• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403023122666
  • خبرنگار : 71516

ورود چهارمین تیپ ارتش رژیم صهیونیستی به رفح/ شلیک ۲ موشک از غزه به سدیروت

ورود چهارمین تیپ ارتش رژیم صهیونیستی به رفح/ شلیک ۲ موشک از غزه به سدیروت

منابع رسانه‌ای عبری‌زبان از ورود چهارمین تیپ ارتش رژیم صهیونیستی به جنگ در رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع عبری گزارش دادند، چهارمین تیپ نظامی رژیم صهیونیستی برای جنگ وارد رفح شد و تعداد تیپ‌های ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اکنون به ۹ تیپ افزایش یافته است.

طبق گزارش خبرگزاری معا، ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۴۴ سرباز و افسر در سرتاسر نوار غزه در اواخر هفته گذشته اذعان کرد. حال هشت تن از این مجروحان وخیم گزارش شده است.

در این راستا ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه به کشته شدن سومین افسر خود بعد از چند ساعت از اعلام کشته شدن ۲ نفر دیگر در درگیری‌ها با مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه اذعان کرد.

«گل شبات» افسر گردان ۲۰۲ تیپ چتربازان ۳۵ ارتش رژیم صهیونیستی که در درگیری‌ها با مقاومت فلسطین در منطقه جبالیا واقع در شمال نوار غزه زخمی شده بود، کشته شد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اجازه انتشار اسامی ۲۳ سرباز را داد که در درگیری‌ها با مقاومت فلسطین در نوار غزه از اوایل ماه مه کنونی کشته شده‌اند. همچنین احتمال می‌رود که تعداد این افراد بسیار بیشتر باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی شنبه از کشته شدن ۲ سرباز در جنوب نوار غزه و زخمی شدن سه سرباز و افسر دیگر خبر داده بود.

منابع عبری اعلام کرده بودند این ۲ سرباز در انفجار بمبی در تونلی در جنوب غزه کشته شدند. با این تعداد آمار کشته‌شدگان ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حمله زمینی به غزه در ۲۷ اکتبر به ۲۸۳ نفر رسید. همچنین آمار کشته‌شدگان ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر به ۶۳۱ کشته رسید.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین شنبه اعلام کرد نیروهای رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و بمبی را در میان آنها منفجر کرده است که به کشته شدن پنج سرباز و زخمی شدن چند تن دیگر در شرق رفح در جنوب غزه منجر شد. پیشتر نیز گردان‌های القسام اعلام کرده بود در عملیات شرق رفح ۱۵ سرباز رژیم صهیونیستی را از پای درآورده است.

از سوی دیگر آژیرهای هشدار در سدیروت در غلاف غزه به صدا درآمد. به گفته رسانه‌های عبری ۲ موشک از نوار غزه به سمت سدیروت شلیک شد.

شهرداری سدیروت: ۲ فروند موشک از نوار غزه بدون رهگیری توسط گنبد آهنین به سمت شهر و اطراف آن شلیک شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha