• چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 93060503344
  • منبع : مطبوعات

تبدیل وضعیت شغلی 48 محیطبان استان تهران

تبدیل وضعیت شغلی 48 محیطبان استان تهران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تبدیل وضعیت 48 نفر از محیط بانان استان تهران از قراردادی به پیمانی خبر داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تبدیل وضعیت 48 نفر از محیط بانان استان تهران از قراردادی به پیمانی خبر داد.

به گزارش سرویس محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد هادی حیدرزاده در حاشیه مراسم اعطاء احکام تبدیل وضعیت شغلی 48 تن از محیطبانان استان تهران با اشاره به توفیقات دولت در یکسال گذشته در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و بین المللی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در بحث کنترل تورم و مهار قیمت ارز همچنان رکود اقتصادی نسبی را به همراه داشته است و با توجه به تغییرات اندک، برنامه ریزی برای وضعیت معیشتی مردم بویژه کارکنان از الویتهای اساسی دولت است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین افزود: اولین نیاز یک فرد در جامعه بعد از نیازهای حیاتی، نیاز شغلی و پس از آن امنیت شغلی برای فرد شاغل است.

وی ادامه داد: در دولت تنوع روشهای استخدامی که از قدیم وجود داشته باعث شده که نظام اداری مشخصی خصوصا در رابطه با جذب و بکارگیری کارمندان وجود نداشته باشد و موضوع امنیت شغلی همواره دغدغه اصلی بسیاری از گروههای کاری باشد.

حیدر زاده گفت:خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته و موافقت معاونت توسعه ریاست جمهوری، کار تبدیل وضعیت 48 نفر از محیطبانان استان تهران به انجام رسید و امروز این تعداد با دریافت احکام شغلی پیمانی خود احساس امنیت و آرامش بیشتری می کنند و قطعا این موضوع در انگیزه و بکار گیری توان کاری آنها بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار امیدواری کرد: با نگاه ویژه ریاست جمهور به مباحث زیست محیطی و پیگیریهای مجدانه ریاست سازمان بتوان در فاز بعد شاهد تبدبل وضعیت نیروهای کارشناسی که قبلا در آزمون مربوطه قبول شده‌اند باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در پایان با بیان اینکه کمبود نیروهای محیط بانی یک واقعیت است توصیه‌هایی هم به محیط بانان داشت.

وی نظام نامه حفاظتی پاسگاه‌ها را معیار اصلی ارزیابی عملکرد محیطبانان برشمرد و گفت: رعایت شیفتهای مرتب و منظم کاری در پاسگاهها باتوجه به حساسیت مناطق، دقت در حفظ و بکارگیری سلاح توسط محیطبانان و رعایت دقیق پوشش سازمانی از جمله مواردیست که محیطبانان باید در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی از آموزش محیطبانان در شرایط سخت خبر داد و اظهار کرد: بمنظور افزایش توان جسمانی پس از هفته دولت دوره‌های آموزشی زندگی در شرایط سخت برای محیطبانان استان تهران در مناطق مشخص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha