• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403022518309
  • خبرنگار : 71496

حزب‌الله لبنان: پهپادهای ما می‌توانند به آن سوی حیفا هم برسند

حزب‌الله لبنان: پهپادهای ما می‌توانند به آن سوی حیفا هم برسند

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با اشاره به توان پهپادهای مقاومت لبنان در هدف قرار دادن حیفا و آن سوی آن، تاکید کرد که شهرک‌نشین‌ها قبل از توقف جنگ غزه به شمال اراضی اشغالی باز نمی‌گردند.

به گزارش ایسنا، «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از نیروهای حزب‌الله در منطقه «صیر» غربی اظهار کرد: تشدید فشارها نشان‌دهنده موفقیت استراتژی مقاومت است.

قاووق با تاکید بر اینکه شهرک‌نشین‌های صهیونیست قبل از توقف جنگ علیه غزه به شمال فلسطین اشغالی باز نخواهند گشت، گفت: پاسخ قدرتمند و سریع مقاومت به هدف قرار دادن غیرنظامیان، زمین را زیر پای صهیونیست‌ها به آتش کشید.

این عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: اسرائیل برای نشست‌های سران کشورهای عربی هیچ اعتباری قائل نبوده و آنها را حساب نمی‌کند اما روی مقاومت هزاران حساب باز می‌کند، دشمن اسرائیلی اذعان کرد که موشک‌های گنبد آهنین و جنگنده اف ۱۶ در رهگیری پهپادهای مقاومت در لبنان ناکام بودند و این پهپادها به اهداف خود اصابت کردند.

او تاکید کرد: پهپادهای مقاومت اسلامی لبنان می‌توانند به شمال فلسطین اشغالی، عکا و آن سوی عکا، حیفا و آن سوی آن برسند و مقاومت ثابت کرده که از پس به چالش کشیدن برمی‌آید و موفق شد معادلات و اصول اسرائیل را در مقابل دیدگان جهان با صدا و تصویر در هم بشکند.

قاووق اضافه کرد: دشمن اسرائیلی که در میدان و در برهم زدن معادلات ناتوان است، با این پاسخ قدرتمند مقاومت مواجه شد که جواب تنش، تنش، جواب تخریب، تخریب و پاسخ توسعه حملات همان توسعه حملات است و طرف آغازگر ظالم است.

این عضو حزب‌الله لبنان تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل در مورد اهداف خود اتفاق‌نظر داشته اما درباره شیوه کار با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند.

او در پایان نیز با تاکید بر اینکه تمام نهادهای بین‌المللی در آزمون جنگ نسل‌کشی در غزه رد شدند، گفت: حمله رژیم صهیونیستی به بن‌بست رسیده و این رژیم دچار شکست استراتژیکی شده و نشانه آن هم بازگشت درگیری در غزه به همان خانه اول است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha