• شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92101406903
  • خبرنگار : 71431

انفجار خانه‌ای در خیابان کارگر

انفجار خانه‌ای در خیابان کارگر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی در خیابان کارگر تهران خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی در خیابان کارگر تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: با اعلام یک مورد حادثه حریق و انفجار منزل مسکونی به آدرس خیابان کارگر جنوبی حوالی میدان رازی ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌ پنج را در ساعت پنج دقیقه بامداد روز شنبه به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه هشت واحده مسکونی بود، افزود: انفجار در واحد 65 متری واقع در طبقه دوم این ساختمان رخ داده و سبب تخریب بخش‌هایی از دیواره‌های داخلی این ساختمان شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران این واحد را کاملا شعله‌ور اعلام کرد و افزود: شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات دیگر این ساختمان بود.

ملکی با اشاره به محبوس شدن هفت تن از ساکنان این ساختمان که شامل دو زن جوان، دو کودک یک و پنج ساله و سه مرد، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کرده که پس از مدتی آتش‌نشانان پنج تن از افراد حادثه دیده را از طریق نرد‌بام، از ساختمان خارج کردند.

وی با بیان اینکه دو تن دیگر نیز از طریق راه‌پله خارج شده بودند، به ایسنا گفت: از میان هفت تنی که در جریان این حادثه محبوس شده بودند، شش تن به علت سوختگی سطحی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، عوامل آتش‌نشانی پس از مهار و اطفای کامل حریق، ایمن‌سازی و تخلیه دود در ساعت 1:03 بامداد روز شنبه به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی درباره علت این حادثه نیز اظهار کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تحقیقات خود برای بررسی علت این حادثه را پس از اتمام عملیات آغاز کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha