• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022417738
  • منبع : بازار

صفر تا صد خرید انواع پکیج شوفاژ دیواری گاز سوز

صفر تا صد خرید انواع پکیج شوفاژ دیواری گاز سوز

خرید پکیج‌دیواری یک تصمیم مهم و تأثیرگذار بر راحتی و بهره‌وری انرژی در فضای مسکونی یا تجاری شماست.

به گزارش ایسنا به نقل از لورچ، پکیج‌های‌دیواری نه تنها منبعی برای تأمین گرمایش محیط و آب گرم مصرفی هستند، بلکه انتخاب صحیح آن‌ها می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌های مصرف انرژی، افزایش ایمنی و بهبود کیفیت زندگی کمک کند. در نتیجه، آشنایی با نکات کلیدی و ملاحظات مهم در فرایند خرید پکیج شوفاژ دیواری ضروری است.

انواع پکیج

پکیج‌ها بر اساس مدل و محل نصبشان به دو دسته پکیج دیواری و زمینی تقسیم می‌شوند. پکیج‌های‌زمینی بیشتر در ساختمان‌های با متراژ بالاتر از ۴۰۰ مترمربع و یا ساختمان‌های چند طبقه و ویلاها و پکیج‌های‌دیواری برای ساختمان‌های با متراژ کمتر از ۴۰۰ مترمربع مورداستفاده قرار می‌گیرد. پکیج‌های‌دیواری نیز به دو دسته تک مبدل و دو مبدل تقسیم می‌شود.

در پکیج‌های تک مبدل هر دو لوله مربوط به آب گرم مصرفی و رادیاتورها از داخل یک مبدل عبور می‌کند؛ ولی در پکیج‌های دو مبدل قسمت آب گرم مصرفی از قسمت رادیاتور یا گرمایش جدا است. پکیج دو مبدل دارای دو مبدل اصلی و صفحه‌ای است. از مزایای پکیج دیواری تک مبدل می‌توان به استهلاک فعال نبودن پمپ در حالت تابستانی و تولید آب گرم مصرفی سریع‌تر و از مزایای پکیج دیواری دو مبدل می‌توان به تولید آب گرم مصرفی یکنواخت و رسوب‌گیری و استهلاک کمتر اشاره نمود.

نکات مهمی که قبل از خرید پکیج باید در نظر بگیرید:

۱ - انتخاب ظرفیت درست

انتخاب ظرفیت درست پکیج دیواری برای منزل یکی از مهم‌ترین عواملی است که در انتخاب پکیج مؤثر است. برای انتخاب ظرفیت صحیح پکیج برای منزل عوامل بسیاری دخیل هستند. عواملی از قبیل:

قرارگیری منزل در مناطق سردسیر یا معتدل و گرم سیر (اقلیم محل نصب)

  • نوع کاربری ساختمان
  • نوع عایق‌بندی ساختمان
  • نوع دیوارهای ساختمان
  • تعداد و مساحت دیوارهای مجاور با هوای آزاد
  • مساحت و نوع پنجره‌های ساختمان

با توجه به عوامل مذکور، برای انتخاب ظرفیت درست پکیج باید از مشاوره متخصصان در این حوزه استفاده کنید. اما به طور عمومی برای واحدهای تا متراژ ۱۵۰ مترمربع (مساحت بنا) استفاده از پکیج با ظرفیت ۲۴ کیلووات، ۱۵۰ تا ۲۰۰ مترمربع پکیج با ظرفیت ۲۸ کیلووات، ۲۰۰ تا ۲۵۰ مترمربع پکیج با ظرفیت ۳۲ کیلووات پیشنهاد می‌گردد.

۲ - دودکش پکیج

معمولاً در طبقه‌های انتهایی یک ساختمان به دلیل اینکه طول عمودی لوله دودکش ساختمان از ۳ متر کمتر است، باید حتماً یک پکیج فن دار نصب کنید. ولی در طبقات اول اگر طول افقی لوله دودکش کمتر از یک متر باشد، می‌توانید از انواع بدون فن به شرط آن که دودکش استاندارد در محل نصب وجود داشته باشد استفاده کنید. اگر به هر علتی امکان استفاده از مدل‌های فن دار وجود نداشت باید پکیج مجهز به حسگر حرارتی دودکش بخرید. این حسگرها با دریافت نشانه‌های حرارتی دودکش، انسداد و گرفتگی دودکش را نشان می‌دهد و سپس خاموش می‌شود. البته در صورت استفاده از پکیج بدون فن از آنجا که هوای مورد نیاز احتراق از محیط محل نصب گرفته می‌شود، باید مناسب بودن فضا و دریچه برای تأمین هوا در نظر گرفته شود.

صفر تا صد خرید انواع پکیج شوفاژ دیواری گاز سوز

نکات مهم در انتخاب برند پکیج :

هنگام خرید پکیج دیواری، توجه به ویژگی‌های مهمی مانند راندمان حرارتی، کیفیت قطعات، فن قدرتمند، نفوذ ناپذیری در برابر گرد و غبار و پرندگان، سیستم ضد گریپاژ، سیستم ضد یخ‌زدگی و ساختار محفظه احتراق بسته (Room Sealed) ضروری است. در ادامه، هر یک از این نکات را بررسی می‌کنیم:

  • راندمان حرارتی: پکیج‌هایی با راندمان حرارتی بالا می‌توانند در مصرف انرژی به صرفه‌تر باشند و در عین حال، گرمایش بهتری ارائه دهند. بررسی میزان بازدهی حرارتی پکیج می‌تواند در کاهش هزینه‌های انرژی و افزایش کارایی سیستم کمک کند.
  • کیفیت بالای قطعات: اطمینان حاصل کنید که پکیج دیواری دارای قطعات با کیفیت و با دوام است. این امر نه تنها عمر مفید دستگاه را افزایش می‌دهد، بلکه به عملکرد بهتر و تعمیرات کمتر نیز منجر می‌شود. خرید از برند معتبر این اطمینان را می‌دهد که در ساخت پکیج از قطعات با کیفیتی استفاده شده است.
  • فن قدرتمند: پکیج‌هایی با فن قدرتمند می‌توانند جریان هوای بهتری ایجاد کنند و به تهویه مناسب و کارکرد مطلوب پکیج کمک کنند.
  • نفوذ ناپذیری گرد و غبار و پرندگان: پکیج‌هایی که دارای ویژگی‌هایی مانند پوشش‌های محافظتی یا طراحی‌های خاص هستند، می‌توانند از نفوذ گرد و غبار و پرندگان به داخل دستگاه جلوگیری کنند. این امر موجب کارکرد بهتر و طول عمر بیشتر پکیج می‌شود.
  • سیستم ضد گریپاژ: سیستم ضد گریپاژ از گیر کردن روتور پمپ به دلیل خشک شدن در اثر عدم کارکرد طولانی و در نتیجه خرابی پمپ جلوگیری می‌کند.
  • سیستم ضد یخ‌زدگی: این ویژگی به جلوگیری از یخ‌زدگی در فصل‌های سرد و آسیب به دستگاه جلوگیری می‌کند. این سیستم برای مناطقی با زمستان‌های سرد بسیار مهم است.

محفظه احتراق بسته (Room Sealed): پکیج‌های دارای این ویژگی هوای موردنیاز برای احتراق را از فضای بیرون و از طریق یک دودکش دوجداره دریافت می‌کنند و هم‌زمان، گازهای ناشی از احتراق را نیز به فضای آزاد خارج از محیط نصب هدایت می‌کنند. این امر باعث می‌شود تا کیفیت هوای داخلی حفظ شود و از ورود دود، گازهای سمی و آلاینده‌ها به داخل محیط جلوگیری شود.

صفر تا صد خرید انواع پکیج شوفاژ دیواری گاز سوز

 توجه به این نکات می‌تواند به شما کمک کند تا پکیج دیواری مناسب و با کیفیتی را انتخاب کنید که به نیازهای گرمایشی و سرمایشی شما پاسخ دهد و همچنین عمر مفید و کارایی بالایی داشته باشد.

پکیج دیواری لورچ به عنوان یک برند معتبر و محبوب در بازار ایران شناخته می‌شود که تمام ویژگی های انتخاب صحیح یک پکیج شوفاژ دیواری را پوشش می‌دهد. این برند به دلیل کیفیت و دوام بالای محصولات خود شناخته شده است. لورچ خدمات پس از فروش قوی و گارانتی معتبر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، که این امر می‌تواند برای شما آرامش خاطر بیشتری ایجاد کند.

لورچ در زمینه تأمین قطعات یدکی و خدمات تعمیرات در دسترس و قابل اعتماد است، که این مزیت به نگهداری و تعمیرات آسان‌تر کمک می‌کند. از نظر بهره‌وری حرارتی و مصرف انرژی نیز، پکیج‌های دیواری لورچ استانداردهای لازم را رعایت کرده و بهینه هستند. قیمت‌های رقابتی و امکانات فنی پیشرفته نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این برند محسوب می‌شوند. در کل، انتخاب پکیج دیواری لورچ می‌تواند انتخابی هوشمندانه و مناسب برای تأمین نیازهای گرمایشی شما باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha