• جمعه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 93111709453
  • خبرنگار : 71186

در حاشیه رونمایی از خودروی برقی رنو؛

نگین خودرو تجمع خریداران محصولاتش را تکذیب کرد

نگین خودرو تجمع خریداران محصولاتش را تکذیب کرد

یکی از مسوولان شرکت نگین خودرو تجمع خریداران محصولات این شرکت در اعتراض به تاخیر در تحویل محصولات را تکذیب کرد. وی در عین حال می‌گوید که این شرکت دارای تعهدات عقب افتاده در زمینه‌ی تحویل خودرو به مشتریان است.

یکی از مسوولان شرکت نگین خودرو تجمع خریداران محصولات این شرکت در اعتراض به تاخیر در تحویل محصولات را تکذیب کرد. وی در عین حال می‌گوید که این شرکت دارای تعهدات عقب افتاده در زمینه‌ی تحویل خودرو به مشتریان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، چندی پیش اخباری مبنی بر تجمع برخی از خریداران محصولات شرکت نگین خودرو در اعتراض به تاخیر در تحویل خودروهای فروخته شده، منتشر شد.

این درحالی بود که سال گذشته نیز پیمان کارگر – مدیر عامل رنو پارس و نماینده رنو در ایران - از عملکرد شرکت نگین خودرو به شدت انتقاد کرد.

وی در یک نشست خبری اظهار کرده بود: متاسفانه نارضایتی‌هایی از عملکرد شرکت نگین خودرو وجود دارد. در بخش‌های مختلف بازار‌یابی، ارائه‌ی خدمات به مشتری و همچین ارائه خدمات پس از فروش از سوی شرکت نگین خودرو مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

در این شرایط یکی از مسوولان شرکت نگین خودرو در حاشیه مراسم رونمایی خودروی برقی رنو در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: هیچ تجمعی از سوی خریداران محصولات نگین خودرو صورت نگرفته بود و این موضوع تکذیب می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت نگین خودرو تمام محصولات فروخته شده را در موقع مقرر به خریداران تحویل داده است؟ اظهار می‌کند: نگین خودرو مانند تمام شرکت‌های وارد‌کننده خودرو دارای تعهدات عقب افتاده در این زمینه است.

این مسوول نگین خودرو در پاسخ به این‌که دلایل وجود تاخیر در تحویل خودروی فروخته شده چیست؟ می‌گوید: دلایل آن متعدد است و از اظهارنظر بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

در حالی که این مسوول شرکت نگین خودرو وجود تعهدات معوق در تحویل خودروهای فروخته شده از سوی این شرکت را تایید می‌کند، با این حال نگین خودرو چندی پیش دور جدید فروش محصولات خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، خودروی برقی رونمایی شده رنو خودروی فلوئنس ZE است. قدرت موتور این خودرو 70 کیلووات و 95 اسب بخار است. حداکثر سرعت این خودرو 135 کیلومتر در ساعت و حداکثر مسافت قابل پیمایش پس از شارژ کامل 185 کیلومتر است. قیمت عرضه این خودرو در جزیره کیش 138 میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha