• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403022719911
  • منبع : حوزه فراجا

جانشین فراجا:

با تمام قوا و در سخت‌ترین شرایط از مرزها حراست می‌کنیم

با تمام قوا و در سخت‌ترین شرایط از مرزها حراست می‌کنیم

جانشین فرمانده فراجا اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی را از راهبردهای مهم و کلیدی در اجرای ماموریت های مرزبانی دانست.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در جمع فرماندهان و مسئولان مرزبانی استان کردستان با تبریک و تسلیت شهادت مرزبانان ستوان‌دوم جلال اعتماد و سرباز وظیفه فرزین بلیان بر تقویت رویکرد نظامی دفاعی در انجام ماموریت ها تاکید کرد و گفت: اشراف اطلاعاتی و  آمادگی عملیاتی راهبردهای مهم و کلیدی در اجرای ماموریت های مرزبانی است.

وی، روح حاکم بر اجرای ماموریت ها را اطلاعات دانست و خاطرنشان کرد: تمامی ماموریت‌ها و عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی کارآمد و ناقص است و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر از تلاش شبانه روزی مرزبانان در راستای تحقق امنیت پایدار، برقراری امنیت و مردم داری را از اهداف مهم مرزبانی عنوان و تصریح کرد: استیفای حقوق مرزنشینان وظیفه ذاتی مرزبانی است و ما با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری خادمان مردم هستیم و باید همواره تلاش کنیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

رضایی همچنین از امنیت مثال زدنی و آبادانی مرزهای کردستان ابراز خرسندی و خاطرنشان کرد: اکنون مرزبانی با اشراف کلی بر مرزهای نظامی مقدس جمهوری اسلامی، در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بوده و اجازه هیچگونه ناامنی در نوار مرزی را نخواهد داد.

وی بر توجه ویژه به راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا تأکید کرد و گفت:‌ راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا نیاز به اجرایی کردن و استمرار دارد و لازمه تحقق آن دقت زیاد، سرعت بالا، اشراف کامل و هوشیاری در ماموریت‌ها است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی، آموزش است، خاطرنشان‌کرد: آموزش و آگاهی بخشی و تربیت نیروهای متعهد، لایق و متخصص از نیازهای اساسی یک سازمان است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف آن بسیار مؤثر است.

رضایی در پایان خدمت در مناطق مرزی و صعب العبور را عبادتی بزرگ و قابل ستایش دانست و اضافه کرد: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم به این خدمت افتخار کرده و با تمام قوا و در سخت‌ترین شرایط از مرزهای ایران اسلامی حراست می‌کنیم.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۰۸:۲۷

سربازی تو مرزبانی خدمت کردم و الان در شغلی مشغول به کار هستم که جامعه آن شغل رو سخت می دونه ولی وجدانن به سختی و خطرناکی مرزبانی نیست. خدا حفظشان کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۱:۱۲

مرزبانی شغل شریفیست.🌹

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۳:۰۵

مرزها باید الکترونیک شوند و در هر استان یک گروه ضربت مجهز به پهباد و هلیکوپتر نو و مجهز آماده بکار باشند .کلیه روستاهای مرزی باید تا چهل کیلومتر ه داخل مرز عقب بیایند و تمام مرز دیوار مرزی بشوند

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۷:۲۲

شادی روح شهدای مرزبانی صلوات

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۳:۴۳

باید دیوار بتونی بکشن پهپاد باشه تا هیچ بیگانه ای جرات نکنه بیاد به خاک کشور