• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۳۸۹ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8907-18695

تسويه حساب دو معتاد رنگ خون گرفت

تسويه حساب دو معتاد رنگ خون گرفت

فرد معتادي كه براي باز پس گرفتن پول‌هايش معتاد ديگري را از پاي درآورد، توسط ماموران پليس دستگير شد.

به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران كلانتري 113 بازار در ساعت 30 : 7 بيست و چهارم مهرماه امسال از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 در جريان درگيري منجر به قتل در خيابان پامنار قرار گرفتند.

با حضور ماموران کلانتري در محل و تأييد خبر قتل، موضوع به پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام شد و

به دستور بازپرس شعبه دوم ويژه قتل ، تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلان از سوي کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل آغاز شد.

در تحقيقات ابتدايي مشخص شد مقتول به هويت «مجتبي» 50 ساله، در درگيري با چهار نفر در محل سکونتش و به علت اصابت ضربه چاقو به قتل رسيده است.

تحقيقات از شاهدان نشان داد افرادي كه با مقتول درگير شده بودند در حاليكه با خود چاقو و قمه به همراه داشتند در صبح روز حادثه به زور و با تهديد چاقو وارد محل سکونت مقتول شده و در يک درگيري مقتول را به قتل رسانده اند.

يکي از شاهدان صحنه درگيري که درب منزل را به روي متهمان باز کرده بود ، به کارآگاهان گفت : پس از شنيدن صداي زنگ به درب منزل مراجعه کردم که ناگهان چهار نفر ، درحاليکه چاقو به همراه داشتند وارد خانه شدند و يکي از آنها چاقويش را در زير گلويم گذاشت که اگر صدايم در بيايد مرا خواهد کشت پس از آن من را به داخل اتاقي برده و زنداني کردند و خودشان به طبقه بالاي ساختمان که محل زندگي مقتول بود ، رفتند . پس از گذشت حدود نيم ساعت ناگهان سر و صداي اتاق مجتبي قطع شد و آن چهار نفر به سرعت از محل متواري شدند .

در تحقيقات ميداني کارآگاهان مشخص شد که جوان حدود 25 ساله اي به هويت «ابراهيم ـ ب» در 23خردادماه در منزل مقتول با وي درگير شده است در نتيجه با شناسايي اين جوان به عنوان متهم اصلي پرونده دستگيري وي در دستور کار پليس قرار گرفت.

در ادامه تحقيقات «ابراهيم . ب» 24خردادماه در يکي از خرابه هاي محله ناصرخسرو شناسايي و دستگير شد.

وي در اعترافات خود در خصوص درگيري با مقتول گفت : چند روز پيش براي مصرف موادمخدر به خانه مجتبي در ناصرخسرو رفته بوديم که ناگهان در زمان مصرف مواد بيهوش شدم و پس از به هوش آمدن متوجه شدم که مجتبي با استفاده از قرص هاي خواب آوري که در داخل چاي ريخته مرا بيهوش کرده و 450 هزار تومان پول حاصل از فروش داروهاي تقلبي و موادمخدر در منطقه ناصرخسرو را از داخل جيبم برداشته است . من که متوجه موضوع سرقت پولهايم از طرف مجتبي شده بودم با او درگير شدم که او نيز مرا با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار داد و از خانه اش بيرون انداخت .

متهم در ادامه ضمن اعتراف به حضور در درگيري منجر به قتل به کارآگاهان گفت : پس از بيرون آمدن از خانه مجتبي نزد برادرم رفتم و موضوع را با او در ميان گذاشتم و پس از آن به همراه برادرم « علي» و دو نفر از دوستانم به اسامي «هادي» و «امين» که با آنها از طريق خريد و فروش مواد آشنا شده بودم ، تصميم گرفتيم تا به هر شکل ممکن اين پول را از مجتبي بازپس بگيريم و به همين منظور ، صبح روز حادثه هر چهار نفر به خانه مجتبي رفتيم .

متهم در خصوص نحوه به قتل رساندن مقتول هم اظهار كرد: وقتي داخل اتاق شديم مجتبي همچنان خواب بود اما زمانيکه بيدارش کرديم و ما را در داخل اتاق ديد با ما درگير شد و شروع به سر و صدا کرد . زمانيکه از او مطالبه 450 هزار تومان را کردم او به من گفت که تنها 52 هزار تومان دارد و تمام پول ها را يک شبه صرف خريد مواد کرده است ؛ من که بسيار عصباني شدم بود با قمه اي که در دست داشتم ضربه اي به پاي او زدم که او بر روي زمين افتاد و خون تمام اتاق را گرفت . هر چهارنفر از خانه خارج شديم و اصلا فکر نمي کردم که بر اثر اين ضربه وي به قتل رسيده باشد.

در ادامه رسيدگي به اين پرونده ، کارآگاهان اداره دهم با شناسايي محل تردد برادر متهم به هويت «علي ـ ب» 29 ساله را در خيابان ناصرخسرو و در زمان فروش داروهاي تقلبي و موادمخدر دستگير و

به اداره دهم پليس آگاهي منتقل شد.

کارآگاهان در ادامه با شناسايي محل تردد دو متهم ديگر پرونده در کوچه هاي ناصرخسرو ،«هادي ـ م» 34 ساله و «امين ـ ي» 24 ساله، را نيز در داخل يکي از خرابه ها و در زمان استعمال موادمخدر دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي منتقل کردند .

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه سعيد ليراوي ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهمان بويژه متهم اصلي پرونده در خصوص نقش و مشارکت آنها در درگيري منجر به قتل ، هر چهار متهم با صدور قرار قانوني لازم و جهت تکميل تحقيقات در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha