• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403022921169
  • منبع : شهرداری تهران

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور تاکید کرد:

لزوم هماهنگی تمامی اقدامات در مرزهای هشتگانه و کشور عراق با کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین

لزوم هماهنگی تمامی اقدامات در مرزهای هشتگانه و کشور عراق با کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین

نخستین نشست هم اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با شهرداری‌های کلانشهرها برگزار و وظایف و مأموریت‌های محوله کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در مرزهای ایران و کشور عراق تبیین و به مسئولین کلانشهرها ابلاغ شد و در همین راستان رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور بر لزوم هماهنگی تمامی اقدامات در مرزهای هشتگانه و کشور عراق با کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، نشست هم اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با شهرداری های کلانشهرها با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور، متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، دبیر ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور، نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جعفری مدیر کل امور خدمات شهری، نجفی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، شهرداران مناطق ۳ و ۱۱،۱۰ و ۱۲، بختیاری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه، دبیران و معاونین خدمات شهری شهرداری های کلانشهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، اراک، اردبیل، رشت، قزوین، زاهدان، کرج، بندرعباس، همدان، یزد و...)، نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، عباس نژاد رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، نماینده سازمان بهشت زهرا و دیگر مسوولین برگزار و طی آن وظایف و ماموریت های محوله کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور تشریح و تبیین گردید.

در ابتدای این جلسه حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور، گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت به زائرین آقا اباعبدالله الحسین(ع) را به ما عطا کرده است. از این رو باید این فرصت را غنیمت بشماریم و به خدمت رسانی به زائرین پیاده روی اربعین حسینی بپردازیم.

وی با تقدیر از مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی در راستای خدمات رسانی به زائرین در سال گذشته، گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که توانستیم قدمی در راه خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) برداریم. در اینجا لازم می‌دانم از کلیه دست اندرکاران برپایی پیاده روی اربعین حسینی در سال گذشته کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و ان‌شاءالله امسال خدمات مطلوب تری را نسبت به سال گذشته به زائرین اربعین حسینی ارائه خواهیم داد.

نظری با اشاره به اینکه شعار اربعین امسال «طریق الاقصی» نامگذاری شده است به ذکر نکات مهم در موضوعات اجرایی پرداخت و گفت: ما به میزبانی کشور عراق و جهت همراهی آنان و براساس وظایف تعیین شده و محوله به ارائه خدمات به زوار عزیز خواهیم پرداخت.

وی بر هم افزایی، انسجام و وحدت رویه در کلیه امور تأکید کرد و در ادامه به تشریح و تبیین وظایف کمیته خدمات شهری در مرزهای هشتگانه و کشور عراق پرداخت و گفت: تمامی اقدامات در مرزهای هشتگانه و کشور عراق باید با هماهنگی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور صورت گیرد.

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با بیان این که ما در اربعین حسینی خادم زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستیم، اظهار کرد: تمامی وظایف و مسئولیت‌های شهرداری‌های کلانشهرها به شکل دستورالعملی تهیه و به تمامی کلانشهرها ابلاغ و آنان باید براساس آن وظایف و ماموریت‌ها، اقدامات خود را به انجام رسانند.

متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران نیز ضمن تقدیر از زحمات کمیته خدمات شهری در ارائه خدمات به زائرین پیاده روی اربعین حسینی بر آسیب شناسی اقدامات و فعالیت ها در سال گذشته تاکید کرد و در ادامه به بیان موارد و موضوعات کلی و مهم جهت برپایی هر چه باشکوه تر پیاده روی اربعین حسینی پرداخت.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این جلسه به ارائه گزارشی جامع از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های محوله به مناطق مختلف شهرداری تهران و کلانشهرها در مرزهای هشتگانه و کشور عراق پرداخت و گفت: کلیه وظایف تعیین شده جهت اجرا به تمامی مناطق مختلف شهرداری تهران و شهرداری‌های کلانشهرها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha