• سه‌شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93080602838
  • خبرنگار : 71431

انفجار شدید یک منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت

انفجار شدید یک منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شمال شهر تهران خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شمال شهر تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 19:44 دوشنبه شب حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 57 و گروه نجات 10 را به محل حادثه واقع در بلوار پروین، خیابان 200 شرقی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی بود خاطرنشان کرد: در طبقه دوم این ساختمان یک واحد 80 متری دچار انفجار شدید و آتش‌سوزی شد و شدت انفجار به حدی بود که سبب تخریب دیوارها، شکستن در و پنجره واحدهای مجاور و پرت شدن اشیاء به سطح خیابان شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این انفجار به واحدهای دیگر نیز خساراتی وارد کرد افزود: خوشبختانه هنگام پرتاب شدن اشیاء، کسی در خیابان حضور نداشت.

ملکی با اشاره به محبوس شدن مردی 34 ساله درون این واحد اظهار کرد: آتش‌نشانان عملیات نجات و اطفاء حریق را به شکل همزمان آغاز کرده و یک گروه از آتش‌نشانان با مراجعه به محل حادثه مردی 34 ساله را در حالی که شدیداً دچار سوختگی شده و در میان شعله‌های آتش محبوس شده بود، خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با اشاره به اطفاء حریق از سوی آتش‌نشانان افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 20:58 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha