• یکشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9006-07734
  • خبرنگار : 71368

قتل در مسير انتقال به کمپ ترک اعتياد

قتل در مسير انتقال به کمپ ترک اعتياد

متهمان به قتل مرد معتادي كه در مسير انتقال به كمپ درماني از سوي مسئولان كمپ به قتل رسيده بود، دستگير شدند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ماموران کلانتري 15 امامزاده عقيل شهرستان اسلام‌شهر در 31 تيرماه از طريق مرکز درماني در جريان وقوع يک فقره فوت مشکوک قرار گرفتند.

با حضور ماموران کلانتري در محل و بررسي‌هاي اوليه مشخص شد که جسد متعلق به جواني 25 ساله به نام «علي»است که توسط دو نفر به اسامي «محمدرضا» و «عليرضا» به بيمارستان منتقل شده است.

با اعلام خبر فوت مشکوک به شعبه 101 دادگاه آفتاب و به دستور رياست شعبه، پرونده براي انجام تحقيقات تخصصي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان اسلام‌شهر قرار گرفت.

در تحقيقات انجام‌شده از «محمدرضا» و «علي‌رضا» هر دو نفر اظهارداشتند که «علي» اعتياد به مصرف موادمخدر از نوع شيشه داشته و آنها قصد داشتند تا با هماهنگي خانواده علي، او را به مرکز ترک اعتياد در منطقه افسريه تهران منتقل كنند که در بين راه حالش بد شده و با وجود آن که آنها سريعا او را به بيمارستان منتقل کردند، اما او به علت نامشخصي جان باخت.

به گزارش ايسنا،‌ در ادامه تحقيقات و ارجاع پرونده به پليس آگاهي تهران بزرگ، تحقيقات درباره اين پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقيقات مقدماتي بعمل آمده هر دو متهم با رد اظهارات قبلي خود را تکرار کردند اما با اعلام نظريه پزشکي قانوني مبني بر وجود آثار خفه در دور گردن و همچنين اعلام انسداد مجاري تنفسي به عنوان علت تامه مرگ، اين افراد نيز به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب جنايت اعتراف کردند.

«محمدرضا» در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: با هماهنگي پدر مقتول براي انتقال فرزندش به مرکز ترک اعتياد به منزل آنها واقع در افسريه رفتيم که در زمان حضور ما در منزل، علي در حال استعمال موادمخدر بود كه با ديدن ما قصد فرار از خانه را داشت که او را گرفته و سوار ماشين کرديم.

متهم به قتل با بيان اينكه در مسير انتقال، علي با ما درگير شده و ناسزا مي‌گفت اعتراف‌كرد كه براي آرام کردن وي دستمالي را که همراهم بود به دور گردن او پيچيده و مدتي نگه داشتم تا ساکت شد اما زماني که به مرکز ترک اعتياد رسيديم علي بي‌هوش شده بود و تکان نمي‌خورد و با اين كه سريعا او را به بيمارستان انتقال داديم اما او جان باخته بود.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: با اعترافات صريح متهمان درباره ارتکاب جنايت، به دستور رياست شعبه 101 دادگاه آفتاب دستور بازداشت موقت براي هر دو متهم پرونده صادر و تحقيقات تکميلي درباره اين پرونده نيز در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha