• دوشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91121409549
  • خبرنگار : 71368

شوهرکشی با اجیرکردن آدمکش‌ها

شوهرکشی با اجیرکردن آدمکش‌ها

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران‌بزرگ زنی را که برای تنبیه همسر بداخلاقش دو آدم‌کش اجیر کرده بود را دستگیر کردند.

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران‌بزرگ زنی را که برای تنبیه همسر بداخلاقش دو آدم‌کش اجیر کرده بود را دستگیر کردند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در 24 دی ماه امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی وقوع یک فقره «قتل‌عمد» در خیابان دولت به کلانتری 124 قلهک اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر قتل، موضوع به پلیس آگاهی اعلام شد، با حضور کارآگاهان اداره دهم، تیم بررسی صحنه جرم و قاضی کشیک ویژه قتل در محل، پرونده مقدماتی با موضوع «قتل‌عمد» تشکیل و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان در تحقیقات دریافتند که مقتول 47 ساله پس از خوردن صبحانه و به قصد رفتن به محل کارش در یک مغازه مانتوفروشی در حالی که کیسه حاوی زباله را به همراه داشت، به پارکینگ مجتمع مراجعه کرده که طبق دلایل بدست آمده، داخل پارکینگ مورد اصابت ضربات متعدد چاقو از ناحیه گردن، شکم و سر قرار گرفته و پیش از انجام هرگونه اقدام درمانی فوت می‌کند.

در ادامه تحقیقات، با توجه به اظهارات برخی ساکنان مجتمع مسکونی که با شنیدن صدا به پارکینگ مجتمع مراجعه کرده بودند، عاملان جنایت دو جوان حدود 20 تا 25 ساله معرفی شدند که پس از ارتکاب جنایت، از طریق در پارکینگ از ساختمان خارج و متواری شده بودند، همسر مقتول 43 ساله نیز در اظهارات خود عنوان داشت که به واسطه تهدید شدن همسرش توسط برخی افراد، آنان تصمیم داشتند تا محل سکونت خود را تغییر دهند.

کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول حدود چهار سال پیش از یکی از شهرستان‌های استان فارس به تهران آمده و با مشارکت چند تن اقدام به اجاره یک مغازه مانتوفروشی در محدوده میدان شهدای هفتم‌تیر کرده اما پس از مدتی با یکی از این افراد دچار اختلاف مالی می‌شود.

شریک مقتول ضمن بیان اختلاف مالی خود با مقتول به کارآگاهان گفت که با مقتول اختلاف مالی داشته و حتی این اختلاف باعث درگیری میان آنان شده و او نیز در چندین نوبت و برای دریافت طلب مالی خود به در منزل مقتول مراجعه داشته اما به هیچ عنوان اقدام به ارتکاب جنایت نکرده است.

در ادامه رسیدگی به این پرونده با توجه به اظهارات شاهدان صحنه جنایت که دو جوان حدود 20 تا 25 ساله را به عنوان عاملان جنایت معرفی کرده و همچنین دیگر دلایل و شواهد ارائه شده از سوی شریک مقتول، کارآگاهان با اطمینان از این موضوع که جنایت توسط افراد دیگری انجام شده و شریک مقتول هیچ‌گونه نقشی در جنایت نداشته، مسیر تحقیقات خود را در سمت و سوی دیگری ادامه دادند.

کارآگاهان با توجه به نحوه ورود عاملان جنایت به داخل پارکینگ مجتمع مسکونی که تا پیش از زمان وقوع جنایت هیچ‌کدام از ساکنان مجتمع از ساختمان خارج نشده ودر شرایطی که دلیلی در مورد ورود به عنف عاملان جنایت به داخل پارکینگ از سوی تیم بررسی صحنه جرم یافت نشده بود، با اطمینان از این موضوع که عاملان جنایت یا «کلید در ورودی مجتمع را در اختیار داشته» یا «فردی در مجتمع را برای آنها باز کرده»، به تحقیق از ساکنان مجتمع و به ویژه همسر مقتول پرداختند.

سرانجام در تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که همسر مقتول به واسطه بداخلاقی‌های صورت گرفته از سوی همسرش (مقتول ) با او اختلاف داشته، همین موضوع باعث شد تا کارآگاهان با تمرکز روی همسر مقتول و در سلسله تحقیقات موفق شناسایی جوانی به نام «علیرضا» 20 ساله شوند که بر اعترافات بعدی همسر مقتوله قصد داشت تا به درخواست وی مقتول را به واسطه بداخلاقی‌هایش ادب کند! که مرتکب جنایت شد.

همسر مقتول در اعترافات خود به کارآگاهان گفت که حدود 22 سال است که با همسرم ازدواج کردم اما در تمام این مدت نحوه برخورد وی و بداخلاقی‌هایش با من، همیشه آزارم می‌داد، تا این که یک روز که قصد داشتم به یکی از بستگان خود در استان فارس زنگ بزنم، به صورت کاملا اتفاقی شماره دیگری را گرفتم که بلافاصله عذرخواهی کرده و تماس خود را قطع کردم اما صاحب خط که صدایش بسیار جوان بود، از آن پس با شماره من تماس می‌گرفت و ضمن معرفی خود به نام «علیرضا» از من خواست تا با او آشنا شوم؛ ابتدا در تماس‌های تلفنی صورت گرفته از سوی علیرضا به تندی با وی پاسخ داده، به تماس‌هایش جواب نداده و حتی او را تهدید به شکایت کردم اما به تدریج و آرام آرام رابطه‌ای تلفنی میان ما ایجاد شد و حتی زمانی که «علیرضا» متوجه شد که من در تهران زندگی می‌کنم با این حال به ادامه تماس خود با من اصرار داشت و حتی برای دیدن من به تهران آمد.

همسر مقتول در مورد نحوه ارتکاب جنایت نیز گفت: یک روز به صورت اتفاقی در مورد نحوه رفتار همسرم با علیرضا صحبت کردم که ناگهان از او خواهش کردم تا اگر می‌تواند همسرم را به واسطه نوع رفتارش تنبیه کند و او نیز بلافاصله قبول کرد، یک هفته قبل از جنایت کلید در پارکینگ را به علیرضا دادم تا این که در روز حادثه زمانی که همسرم به قصد خروج از خانه به پارکینگ رفت، علیرضا او را با چاقو زد و به سرعت از محل فرار کرد.

با توجه به اعترافات همسر مقتول، کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به یکی از شهرستان‌های استان فارس رفته و «علیرضا» را دستگیر کردند و در همان تحقیقات اولیه، علیرضا به ارتکاب جنایت اعتراف و یکی از دوستان خود به هویت «بهنام» 23 ساله را نیز به عنوان همدست خود در جنایت معرفی کرد که بهنام نیز دستگیر و هر دو، ضمن انجام هماهنگی‌های قضایی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران‌بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات متهمان در مورد نقش هر کدام در این جنایت، قرار بازداشت موقت برای هر سه متهم پرونده (همسر مقتول، علیرضا و بهنام ) صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha