• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403022719999
  • خبرنگار : 71431

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جشن امام‌رضایی‌ها در مرکز تهران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جشن امام‌رضایی‌ها در مرکز تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه جشن میلاد امام‌ رضا در مرکز تهران را تشریح کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری جشن امام‌رضایی‌ها در محدوده مرکزی تهران گفت: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت فرارسیدن میلاد پر برکت حضرت امام رضا(ع)   در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه، مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) از ابتدای میدان ولیعصر (عج) تا ابتدای میدان هفتم تیر برگزار می‌شود و بر همین اساس پلیس راهنمائی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی خود رابه منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه اجرا خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به زمان و مکان اجرای این مراسم گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۱۴ روز جمعه در محل های استقراری خود در محدوده خیابان کریم‌خان زند از میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر و معابر پیرامونی و منتهی به آن حضور خواهند داشت.  

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره محدویت‌های ترافیکی ویژه برگزاری این مراسم نیز گفت: حلقه اول محدودیت از میدان هفت تیر به سمت جنوب اجرا می‌شود. همچنین در خیابان ولیعصر از خیابان شهیدمطهری به سمت جنوب نیز محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد. در قسمت جنوبی نیز محدودیت‌ها تا خیابان طالقانی ادامه خواهد داشت و از شرق تا خیابان مفتح و از غرب تا خیابان فلسطین محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت. در واقع می‌توان گفت که در محدوده داخلی این بخش محدودیت تردد خواهیم داشت.

وی ادامه داد:‌ در صورت افزایش جمعیت محدودیت تردد از سمت شمال تاخیابان شهید مطهری، از سمت جنوب تا خیابان انقلاب، از سمت شرق تا خیابان شریعتی و سمت غرب تا خیابان حجاب گسترش پیدا خواهد کرد.

موسوی پور در خصوص محل توقف اتوبوس‌ها در این مراسم نیز گفت:‌ در خیابان طالقانی از میدان فلسطین به سمت غرب، خیابان طالقانی از تقاطع خیابان ولیعصر (عج) به سمت شرق، خیابان حافظ از خیابان کریم خان به سمت جنوب، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان میرزای شیرازی و خیابان سپهد قرنی محل‌های برای توقف اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین ایستگاه‌های مترو این محدوده نیز برای ارائه خدمات به شهروندان فعال است.

وی همچنین از رانندگان خواست قبل از اجرای این مراسم در محدوده های خیابان کریم خان از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) و میدان ولیعصر (عج) و بلوار کشاورز از تقاطع خیابان فلسطین به سمت شرق پارک و توقف نداشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha