• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403030100136
  • خبرنگار : 71368

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران:

راه آیت‌الله رئیسی در خدمت‌گذاری به مردم باید باقوت ادامه یابد

راه آیت‌الله رئیسی در خدمت‌گذاری به مردم باید باقوت ادامه یابد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران اعلام کرد: آیت الله رئیسی در دوره‌ای که در ریاست قوه مجریه بوده و به عنوان رئیس جمهور به مردم خدمت می کردند،‌ دغدغه‌اش علاوه بر رفع مشکلات کشور، حل مسائل پایتخت بود.

مهدی عباسی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و هیات همراهان ، گفت: اسلام مکتب انسان ساز و سرچشمه تربیت انسانهای وارسته است و آیت الله رئیسی نیز خادمی صادق و سخت کوش و تربیت شده این مکتب بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی پاکیزه زندگی کرد،‌ شایسته خدمت کرد و شرافتمندانه به استقبال شهادت رفت،‌ افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب عنوان فرمودند خللی در انجام امور وارد نخواهدشد؛ چراکه عزم فرزندان انقلاب جزم است تا با قدرت راه امام و شهدا را ادامه دهند.

عباسی ادامه داد: آیت الله رئیسی در دوره ای که در ریاست قوه مجریه بوده و به عنوان رئیس جمهور به مردم خدمت می کردند،‌ دغدغه اش علاوه بر رفع مشکلات کشور حل مسائل پایتخت بود و برای ایشان آرزوی غفران و رحمت الهی طلب می‌کنیم و می‌توان از ایشان اینگونه یاد کرد که خدواند عاقبت ایشان را به گونه‌ای رقم زد که درگذشت‌شان نیز عجین به خدمت گذاری به مردم ایران شد.

وی با بیان اینکه ما در راه خدمت، تمرکز بر ادامه کارهای باقی مانده داریم و در جمهوری اسلامی ایران کارهای فراوان و فوق العاده‌ای در مورد توسعه سرانه ها،‌ توسعه امور زیرساختی، خودکفایی و ارتقاء وضعیت علمی، دفاعی، پزشکی و... شکل گرفته و این راهی است که باید طی شود تا کشور به قله موفقیت مدنظر برسد.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: همه افرادی که در ادوار گذشته در نظام خدمت رسانی کردند در تکامل این مسیر نقش داشته‌اند که البته برخی با قدرت بیشتر و برخی با توان کمتر این مسیر را طی کردند؛ ولی این راه در این دوره انقلاب اسلامی با شتاب بیشتری علیرغم فعالیت شدید بدخواهان پیش رفته و در نتیجه اتمام کارهای نیمه تمام یک رسالت برای مدیران فعلی است و همه ما وظیفه داریم برای رسیدن به اهداف عالی کمک کنیم.

عباسی با بیان اینکه امیدوارم مدیران این راه را با موفقیت طی کنند، گفت: همچنین امیدوارم مجلس جدیدن یز آگاهانه و مسئولانه کار خود را آغاز نماید تا امور بر اساس منافع کشور و انقلاب به نحو احسن پیش رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha