• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91112917761
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

پلیس‌های افتخاری به یگان ویژه می‌روند

رادان: فتنه 88، نعمت خدا بر یگان ویژه و پلیس بود/محبوب‌ترین پرسنل ناجا در یگان‌ ویژه هستند

رادان: فتنه 88، نعمت خدا بر یگان ویژه و پلیس بود/محبوب‌ترین پرسنل ناجا در یگان‌ ویژه هستند

جانشین فرمانده ناجا، از به کارگیری پلیس افتخاری در یگان ویژه ناجا خبر داد و گفت: همواره جوانانی هستند که مایلند در کنار ماموران یگان ویژه باشند که از این افراد می‌توان در قالب پلیس افتخاری استفاده کرد.

جانشین فرمانده ناجا، از به کارگیری پلیس افتخاری در یگان ویژه ناجا خبر داد و گفت: همواره جوانانی هستند که مایلند در کنار ماموران یگان ویژه باشند که از این افراد می‌توان در قالب پلیس افتخاری استفاده کرد.

به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار احمدرضا رادان در همایش فرماندهان یگان‌های ویژه سراسر کشور با بیان‌ اینکه محبوب‌ترین پرسنل نیروی انتظامی در یگان ویژه مشغول به خدمت هستند و من علاقه خاصی به نیروهای آن دارم، گفت: نیروهای یگان ویژه ولایتی، مقتدر، شجاع و با بصیرت هستند.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: این فتنه ماموریت عادی نبود و در واقع آزمایش خداوندی بود و نشان داد که ما تا چه اندازه در برابر امر ولی خود مطیع هستیم.

رادان با بیان اینکه پیروی از ولی زمانه، به اشکال مختلف است ادامه‌داد: برخی از افراد تا جایی پیرو اوامر رهبر خود هستند که به منافع آنان لطمه‌ای وارد نشود و حتی بتوانند به مال و غنیمت دست یابند که این نوع پیروی در تاریخ همواره تکرار شده و بارزترین آن را می توان در قیام کربلا مشاهده کرد.

جانشین فرمانده ناجا تصریح‌کرد: ما باید خداوند را شکر کنیم که در این فتنه عزتی به ما عطا کرد تا بتوانیم از این آزمایش سخت موفق و سربلند خارج شویم.

وی، جمهوری اسلامی ایران را سرزمینی دارای ولایت خواند و گفت: مملکتی که ولی‌فقیه دارد و از نعمت ولایت برخوردار است نباید به بیراهه برود و فراموش نکنیم که در قیامت کسانی که از این نعمت برخوردارند، بیشتر مورد سئوال و مواخذه قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، رادان بصیرت را پشت سر ولی‌فقیه حرکت کردن دانست و افزود: انحرافات و فتنه‌ها از جایی آغاز می‌شود که به اوامر ولی‌فقیه بی‌توجه باشیم و حرکت در پشت سر ولی‌فقیه، مانع از انحراف می‌شود.

فتنه 88 ، نعمت خداوند بر یگان ویژه و پلیس بود

جانشین فرمانده ناجا، فتنه 88 را نعمت خداوند بر یگان ویژه و پلیس دانست و گفت: اگر ما براین باور باشیم که فتنه 88 اتفاقی بود که به وقوع پیوست و به پایان رسید، اشتباه بزرگی است چرا که پیش از این فتنه نیز شیطنت‌هایی از سوی دشمنان وجود داشت و این امر محتمل است که پس از پایان یافتن انحرافات 88، فتنه‌های دیگری نیز پیش روی داشته باشیم.

وی آمادگی یگان ویژه در سه سطح پیشگیری، ارتقای توان رزمی و افزایش نیروی اعتقادی را از وظایف این یگان برشمرد و تصریح‌کرد: یگان ویژه باید همواره آماده باشد تا در صورت بروز مشکلات، به مبارزه با آنها بپردازد.

یگان ویژه، مشت بسته و توان مضاعف ناجاست

جانشین فرمانده نیروی انتظامی یگان ویژه را مشت بسته و توان مضاعف ناجا دانست و گفت: ویژگی‌های منحصر به فرد این یگان به‌ گونه‌ای است که هرگاه دیگر نیروها در ماموریت‌های خود دچار مشکل می‌شوند، با ورود یگان ویژه، ماموریت‌ها را با موفقیت پشت سر می گذارند.

رادان به طرح سالم‌سازی دریا که ماموریتی اجتماعی و اخلاقی است اشاره کرد و گفت: در دو سالی که یگان ویژه نیز وارد این ماموریت شد، به راحتی توانستیم این طرح را به سرانجام برسانیم.

به کارگیری پلیس افتخاری در یگان ویژه

وی از به کارگیری پلیس افتخاری در یگان ویژه ناجا خبر داد و افزود: این پلیس افتخاری می‌تواند از مردم و حتی بازنشستگان باشد.

به گزارش ایسنا، به نوشته پلیس، رادان با بیان اینکه همواره جوانانی هستند که مایلند در ماموریت‌های یگان ویژه در کنار ماموران این یگان باشند، گفت: از این افراد می‌توان در قالب پلیس افتخاری استفاده کرد.

تصویب تامین تجهیزات و امکانات یگان‌ویژه

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه «اساس فرماندهی در نیروهای مسلح فرماندهی انقلابی است و باید بتوان با کمترین امکانات بهترین خروجی را داشت»، افزود: تامین تجهیزات و امکانات برای یگان ویژه به تصویب رسیده است.

رادان به راه اندازی قرارگاه ظفر به فرماندهی سردار کرمی نیز اشاره کرد و گفت: این قرارگاه با ارائه آموزش به نیروهای خود در آستانه عید نوروز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha