• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403022316751
  • منبع : حوزه فراجا

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای پلیس:

هدف دشمن جداسازی مردم از ارزش‌های دینی و ملی است/ لزوم پشتیبانی همه جانبه از پلیس

هدف دشمن جداسازی مردم از ارزش‌های دینی و ملی است/ لزوم پشتیبانی همه جانبه از پلیس

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای پلیس بر لزوم پشتیبانی همه جانبه از ماموریت های پلیس تاکید کرد و گفت: فعالیت های شبانه‌روزی و جهادی پلیس باید برای مردم و جامعه تببین و تشریح شود.

به گزارش ایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی در بیست و ششمین گردهمایی معاونین فرهنگی و اجتماعی فراجا با اشاره به اهمیت نقش و کارکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا اظهارکرد:برای موفقیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیاز به گفتمان داریم و باید گفتمان سازی کنیم و این گفتمان سازی باید عمیق، ریشه‌دار، اثرگذار و حرفه‌ای باشد. تولید محتوای کیفی و اثرگذار در بسترهای رسانه‌ای و مجازی یکی از مصادیق بارز گفتمان سازی است و امروزه با توجه به رویکرد جدی دشمن برای تمرکز بر جنگ نرم و ترکیبی، گفتمان‌سازی در فضای رسانه‌ای و روانی جامعه به منظور صیانت از ارزش‌های دینی و ملی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در این عصر و روزگار، اقدام فرهنگی، اجتماعی، عملیات روانی، جنگ نرم و شناختی، صرفا پیوست عملیات سخت و نیمه سخت نیست بلکه دقیقا بطن و متن عملیات است، اظهارکرد: اگر بخواهیم از اقدام فرهنگی و اجتماعی تعریف عملیاتی داشته باشیم، باید بگوییم که هر زمان متولیان امور فرهنگی و اجتماعی بتوانند به طور همزمان اقدامی انجام دهند که در جامعه به تغییر رفتار مدنظر متولیان و مطلوب منتج شود، اقدام فرهنگی و اجتماعی انجام داده‌ایم و در واقع تغییر رفتار در جامعه هدف مصداقی از اقدامات است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به مدیران فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: شما عزیزان از بخش و متولیان پرتوان و تاثیرگذار فرهنگی در کشور هستید و علاوه بر این موتور محرکه و بسیج کننده سایر متولیان فرهنگی و اجتماعی کشور نیز هستید.

وی با اشاره به رویکردهای نوآور معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در سنوات اخیر خاطرنشان کرد: راه‌اندازی باشگاه دانش‌آموزی خبرنگاران پلیس یا مجهز شدن به یک مرکز راهبردی با عنوان رصد فضای مجازی و شکل‌گیری جبهه فرهنگی و لشکر سازی در این حوزه و ... از اقدامات مطلوب و شایسته تقدیر  عزیزانمان در این عرصه و حوزه است.

شکارچی با بیان اینکه هدف دشمن جداسازی مردم از ارزش‌های دینی و ملی و برجسته سازی بعد غریزی و حیوانی در انسان‌هاست، گفت: امروز شاهدیم که عزیزانمان در معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در خط مقابله با جنگ نرم دشمن هستند و قطعا تداوم اقدامات نو و هوشمندانه پلیس در حوزه اجتماعی می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کند اما شرط لازم برای تداوم این موفقیت‌ها بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت‌ها است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره بر لزوم پشتیبانی حداکثری از ماموریت‌های پلیس اظهارکرد: ماموریت‌های پلیس امنیت آفرین و لازم است تمامی اقدامات پلیس باید برای مردم و جامعه تببین و تشریح شود، چراکه انعکاس زحمات و فعالیت‌های پلیس در راستای امنیت آفرینی، در همراه‌سازی مردم و افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس موثر است.

وی روند حرکت معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا را رو به رشد، پویایی و تعالی ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه انتصابات در فرماندهی انتظامی کشور، به‌ویژه در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی نوید بخش آینده درخشانی است و در این معاونت به وضوح همدلی، وحدت و اقدامات هم افزا برای پیشبرد بهتر اهداف و ماموریت‌ها مشاهده می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در پایان به تشریح الزامات و راهبردهای پلیس در ماموریت‌ها پرداخت و بر ضرورت  آینده نگری و آینده پژوهی تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha