• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403022619659
  • خبرنگار : 71431

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در خیابان شهید رجایی

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در خیابان شهید رجایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق دوباره در یک انبار کالا به فاصله یک ماه پس از حریق قبلی در خیابان شهید رجایی خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حادثه آتش‌سوزی گفت: در ساعت 18:24 عصر امروز یک مورد حادثه حریق در انبار کالا به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه خودروی پشتیبانی به محل حادثه واقع در خیابان شهید رجایی، بعد از بیمارستان هفت تیر، خیابان صنعت اعزام کرد. 

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که محل حادثه انباری است که حدود یک ماه قبل نیز حریقی گسترده در آن رخ داده بود. در این انبار تعداد زیادی کانتینر قرار داشت که داخل آنها اقلام زیادی از لوازم آرایشی گرفته تا لوازم پلاستیکی و تجهیزات دوچرخه و ... نگهداری شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این‌بار چهار کانتینر و یک اتاقک به مساحت حدود 40 متر مربع دچار حریق شده بود، اظهارکرد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفاء حریق را آغاز کردند. داخل این کانتینرها پر از لوازم آرایشی و لوازم پلاستیکی بود که دچار حریق شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به کانتینرهای مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان ابتدا اقدام به مهار حریق کرده و پس از آن از شعله‌های آتش را به‌طور کامل مهار و اطفاء کردند، گفت: خوشبختانه این حادثه مورد تلفات و خسارات جانی نداشت، اما خسارات مالی زیادی برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی پس از اطفاء حریق به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند، گفت: یک گروه ازآتش‌نشانان نیز تا ساعات پایانی امشب برای انجام لکه‌گیری و ایمن‌سازی در محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حریق رخ داده در این انبار اظهارکرد: عوامل آتش‌نشانی حدود یک ماه قبل نیز آتش گسترده‌ای را در این انبار خاموش کردند و حالا دوباره همین انبار دچار حریق شد. این نشان می‌دهد که لازم است، توجه جدی به ایمنی انبارها شود.

وی درباره علت وقوع حادثه نیز گفت: کارشناسان آتش‌نشانی اقدامات خود برای یافتن علت حادثه را آغاز کرده‌اند و پس از انجام بررسی‌ها علت وقوع این حریق اعلام خواهد شد.

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در خیابان شهید رجایی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha