• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403022518245
  • خبرنگار : 71955

وزیر آموزش وپرورش اعلام کرد

ساخت و تحویل ۷۰۰۰ مدرسه در دولت سیزدهم

ساخت و تحویل ۷۰۰۰ مدرسه در دولت سیزدهم

وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه رویکرد مدرسه قوی ایران قوی است گفت: دولت برای زمان حال کار نمی کند و در طول ۳۰ ماه فعالیت دولت سیزدهم ۷ هزار مدرسه ساخته و تحویل دانش آموزان شده است.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی معلمان جهادی که با هدف ترویج فرهنگ جهاد و خدمت رسانی بی منت به محرومان با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد گفت: موضوعی که ما را گرد هم آورده، تقویت مدرسه و هرآنچه که به مدارس قوت می‌دهد، است.

وی با بیان اینکه بی‌هیچ تردیدی مدرسه قوی زمینه ساز کشور قوی است افزود: مدرسه اصلی‌ترین مکان آموزشی است که پایه کشور را پایه گذاری می‌کند.

صحرایی با بیان اینکه محصول آموزش و پرورش زود بازده نیست و یکساله پایه‌ریزی نمی‌شود گفت: درحال حاضر کودکی که در دبستان است به زودی سکان کشور را به عنوان وزیر، معاون و رییس جمهور به‌دست می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه کار معلمی مهمتر از مرزداری است افزود: مرزبانان امروز نتیجه فعالیت معلم ها هستند. امروز، ایران از مدارس سال‌های گذشته به بار آمده؛ از این حیث کار معلمان همانند کار مرزبانان است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز مرزبانان در مرزهای ما قوی هستند و هیچ کس نمی‌تواند به مرزها نگاه چپ کند ادامه داد: امروز سلاح ما مغز است.

صحرایی با بیان اینکه وجه جهادی معلم، از ویژگی‌های برجسته معلم تراز سند تحول بنیادین است گفت: افتخار ما در این دوره این است که جهاد را در کردار معلم نشان دادیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۸ هزار گروه جهادی دانش‌آموزی وجود دارد افزود: این تعداد یعنی دانش‌آموزان درحال تمرین جهادگری هستند.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های دانش آموز هم تراز سند تحول بنیادین، ایثارگری و خود باوری است ادامه داد: در گروه‌های جهادی دانش‌آموز خوشحالی خود را در خوشحال کردن دیگران می بیند و اگر دانش‌آموزان به این درک برسد، از کودکی در مسیر اولیاء الله قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha