• سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99110704834
  • خبرنگار : 90047

علی‌نژاد:

حتما نباید فوتبالیست ها عضو هیات رئیسه فدراسیون شوند/ ثبت نام شطرنج دوباره انجام می‌شود

حتما نباید فوتبالیست ها عضو هیات رئیسه فدراسیون شوند/ ثبت نام شطرنج دوباره انجام می‌شود

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور فوتبالیست ها در جمع اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: هیات مدیره با کمیته فنی فرق دارد و حتما نباید فوتبالیست ها در آن حضور داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مهدی علی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: هیات مدیره فدراسیون فوتبال با کمیته فنی فرق می کند و الزامی وجود ندارد که حتما فوتبالیست ها عضو آن شوند. در دنیا نیز در این زمینه مشکلی وجود ندارد، کار فنی بر عهده کمیته فنی است و معمولا از کسانی استفاده می شود که در حوزه مدیریتی باشگاه بتوانند کمک کنند.

وی درباره وضعیت خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال نیز افزود: بحث خصوصی سازی این دو باشگاه فرایند پیچیده ای دارد که در این زمینه اقدامات زیادی صورت گرفته تا کار خصوصی سازی به سرعت انجام شود. بطوریکه روز گذشته جلسه معرفی باشگاه پرسپولیس و مجموعه فرابورس را داشتیم و برای ۱۴ بهمن نیز این جلسه برای استقلال برگزار خواهد شد. اینها اقدامات اولیه ورود به مجموعه بازار سرمایه است و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

علی نژاد خاطرنشان کرد: در جهت خصوصی سازی این دو باشگاه ۷۱۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه صورت گرفته و برندها نیز قیمت گذاری شده اند. بعد از این جلسه معارفه فرصت لازم داده خواهد شد تا بحث واگذاری این دو باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

وی درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیونهای اتومبیلرانی و شطرنج اظهار کرد: با توجه به اینکه شش ماه از زمان ثبت نام کاندیداهای فدراسیون شطرنج سپری شده است باید طبق آئین نامه ثبت نام مجدد صورت بگیرد. در خصوص اتومبیلرانی نیز باید بگویم هنوز وضعیت صلاحیت نامزدها مشخص نیست.

وی پیرامون این پرسش که شایعاتی مبنی بر مهندسی انتخابات اتومبیلرانی وجود دارد، گفت: من در این زمینه چیزی نشنیده ام.

علی نژاد همچنین در خصوص حواشی پرسپولیس و دعوای بین رسول پناه و گل محمدی گفت: این مسئله در نهایت به جابجایی رسول پناه ختم شد.

علی نژاد درباره انتخاب صدری در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: وی یک پرسپولیسی است و مدیر اقتصادی بزرگی هستند و حضور وی در باشگاه به منظور درآمدزایی در این باشگاه است.

وی در پایان در خصوص انتخاب مهدی حیدری به عنوان رئیس فدراسیون غواصی افزود: حیدری از همکاران خوب ما در وزارت ورزش بوده که از تجربیات خوبی برخوردار است و با اهداف وزارت ورزش و نجات غریق آشنایی کامل دارد. بدون شک این موضوع در پیشرفت این فدراسیون کمک بزرگی خواهد کرد. این فدراسیون با جان آدم ها سر و کار دارد و کوچکترین غفلت سبب می شود که به قیمت جان انسان ها تمام شود. متاسفانه به دلیل کرونا مشکلات زیادی از نظر معیشتی برای ناجیان غریق به وجود آمد که ما سعی داریم با حمایت دولت با پرداخت وام هایی به مجموعه استخردارها و به ویژه ناجیان غریق کمک کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha