• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403030100753
  • منبع : شهرداری تهران

تشریح خدمات حمل و نقلی شهرداری تهران برای تشییع شهدای خدمت

تشریح خدمات حمل و نقلی شهرداری تهران برای تشییع شهدای خدمت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تمهیدات این معاونت برای برگزاری مراسم تشییع شهیدان خدمت را که در روز چهارشنبه، دوم خرداد برگزار می‌شود تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، محسن هرمزی درباره تمهیدات معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران برای مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان اظهارکرد: به منظور تسریع روند جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، همه شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت حمل و نقل و ترافیک موظف به خدمت‌رسانی به موقع شده‌اند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی به عزاداران این مراسم، اظهارکرد: مسیرهای خدمت‌رسانی به شهروندان مشخص شده است. تاکسیرانی ضمن اعلام آمادگی برای مشایعت سوگواران از استقرار کلیه تاکسی‌ها و پرسنل کنترل و نظارت این نهاد از ساعت چهار صبح فردا خبر داده است. به این منظور چهار محور ویژه انتقال شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده که به صورت جداگانه ۲۰ دستگاه ون در حدفاصل چهارراه ولیعصرتا خیابان قدس، خیابان آزادی تقاطع نواب تا میدان انقلاب، میدان حر تا تقاطع جمهوری و خیابان کارگر شمالی تقاطع فاطمی تا بلوار کشاورز جانمایی شده است.

هرمزی ادامه داد: خدمت‌رسانی مترو به شهروندان نیز طبق روال عادی از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

معاون شهردار تهران با اشاره به نحوه سرویس‌دهی شرکت واحد اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت:‌ شرکت واحد نیز از ساعت ۷:۳۰ صبح در محل دانشگاه تهران و از ۵:۳۰ صبح با اختصاص ناوگان ویژه از ۱۲ نقطه پایتخت به شرح ذیل خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره به محور تردد اتوبوس‌ها نیز اظهارکرد: چهارراه تهرانپارس، میدان آزادی، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، نازی آباد، ابوذر، پایانه مترو صادقیه و شهرری خطوطی هستند که به مناسبت برگزاری مراسم تشییع رئیس جمهور به صورت ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند. پس از پایان مراسم اعلام شده، شرکت کنندگان گرامی به مبادی اولیه بازگردانده خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha