• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403030100482
  • خبرنگار : 71516

واکنش مقاومت فلسطین به جنایت رژیم صهیونیستی در شهر جنین

واکنش مقاومت فلسطین به جنایت رژیم صهیونیستی در شهر جنین

کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد جنایت امروز دشمن صهیونیستی در شهر جنین بدون مجازات نخواهد ماند.

به گزارش ایسنا، دفتر اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما شهادت چند تن از فلسطینی‌ها در جنین طی تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به این شهر و اردوگاه آن را تسلیت می‌گوییم و تاکید می‌کنیم که جنایت‌های دشمن بی‌مجازات باقی نخواهد ماند و خون شهدا دامن جنایتکاران صهیونیست را در هر زمان و مکانی خواهد گرفت.

در بیانیه این دفتر آمده است: هدف قرار دادن و قتل پزشکان، معلمان و دانش آموزان در جنین نشان می‌دهد که این روش هدفمند گروه‌های نازی صهیونیست است و باید تمام آزادگان جهان و امت اسلامی علیه این نازی‌ها که از سوی آمریکا و غرب ظالم حمایت می‌شوند، بایستند.

این دفتر تاکید کرد: ما از اعضای مقاومت و مبارزان قهرمان در جنین و شهر طوباس که طعم مرگ را به دشمن صهیونیستی و سربازان نازی آن می‌چشانند و با خودروها و سربازان رژیم صهیونیستی مقابله کرده و آنها را شکست می‌دهند و زیباترین حماسه قهرمانی و فداکاری را رقم می‌زنند، قدردانی می‌کنیم. ما از فرزندان ملت خود و اعضای مقاومت و جوانان انقلابی آزاده در کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ می‌خواهیم مقاومت و انتفاضه و انقلاب را در هر وجب از خاکمان تشدید کرده و به دشمن و شهرک نشینان جنایتکار در هر زمان و مکانی حمله کنند و سرزمین ما را در زیر پاهای جنایتکاران صهیونیست به جهنم تبدیل کنند.

طبق گزارش معا، جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: کشتار فلسطینی‌ها در جنین توسط رژیم اشغالگر هرگز اراده ملت ما را از بین نخواهد برد و مقاومت ما در کرانه باختری هرچه فداکاری‌ها و ایثار بیشتر شود، تشدید خواهد شد. جنایت جنین تکمیل جنایت‌های رژیم اشغالگر از جمله قتل، محاصره و گرسنگی در رفح و جبالیا و سایر مناطق غزه است. ما به خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گوییم و تاکید می‌کنیم جنایت‌های رژیم اشغالگر عزم و اراده و اتحاد ملت ما را از بین نخواهد برد و مقاومت مردم ما و تلاشش برای رسیدن به آزادی سرزمین و مقدسات و حقوق خود را متوقف نخواهد کرد.

جنبش حماس تاکید کرد: ما از اعضای مقاومت که در جنین و اردوگاه آن و در تمام مناطق کرانه باختری و نوار غزه با ساده‌ترین تجهیزات در مقابل زرادخانه جنگی رژیم جنایتکار می‌ایستند و از سرزمین، ملت و مقدساتشان با قهرمانی و اقتدار دفاع می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

پیش از این وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد هفت شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر در جنین واقع در کرانه باختری شهید و 15 تن دیگر زخمی شدند.

وسام بکر، رئیس بیمارستان دولتی جنین اعلام کرد: اسد جبارین، متخصص جراحی بیمارستان جنین که در اطراف بیمارستان هدف قرار گرفت، معلمی که در مدرسه مشغول به کار بود و نیز دانش آموزی که در حال بازگشت به خانه‌اش بود، در میان شهدا دیده می‌شوند.

همزمان با جنگ ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از هفتم اکتبر که تاکنون ده‌ها هزار شهید و زخمی بر جای گذاشته است، کرانه باختری نیز شاهد حملات و یورش‌های اشغالگران صهیونیست بوده است. از هفتم اکتبر تاکنون طی یورش‌های صهیونیست‌ها به کرانه باختری بیش از ۵۰۰ نفر شهید و هزاران تن در این منطقه زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha