• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۰ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9010-08734
  • خبرنگار : 71368

قتل در بيابان‌هاي مسگرآباد

قتل در بيابان‌هاي مسگرآباد

ماموران پليس آگاهي تهران متهم به قتل مردجواني را كه در بيابان‌هاي مسگرآباد به قتل رسيده بودند دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ماموران كلانتري 157 مسعوديه

در ساعت 21دي ماه سالجاري با مراجعه فردي به کلانتري در جريان وقوع قتلي قرار گرفتند.

اين فرد به ماموران گفت كه از طريق تماس مسئولان بيمارستاني از مرگ پسرم كه با ضربات چاقو به قتل رسيده است، مطلع شدم.

با حضور مأموران کلانتري در بيمارستان و انجام تحقيقات مشخص شد که مقتول 35 ساله كه «محمد» نام داشت در يک نزاع و درگيري در بيابان‌هاي مسگرآباد، توسط فردي به نام «محمد» مجروح و پس از انتقال به بيمارستان فوت کرده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي امور جنايي تهران پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات، کارآگاهان ضمن شناسايي شاهدان صحنه درگيري منجر به قتل، به تحقيق از آنها پرداخته كه شاهدان صحنه درگيري در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان کردند كه متهم با ضربات چوب قصد صدمه‌زدن به مقتول را داشت كه اين مسئله موجب ايجاد درگيري ميان دو محمد شد كه ناگهان متهم چاقويي را از زير آستين لباسش خارج و ضرباتي را به صورت، پهلو و سينه مقتول وارد و او را به قتل رساند و از محل متواري شد.

با توجه به اطلاعات بدست آمده درمورد متهم به قتل كارآگاهان پسرعمه متهم را كه «حميد» نام داشت شناسايي كردند كه وي در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: چند روز قبل از حادثه به صورت کاملا اتفاقي با مقتول درگير شده و او سيلي به صورتم زد و من نيز موضوع را با پسرعمه‌ام «محمد» (متهم به قتل) در ميان گذاشته و او نيز قول داد که مقتول را ادب خواهد کرد.

با شناسايي هويت دقيق متهم تحت تعقيب، کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به محل سکونت متهم در منطقه مسعوديه و انجام تحقيقات اطلاع پيدا کردند که متهم پس از اطلاع از مرگ مقتول از محل سکونت خود متواري شده است.

کارآگاهان در ادامه محل‌هاي تردد متهم اين مناطق را تحت مراقبت‌هاي پليس قرار داده و متهم را دستگير كردند.

در حالي كه با دستگيري متهم تصور مي‌شد که محمد در همان مراحل مقدماتي لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب جنايت اعتراف کند، اما در کمال تعجب وي در اظهاراتي مدعي شد که پسرعمه‌اش (حميد) مرتکب جنايت شده و او تنها ضربات با چوب را قبول دارد.

با توجه به ادعاي متهم در مورد عدم ارتکاب جنايت و معرفي پسرعمه خود به عنوان متهم به قتل، کارآگاهان بار ديگر به تحقيق از شاهدان صحنه جنايت و حميد پرداخته و اطمينان پيدا کردند که متهم قصد ايجاد انحراف در مسير رسيدگي به پرونده را دارد که با انجام تحقيقات و با مواجهه حضوري انجام شده ميان متهم و شاهدان صحنه درگيري و حميد، وي به ناچار لب به اعتراف گشود و سرانجام در مورخه روز سه‌شنبه به درگيري منجر به قتل محمد اعتراف کرد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با اعتراف صريح متهم به ارتکاب جنايت، به دستور بازپرس پرونده دستور بازداشت موقت براي متهم صادر و وي براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha