• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403022820284
  • خبرنگار : 71516

حملات پهپادی و موشکی گسترده حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی

حملات پهپادی و موشکی گسترده حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان حملات پهپادی و موشکی گسترده‌ای را علیه پایگاه‌های صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی انجام داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت لبنان اعلام کرد: مبارزان مقاومت در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور و پاسخ به جنایت‌های دشمن صهیونیستی در اطراف شهرک قانا امروز (جمعه) حمله هوایی را با چندین پهپاد به مقر فرماندهی گردان توپخانه ۴۱۱ در جعتون انجام داده و چادرهای استقرار افسران و سربازان دشمن صهیونیستی را هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

پیش از این کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: حزب‌الله لبنان چندین پهپاد را به سمت منطقه نهاریا در الجلیل الاعلی در شمال اراضی اشغالی شلیک کرد.

منابع نیز اعلام کردند چندین موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

مقاومت لبنان پنجشنبه نیز اعلام کرد با حملات پهپادی تاسیسات صنعتی وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در کریات شمونا را هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان اعلام کرد با حملات پهپادی شرکت صنایع نظامی البیت و کارخانه دیوید کوهن که متخصص تولید سامانه‌های سایبری برای ارتش رژیم صهیونیستی است را در تل حی در شمال کریات شمونا هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان همچنین تجهیزات جاسوسی در تله الطیحات و تجمع سربازان صهیونیستی در اطراف پایگاه جل العلام را با موشک‌های برکان و توپخانه هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان همچنین پایگاه السماقه در کفرشوبا و پایگاه المرج و تجهیزات جاسوسی در پایگاه جل الدیر و پایگاه عداثر را هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند روز پنجشنبه حزب‌الله لبنان ۲۰۰ موشک به شمال اراضی اشغالی شلیک کرد که از آغاز تبادل آتش میان دو طرف یک رقم بی‌سابقه بوده است.

حزب‌الله لبنان همچنین صحنه‌هایی را از عملیات هدف قرار دادن پایگاه متولا در شمال اراضی اشغالی با پهپاد هجومی مسلح به موشک‌های S۵ منتشر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha