• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403022115277
  • خبرنگار : 50182

انتخاب قوی؛ ایران قوی

پایان انتخابات در کرمانشاه/ ۱۷۰ هزار نفر احراز هویت شدند

پایان انتخابات در کرمانشاه/ ۱۷۰ هزار نفر احراز هویت شدند

ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اعلام پایان انتخابات، از ثبت احراز هویت ۱۷۰ هزار نفر تا ساعت ۲۲ در حوزه انتخابیه کرمانشاه خبر داد.

علی شعبانی در جمع خبرنگاران از اتمام مرحله دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه خبر داد و افزود: طبق اعلام وزارت کشور به استانها این اختیار داده شده که از ساعت ۲۱ درصورت عدم حضور مردم پایان رای گیری را اعلام کنند، اما با توجه به ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای، انتخابات در کرمانشاه تا ساعت ۲۲ تمدید شد و پس از آن نیازی به تمدید مجدد زمان رای گیری احساس نکردیم و در همین راستا پایان رای گیری را ساعت ۲۲ اعلام کردیم.

شعبانی گفت: از ساعت ۲۲ درب شعب بسته شده و شعب مکلف به اخذ رای از افراد حاضر در شعب هستند.

وی افزود: البته همین الان هم با توجه به ازدحام جمعیت همچنان اخذ رای در بیش از ۵۰۰ شعبه همچنان ادامه دارد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تا ساعت ۲۲، احراز هویت ۱۷۰ هزار نفر ثبت شده است و با توجه به اینکه اخذ رای از افراد حاضر در شعب بعد از ساعت ۲۲ ادامه دارد، امکان افزایش این آمار محتمل است.

شعبانی گفت: شعبی که اخذ رای در آنها به اتمام رسیده، کار بازگشایی صندوق ها را آغاز کرده اند.

شعبانی با بیان اینکه صندوق های اخذ رای آفلاین هستند، گفت: با توجه به این شرایط امکان اطلاع از محتوای صندوق‌ها تا پایان رای گیری و بازگشایی صندوق وجود ندارد، بنابراین مردم به گمانه زنی ها و شایعات در خصوص نتایج انتخابات توجه نکنند.

وی در خصوص اعلام نتایج هم گفت: اعلام نتایج به صورت متمرکز فردا از سوی ستاد انتخابات کشور صورت می گیرد و در استان اعلام نمی شود.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص خرید و فروش رای در برخی شعب هم گفت: در این زمینه شایعات بسیار است، اما هر گزارش مستندی که دریافت کرده‌ایم نیروهای انتظامی و امنیتی ورود کرده و دستگیری‌هایی هم داشته‌ایم.

شعبانی گفت: از مردم می‌خواهیم هرگونه شکایت مستندی که در این زمینه دارند را حتما به دستگاه‌های مربوطه اطلاع داده تا برخورد شود.

شعبانی گفت: با توجه به اینکه در این مرحله شمارش آرا دیگر بصورت دستی نیست، لذا نیازی به تعطیل مدارس نبوده و همه مدارس کرمانشاه فردا فعال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha