• جمعه / ۲۷ آبان ۱۳۹۰ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9008-17123
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده انتظامي استان اصفهان: کوير مرنجاب بايد کنترل و ساماندهي شود تورهاي مختلط بايد مجوز داشته باشند

فرمانده انتظامي استان اصفهان:
کوير مرنجاب بايد کنترل و ساماندهي شود
تورهاي مختلط بايد مجوز داشته باشند

فرمانده انتظامي استان اصفهان درباره اعمال برخي محدوديت‌ها براي تورهايي كه به كوير مرنجاب مي‌روند، گفت: نظر نيروي انتظامي استان در مورد کوير مرنجاب و تمام مراکز گردشگري استان ساماندهي است نه ممانعت از ورود افراد.

سردار حسن کرمي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين باره اظهار کرد: شخصا به مسئولان مستقر در کوير مرنجاب توصيه کردم که به جاي ممانعت از ورود افراد، آنجا را ساماندهي کنند.

وي افزود: نمي‌توان جلوي افرادي که براي تفريح و گردشگر به آنجا مي‌آيند را گرفت، اما تورها و اردوهايي که مختلط هستند بايد حتما داراي مجوز باشند.

با تورهاي مختلط داراي مجوز از دانشگاه يا مراکز فرهنگي برخورد نمي‌شود

کوير مرنجاب بايد کنترل و ساماندهي شود

مجوز بايد موثق و معتبر باشد

فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه  اردوهايي که مختلط هستند، اما از دانشگاه يا مراکز فرهنگي داراي مجوز معتبر باشند با آنها برخورد نمي‌شود گفت: تورهاي توريستي كه عمدتا از سوي دانشگاه‌ها و مراكز فرهنگي براي بازديد كوير مي‌آيند بايد مجوز معتبر از سوي مركز معرفي شده،ارايه كنند.

کرمي اضافه کرد: درصورتي که تورها و اردوهاي مختلط فاقد مجوز يا داراي مجوز غيرمعتبر باشند با آنها برخورد مي‌شود، حتي در اصفهان نيز براي اردوهاي مختلط بايد مرکزي مجوز آنها را تاييد کند.

وي باتاكيد بر اينكه پليس هيچ محدوديتي براي توريست‌ها در كوير مرنجاب ايجاد نمي‌كند، يادآور شد: داشتن مجوز الزامي است چراکه در صورت وقوع حادثه يا تصادف فردي بايد مسئوليت را قبول کنند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: کوير مرنجاب بايد کنترل و ساماندهي شود تا مردم بتوانند از اين محيط استفاده کنند.

کرمي اظهار کرد: امکان ندارد توري داراي مجوز باشد و جلوي آن گرفته شود چراکه خودم شخصا به آنجا رفتم و مسئولان مربوطه را توجيه کردم که آنهايي که مجوز دارند اجازه ورود داشته باشند.

وي  افزود: گاهي اصل مجوز خدشه‌دار است و به همين دليل تاييد کننده مجوز نيز بايد موثق و معتبر باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha