• چهارشنبه / ۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403030200996
  • خبرنگار : 71368

فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در مراسم تشییع شهدای خدمت / استقرار خودروهای مه پاش در مسیر برای اولین بار

فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در مراسم تشییع شهدای خدمت / استقرار خودروهای مه پاش در مسیر برای اولین بار

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران تمهیدات و اقدامات انجام شده برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و همراهانش را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه حوزه خدمات شهری تهران از ۴۸ ساعت گذشته نسبت به پاکسازی و فضاسازی‌های محیطی سطح شهر درخصوص شهادت رئیس‌جمهور و یاران همراه ایشان در آماده‌باش کامل قرار دارند، مطرح کرد: در این ۴۸ ساعت فضاسازی‌های محیطی مناطق اصلی شهر، میادین، معابر درجه ۱ و ۲ و محور تشییع و مصلی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای امروز بالغ بر ۱۴۰۰ کارگر و ۱۵۰۰ نیروی پاکبان عامل اجرایی و نیروهای پاکبان در محور اصلی مشغول به کار هستند، بیان داشت: ۱۶۰ دستگاه ماشین مکانیزه و تخصصی نیز در محور  در آماده‌باش کامل قرار دارند که حین و پس از مراسم فعالیت خود را انجام دهند. خودروهای آتش‌نشانی نیز در طول محور مستقر هستند و برای خنک شدن هوا با استفاده از مه‌پاش در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت شهربان نیز با تمام ظرفیت خود در حال خدمات‌رسانی است، خاطرنشان کرد: شرکت شهربان با هزار نیروی اجرایی و ۵۰۰ دستگاه خودرو در مسیر مستقر هستند و برای انضباط مسیر به پلیس راهور و نیروهای اجرایی کمک می‌کنند. بهشت زهرا نیز با مه‌پاش‌های خود در محور مستقر شده‌ است.  

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مناطق در طول مسیر آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مردم را دارند، گفت: اگر مراسم به نماز ظهر بکشد، مناطق در طول مسیر آمادگی لازم را برای آماده‌سازی سطح معابر برای برپایی نماز دارند. تمام نیروهای مناطق ۹، ۶ و ۱۰ اعم از شهرداران مناطق، معاونین، شهرداران نواحی و ... نیز از شب گذشته آمادگی کامل را دارند و در طول مسیر مستقر هستند.

پاکسازی مسیر تا دو ساعت بعد از پایان مراسم


به گزارش ایسنا. رضا محمدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت بااشاره به استقرار پاکبان‌ها در مسیر مراسم، افزود: پاکبانها از دو ساعت قبل از آغاز مراسم در محلهای تعیین شده مستقر بودند و تا دو ساعت از بعد از پایان مراسم به امر نظافت مشغول هستند.

محمدی ادامه داد: همچنین ۱۶۰ دستگاه  ماشین آلات نیز در امر نظافت پشتیبانی میکنند.

وی گفت: برای اولین بار خودروهای مه پاش به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha