• شنبه / ۱ تیر ۱۳۹۲ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92040100660
  • خبرنگار : 71431

آتش‌سوزی ساختمان اداری در غرب پایتخت

آتش‌سوزی ساختمان اداری در غرب پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در غرب پایتخت خبرداد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در غرب پایتخت خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: دو ایستگاه 80 و 77 و گروه نجات سه پس از اعلام وقوع این حادثه در ساعت 13:17 امروز از سوی ستادفرماندهی به محل حادثه واقع در یک ساختمان اداری در بلوار فردوس شرقی خیابان اعتمادیان اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در طبقه منفی 2 این ساختمان پنج طبقه 20 واحدی حجم زیادی از ضایعات و مواد مستعمل قابل اشتعال قرار داشته که این مواد پس از شعله‌ورشدن به یک انباری در مجاورت پارکینگ سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله آتش در حال سرایت به یک خودرو سواری واقع در پارکینگ طبقه منفی 2 بود خاطرنشان کرد: دود زیادی ناشی از این حریق طبقات فوقانی ساختمان را در بر گرفته بود.

ملکی با اشاره به قرار داشتن تعدادی مطب پزشک در این ساختمان به ایسنا گفت: آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند و با قطع‌برق و گاز ساختمان 15 تن از ساکنان که در طبقات بالایی محفوظ شده بودند، خارج و به فضای باز منتقل کردند.

وی افزود: گروه دیگری از آتش‌نشانان نیز اقدام به اطفای حریق در طبقه منفی 2 این ساختمان کردند و پس از مدتی شعله‌های آتش به طور کامل اطفا و از سرایت آن به خودرو سواری جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه حادثه هیچ‌گونه مصدومی به جا نگذاشت خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در ساعت 15 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

به گفته ملکی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری تهران بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha