• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403023122681
  • خبرنگار : 71290

تسلیت علی‌اف به مقام معظم رهبری

تسلیت علی‌اف به مقام معظم رهبری

الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی را به مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به شرح زیر است:

«حضرت آیت الله خامنه ای،

از خبر درگذشت دلخراش سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر همراهان وی در سانحه بالگرد، تلفات سنگین برای مردم دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران به شدت متاثر شدیم.

مردم ایران شخص رئیس‌جمهور سید ابراهیم رئیسی، دولتمردی برجسته را از دست دادند که تمام عمر با فداکاری و وفاداری به کشورش خدمت کرد. یاد و خاطره گرامی او همیشه در قلب ما زنده خواهد بود.

در این روز غم انگیز، از درگاه خداوند متعال برای ملت دوست و برادر ایران صبر و بردباری مسئلت می نمایم، در غم و اندوه آنان شریک هستیم، تسلیت خود را شخصا و از طرف مردم آذربایجان به شما، خانواده و بستگان آن مرحوم و تمامی بازماندگان تسلیت عرض می نمایم.

خداوند رحمت کند!

همچنین  وزارت امور خارجه آذربایجان در پیامی نوشت: از خبر هولناک درگذشت ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز، محمدعلی هاشم و سایر همراهان،  در سانحه هلی کوپتر بسیار متأثر شدیم. ما به خانواده ها و بستگان همه جان باختگان این حادثه تلخ تسلیت می گوییم. در این روز غم انگیز آذربایجان در همبستگی با برادر و دوست جمهوری اسلامی ایران می ایستد.

جیحون بایرام اف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در پیامی اظهار داشت: از خبر درگذشت رئیس جمهوری اسلامی ایران، دوست عزیزم حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر مقامات بسیار متاثر شدم. از خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه غم انگیز غفران و رحمت الهی و به مردم دوست ایران صمیمانه تسلیت می گویم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha