• سه‌شنبه / ۳ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91050302134
  • خبرنگار : 71368

قتل پسرعمو به بهانه نظافت اتاق استراحت

قتل پسرعمو به بهانه نظافت اتاق استراحت

كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ كارگرساختماني را كه به بهانه نظافت محل اقامت، پسرعموي خود را با ضربه چاقو از پاي درآورده بود را دستگير كردند.

كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ كارگرساختماني را كه به بهانه نظافت محل اقامت، پسرعموي خود را با ضربه چاقو از پاي درآورده بود را دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وقوع یک فقره قتل در خیابان هفدهم کوی نصر به ماموران کلانتری 137 شهرآرا، در دوم تيرماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

با حضور مأموران در محل جنایت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول 30ساله به نام «محمد» با پسرعموی خود به نام«بهنام»23 ساله درگیر شده و درحین درگیری بر اثر اصابت ضربه چاقو به قسمت راست سینه مجروح و به قتل رسیده است كه بلافاصله باتوجه به حضور متهم در محل ارتکاب جنایت، وی توسط مأموران دستگیر و موضوع نیز به پلیس آگاهی و پزشکی قانونی اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه سوم ویژه قتل دادسرای امور جنایی، متهم براي انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با انتقال متهم به اداره دهم، وی بار دیگر صراحتا به قتل پسرعموی خود اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت كه من و محمد کارگر ساختمانی هستیم و شب‌ها نیز داخل اتاق کوچکی، در همان ساختمان درحال ساخت و ساز، به همراه کارگر دیگری به نام مهدی 26 ساله استراحت می‌کنیم، شب حادثه بین من و محمد بر سر نظافت اتاق به یکدیگر درگیر شده بودیم که ابتدا من قصد داشتم تا با استفاده از یک عدد بیل از خود دفاع کنم که مهدی بیل را از دستم گرفت و من نیز در یک لحظه با برداشتن چاقویی که در کف اتاق افتاده بود، ضربه‌ای به محمد زدم که باعث مرگ او شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستگیری متهم در محل وقوع جنایت و اعتراف صریح متهم درباره ارتکاب جنایت، بلافاصله پرونده مقدماتی به همراه متهم، براي صدور قرار قانونی به شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha