102921506
  • خبرنگار : 71469

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش مطرح کرد: 

استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در توسعه ورزش همگانی/ بهره زیرساختی برای ارتقاء سلامت عمومی

استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در توسعه ورزش همگانی/ بهره زیرساختی برای ارتقاء سلامت عمومی

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به امکانات بسیار خوب نیروهای مسلح در حوزه ورزش، بر استفاده از این ظرفیت‌ها در توسعه ورزش همگانی به منظور ارتقای سلامت مردم تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالحمید احمدی در نشست مشترک معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد مشارکت هرچه بیشتر نیروهای مسلح در توسعه ورزش همگانی باشیم، اظهار کرد: آمادگی جسمی نیروهای مسلح مسئله ای اجتناب ناپذیر در توان رزمی آن هاست.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در توسعه ورزش همگانی مسئله ای مورد توجه است تا با بهره از توان ارتش، سپاه، بسیج و تمامی نیروهای مسلح بتوانیم به توسعه ورزش همگانی کمک کنیم و در راستای بهبود چالش جدی ورزش همگانی در حوزه سلامت عمومی گام  برداریم.

وی افزود: اطمینان داریم که همراهی نیروهای مسلح می تواند جهش خوبی را در توسعه ورزش همگانی کشور ایجاد کند؛ به طور مثال سربازها جمعیت قابل توجه هستند که به مدت دو سال فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پشتیبانی زیرساختی نیروهای مسلح از برنامه های ورزش همگانی بسیار موثر خواهد بود، عنوان کرد: نیروهای مسلح از امکانات و زیرساخت های بسیار خوبی در حوزه ورزش برخوردار است و این ظرفیت می تواند به توسعه ورزش همگانی کمک کند.

احمدی ادامه داد: ورزش همگانی خانواده نیروهای مسلح دیگر موضوعی است که باید به آن توجه داشت و می تواند جمعیت قابل توجهی را در بر گیرد.

وی افزود: با همکاری موثر وزارت ورزش، فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح امیدوار هستیم بتوانیم گام های موثری را در حوزه ورزش همگانی و ارتقاء سلامت مردم برداریم.

به گزارش ایسنا، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ورزش‌های همگانی، وزارت ورزش و سازمان ورزش و آمادگی‌جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح امضا شد. در این مراسم که به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، طرفین بر همکاری و تعامل برای رشد و توسعه ورزش همگانی در بخش‌های مختلف از جمله نیروی مسلح تاکید کردند و خواستار استفاده از ظرفیت‌های سه نهاد در راه رسیدن به این هدف شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha