• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403022618962
  • خبرنگار : 71431

کشف محموله میلیاردی شیرآلات قاچاق از انبار بلور

کشف محموله میلیاردی شیرآلات قاچاق از انبار بلور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰۰۰ قلم شیرآلات خارجی قاچاق از یک انبار بلور در غرب تهران خبرداد.

سرهنگ مهدی افشاری در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک انبار نگهداری از شیرآلات قاچاق شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که مقادیری کالای خارجی در انباری در اتوبان شهید لشگری تخلیه و دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که اقلام قاچاق به وسیله خودروهای شوتی به این مکان منتقل و دپو شده است، گفت:‌ بنا بود تا این اقلام در بازار توزیع شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی و مجوزهای مربوطه اخذ شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اقدام به بازرسی از انبار مذکور کردند که در جریان آن مشخص شد، محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است که عمده اجناس داخل آن بلوریجات و لوازم مربوط به خانه است، اما شیرآلات نیز در آن نگهداری شده است. در ادامه ماموران اقدام به انجام استعلام کرده و متوجه شدند که اقلام موجود در این انبار در سامانه انبارها ثبت نشده است. همچنین بررسی مدارک ارائه شده نیز نشان داد که مجوزها مربوط به بلوریجات بوده و ربطی به شیرآلات ساختمانی ندارد.

افشاری با بیان اینکه از این محل ۴۳۰۷ قطعه شیرآلات خارجی قاچاق محصول کشور ترکیه کشف و ضبط شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال قاچاق کشف را بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در این خصوص یک نیز دستگیر شد، گفت:‌ پرونده‌ای نیز در این خصوص تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه متهم به دادسرا ارسال شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha