• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1403022921209
  • خبرنگار : 71956

گزارش میدانی ایسنا از بازار ارز

ورود دلار به کانال ۵۷ هزار تومان/ ادامه روند کاهشی نرخ ارز

ورود دلار به کانال ۵۷ هزار تومان/ ادامه روند کاهشی نرخ ارز

طبق مشاهدات میدانی ایسنا از بازار غیر رسمی ارز، نرخ دلار امروز و در ابتدای هفته با کاهش نسبت به هفته گذشته آغاز و به کانال ۵۷ هزار تومان وارد شد.

به گزارش ایسنا، نرخ ارز در بازار غیر رسمی در معاملات امروز (شنبه) نسبت به هفته گذشته روند کاهشی را آغاز کرد و به کانال ۵۷ هزار تومان رسید.

طبق مشاهدات میدانی ایسنا از بازار غیر رسمی، تا لحظه تنظیم گزارش (ساعت ۱۴) دلار با قیمت ۵۸ هزار تومان برای فروش و با نرخ ۵۷ هزار تومان خریداری شد. همچنین یورو در این بازار با مبلغ ۶۳ هزار تومان به فروش رسید و با مبلغ ۶۲ هزار تومان خریداری شد.

دلار امروز در ابتدای هفته و در قیاس با ابتدای هفته گذشته کاهش قیمت ۵۰۰۰ تومانی را شاهد است و طبق گفته بیشتر فروشندگان احتمال تداوم کاهش ارز تا پایان هفته همچنان بالا است.

براساس مشاهده میدانی امروز ایسنا، وضعیت بازار نسبت به هفته گذشته شلوغ‌تر بود که به دلیل مراجعه افراد برای فروش ارز خود به علت تداوم روند کاهشی ارز در هفته های گذشته است.

گفتنی است؛ امروز ارز در بازار رسمی مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای اسکناس دلار با مبلغ ۴۴ هزار و ۸۶۰ تومان، برای اسکناس یورو با مبلغ ۴۸ هزار ۷۶۴ تومان و برای اسکناس درهم با نرخ ۱۲ هزار و ۲۱۷ تومان به فروش رسید.

همچنین حواله دلار با مبلغ ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۵ هزار و ۳۲۰ تومان و حواله درهم امارات با نرخ ۱۱ هزار و ۴۰۷ تومان عرضه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۵:۰۲

دلار مهم‌نیست پرشیا به یک میلیارد تومان رسیده ملک بیست درصد افزایش داشته است با کاهش قیمت ارز کاهش خواهد یافت ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۶:۲۵

دیدی کانالهای دلار یه شبه چطوری روبه بالا راه براه کانال عوض میکنه انگار موشک داره میره بالا ولی موقع اومدن پایین کانالهارو با چه نازی عوض میکنه