• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403022316680
  • منبع : قوه قضاییه

بازدید دادستان تهران از پلیس آگاهی تهران

بازدید دادستان تهران از پلیس آگاهی تهران

دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان ستادی دادسرای عمومی و انقلاب تهران و مدیرکل زندان‌های استان تهران از بخش‌های مختلف پلیس آگاهی تهران بزرگ بازدید و در دیدار چهره با چهره با متهمان بازداشتی، دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان صادر کرد.

به گزارش ایسنا، علی صالحی شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور در بازداشتگاه‌های موقت مردان و زنان پلیس آگاهی تهران، ضمن دیدار چهره به چهره با متهمان و استماع درخواست‌های آنان، دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود صادر کرد.

دادستان تهران همچنین در جلسه مشترک با رئیس پلیس آگاهی تهران و معاونان وی، ضمن اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی، بر ضرورت حفظ حقوق متهمان بازداشتی و افزایش فضا و امکانات مورد نیاز برای نگهداری متهمان تحت نظر تأکید کرد.

صالحی در این جلسه با تأکید بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف متهمان بازداشتی تصریح کرد: ضابطان هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل تحقیقات مد نظر مقامات قضایی اقدام کنند.

دادستان تهران همچنین با بیان اینکه بیشتر متهمان مستقر در بازداشتگاه‌ها، سارقان و مجرمان جرایم خشن و سازمان‌یافته هستند؛ از عملکرد پلیس در تأمین نظم و امنیت جامعه و همچنین دستگیری سارقان حرفه‌ای و مجرمان خشن، تشکر و قدردانی کرد و افزود: حفظ امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، چرا که احساس ناامنی باعث ایجاد مشکلات عدیده در زندگی روزمره مردم می‌شود، لذا دستگاه قضا با مخلان امنیت جامعه به‌ویژه سارقان حرفه‌ای و مرتکبان جرایم خشن، مسلحانه، سازماندهی شده و متجاوزان به عنف با قاطعیت و بدون مماشات برخورد خواهد کرد.

دادستان تهران در پایان این برنامه، ضمن بازدید از ساختمان در حال احداث بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران، با قدردانی از پیشرفت فیزیکی کار و همچنین پیش‌بینی فضا و امکانات مناسب برای نگهداری متهمان بازداشتی، بر ضرورت تسریع در تکمیل آن ساختمان تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۳ ۲۲:۵۵

فقط لطفا یه خورده سخت بگیرید تا مردم آرامش داشته قمه کشی اراذل اوباش زوری گیری دزدی