• شنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93030300854
  • خبرنگار : 71431

حریق گسترده دو انبار در شب گذشته

حریق گسترده دو انبار در شب گذشته

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در دو انبار در شب گذشته خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در دو انبار در شب گذشته خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ با اشاره به حادثه نخست گفت: در ساعت 20:04 جمعه شب وقوع یک مورد حادثه حریق در یک انبار کارتن و جعبه به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه تانکر آب و تجهیزات مربوطه به محل اعزام کرد، گفت: محل حادثه یک سوله نگهداری از کارتن و جعبه به مساحت حدود 200 متر مربع بود که کاملا شعله ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه جنس اجناس موجود در این انبار و حجم زیاد آنها کار آتش نشانان را با سختی روبرو کرده بود، گفت: سرانجام آتش نشانان از چند جهت اطفای حریق را آغاز کردند و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل آن شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 22:30 به این عملیات خود که هیچ مصدوم یا فوتی نداشت خاتمه دادند.

ملکی با اشاره به وقوع حادثه دوم، به ایسنا گفت: در ساعت 22:53 دیروز وقوع حریق در یک انبار چوب به آدرس چهار دانگه از طرف آتش نشانی این شهر به ستاد فرماندهی اطلاع داده شد و با موافقت مدیران سازمان دو ایستگاه به همراه تانکر آب و تجهیزات اطفایی به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان تهرانی در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار چوب به مساحت 10 هزار متر مربع رخ داده و بیش از نیمی از آن را در بر گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پنج هزار متر مربع از این انبار کاملا شعله ور بوده و آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود گفت: آتش نشانان ازچند جهت عملیات خود را آغاز کرده و پس از مدتی موفق به مهار

حریق شده اما آتش سوزی تا ساعت 00:12 بامداد ادامه داشت.

ملکی با بیان اینکه این حادثه نیز مورد مصدوم نداشت گفت: در جریان هر دو حادثه که علت آن از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران و چهاردانگه در دست بررسی است، جنس اقلام چیده شده در انبار اطفای حریق را با مشکلاتی روبرو کرده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha