• پنجشنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 91111911790
  • خبرنگار : 71186

قیمت‌های جدید خودروها قطعی است

قیمت‌های جدید خودروها قطعی است

قیمت‌های درج شده بر روی سامانه‌ اطلاع‌رسانی 124 نرخ قطعی خودروهای داخلی بوده و اعمال خواهد شد.

قیمت‌های درج شده بر روی سامانه‌ اطلاع‌رسانی 124 نرخ قطعی خودروهای داخلی بوده و اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در حالی در بخش خبری ساعت 21 شب گذشته تلویزیون اعلام شد که قیمت‌های منتشر ‌شده بر روی سامانه 124 قیمت‌های پیشنهادی خودروسازان بوده و هنوز مورد تأیید سازمان حمایت قرار نگرفته است، پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان از قطعی‌ بودن این قیمت‌ها دارد.

یکی از مدیران سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان تأکید کرد که قیمت‌های اعلامی خودروسازان مورد تأیید قرار گرفته و اعمال خواهد شد.

این وضعیت در حالی است که در قیمت‌های جدید، نرخ برخی از خودروها تا 50 درصد نسبت به قیمت‌های قبلی تصویبی در مهر ماه امسال افزایش نشان می‌دهد.

پس از اعلام این قیمت‌ها ایران‌خودرو نیز فروش ویژه محصولات خود را آغاز کرده است.

پیش از این مدیر کل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان از آغاز عرضه‌ خودرو از ابتدای هفته آینده خبر داده بود.

شهرام میرآخورلو تأکید کرده بود که از روز شنبه - 21 بهمن ماه - خودروسازان عرضه‌ محصولات را با قیمت‌های تجاری آغاز کرده و به زودی شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۹ ۱۲:۴۶

خواهشا هیچ کی نخره این ماشینای آشغال رو با این قیمت، تا مجبور شن ارزون کنن. حیف پول که به این ماشینا بدیم غیذت{غيرت} داشته باشین یه‌بار ما تحریمشون کنیم.

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۹ ۱۳:۲۶

آخه تو رو خدا! از مسئولین بپرسید منظورشون از کاهش قیمت چیه؟!‌ مگه قیمت بازار بالاتر از این هم بود؟!

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۹ ۱۳:۲۹

با سلام، یازدهم آذر ماه 91 یک‌دستگاه مگان از طریق اینترنت با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کننده 44 میلیون و 600 هزار تومان ثبت‌نام نمودم و مبلغ 35 میلیون تومان را نقدا پرداخت نمودم و تحویل خودرو خرداد ماه 92 می‌باشد. در زمان ثبت‌نام قیمت آزاد در بازار 58 میلیون تومان بود. لذا بنده به شرکت پارس‌خودرو اعتماد کردم و از بازار آزاد خودرو خریداری نکردم. با توجه به اینکه تحویل خودرو خرداد 92 می‌باشد و تا آن موقع اگر قیمت مصوب کارخانه به 100 میلیون تومان برسد! تکیف ما که 6 ماه پول خود را در اختیار شرکت پارس‌خودرو قرار دادیم و خودرو را از بازار آزاد خریداری نکردیم و به خودروساز اعتماد کردیم، چه خواهد شد؟ آیا این ظلم بزرگی در حق مشتری نیست؟ در کجای دنیا چنین چیزی ممکن شده؟ لطفا در مورد کسانی که قبلا خودرو پیش‌فروش{پيش‌خريد} کرده‌اند مطالبی منتشر نمائید، تا مسئولین سازمان حمایت به فکر مشتریها باشند.

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۹ ۱۳:۳۸

با سلام، لطفا پگیری فرمایید تکلیف پیش‌فروشهایی که در تابستان انجام شده و تحویل آنها توسط ایران‌خودرو در آذر ماه سال جاری بوده، چه می‌شود؟

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۹ ۱۴:۱۰

خدايا! متاسفم. آبان‌ماه 15 میلیون برای ال‌نود دادم و برای تحویل بهمن ثبت‌نام کردم. آخه اون‌موقع 21 میلیون بود که اون‌هم تازه 4 میلیون گرون شده بود. من ماشینم رو فروختم مقداری از طلای خانومم رو فروختم و ثبت‌نام کردم. حالا چطوری 21 میلیون دیگه بدم؟! اگه من می‌دونستم که قیمت 36 میلیونه که ثبت‌نام نمی‌کردم. اون‌موقع من تمام ماشینهای داخلی رو می‌تونستم بخرم اما حالا پس از 4 ماه پراید هم نمی‌تونم بخرم! من که راضی نیستم. خدا هم راضی نباشه!

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۹ ۱۴:۵۸

فروغون‌سازای داخلی فقط دارن قیمتها رو می‌برن بالا! وقتی همین چهار تا فروغون هم ندارن بدن دست مردم، چه کاریه مرتب قیمتها می‌ره بالا؟...

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۹ ۱۵:۱۴

با سلام، احتراماً خواهشمند است گزارشی درخصوص خودروهایی که پیش‌فروش شده‌اند و موعد تحویلشان گذشته، ارائه نمایید و اثبات کنید که این تاخیر سهوی می‌باشد! چراکه بابت هر ماه تاخیر حدود 200 هزار تومان پرداخت می‌کنند که با افزایش قیمت صورت گرفته، رقمی نمی‌شود. مخصوصا خودروی ال90 ایران‌خودرو که به علت مشکلات مسئولان شماره‌گذاری نمی‌شده و در کارخانه خوابیده بوده است.

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۹ ۱۵:۲۱

زین پس دیگه بجای کلمه "مردم"، "ولی‌نعمت" نگویید! بگویید "رعیت" و برخي از شماها "مسئول" و خدمتگذار{خدمتگزار} نیستید! شما "خان" تشریف دارید!...

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۹ ۲۰:۴۳

چه مملکت خوبی داریم که هرکس هر قیمتی دوست داره، رو خودرو می‌ذاره! حالا از شنبه قیمت خودرو بازار آزاد می‌کشه بالا، اینا همش کشکه! راستی تحریم اصلا و اصلا تاثیر نداره شک نکنیدا

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۹ ۲۲:۵۷

کدوم کاهش؟! به همین خیال باش!

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۲۰ ۱۶:۰۵

جالبه کودوم{كدام} کاهش قیمت که دادی، همون قیمت بازاره که همیشه هم 1 یا 2 میليون بالاتر از قیمت نمایندگیه! آقایون! من یکی اعتراف می‌کنم خرم(؟!) صد درصد والا{والله}... لطفا تایید کنید.