• سه‌شنبه / ۵ دی ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91100503060
  • خبرنگار : 71431

بازار ارامنه تهران آتش گرفت

بازار ارامنه تهران آتش گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در بازار ارامنه خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در بازار ارامنه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان دو طبقه قدیمی در محدوده بازار ارامنه تهران در ساعت 9:04 صبح روز سه‌شنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و پس از آن ستاد فرماندهی موضوع را به پنج ایستگاه 7، فرعی 7، 67، 4 و 9 اطلاع داد که سه ایستگاه به حالت آماده‌باش درآمده و دو ایستگاه دیگر نیز به کوچه «سیدآقا» که محل قرارگرفتن این ساختمان دو طبقه قدیمی در بازار ارامنه بود، اعزام شدند.

وی اضافه‌کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل، متوجه شدند که زیرزمین و طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قدیمی کاملا شعله‌ور شده و آتش در حال سرایت به طبقه دوم این ساختمان که از آن به عنوان انبار نگهداری از اقلام یک کارگاه تولیدی استفاده می‌شد، است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به انجام عملیات مهار و اطفای حریق در طبقه همکف و زیرزمین این ساختمان که مملو از ضایعات بود، گفت: آتش‌نشانان پس از انجام عملیات خود، از سرایت آتش به طبقه دوم جلوگیری کرده و آن را پس از مهار،‌ اطفا کردند.

ملکی با بیان اینکه اقلام موجود در طبقه همکف و زیرزمین این ساختمان، کاملا شعله‌ور شده بود، اظهارکرد: علت این حادثه هم‌اکنون از سوی سازمان آتش‌نشانی پایتخت تحت بررسی است.

به گفته وی، آتش‌نشانان حوالی ساعت 10:30 به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین درباره مصدومان این حادثه نیز به ایسنا گفت: خوشبختانه خسارت این حادثه از نوع ریالی بود و مورد فوتی و مصدومی گزارش نشد.

به گزارش ایسنا، بازار تهران از مناطق متراکمی در پایتخت است که بافت فرسوده، سیم‌کشی نادرست بناها، وجود انبارهای متعدد کالا و عدم‌رعایت موارد ایمنی در ساختمان‌های این محدوده، احتمال وقوع آتش‌سوزی در آن را افزایش داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha