• جمعه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94012106526
  • خبرنگار : 71431

چند توصیه به متقاضیان پرداخت جریمه ریالی سربازی

چند توصیه به متقاضیان پرداخت جریمه ریالی سربازی

مشمولانی که برای پرداخت جریمه ریالی ثبت‌نام کرده بودند، باید توجه داشته باشند که اطلاع‌رسانی در این خصوص طی یکی دو هفته آینده انجام خواهد شد.

مشمولانی که برای پرداخت جریمه ریالی ثبت‌نام کرده بودند، باید توجه داشته باشند که اطلاع‌رسانی در این خصوص طی یکی دو هفته آینده انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از نیمه بهمن ماه سال گذشته که پروسه آغاز ثبت نام مشمولان دارای هشت سال غیبت و بیشتر از آن برای پرداخت جریمه ریالی به جای انجام خدمت سربازی آغاز شد، بیش از 270 هزار متقاضی تا پایان مهلت مقرر یعنی پایان اسفندماه 93 ثبت نام کردند.

پس از آن نیز مهلت جدیدی برای ثبت نام اعلام نشد و فرآیند احراز صلاحیت و بررسی واجدین شرایط در دستور کار قرار گرفت که تا کنون نیز این روند از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا و با همکاری وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و ... ادامه دارد و آنطور که سردار ابراهیم کریمی، جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا به ایسنا گفته بود؛ پس از پایان بررسی‌ها مراحل مختلف ادامه روند رسیدگی و دریافت کارت از طریق پیامک به واجدین شرایط و متقاضیان اطلاع داده خواهد شد.

با گذشت 20 روز از آغاز سال جدید، برخی از مخاطبان ایسنا در تماس با این خبرگزاری درباره نحوه رسیدگی به درخواست‌شان و جزئیات بیشتر از آن، سوالاتی را مطرح کرده بودند؛ این دسته از افراد باید توجه داشته باشند که طی هفته آینده جزئیات این امر از سوی مسوولان مربوطه سربازی اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین لازم است که این دسته از افراد از مراجعه حضوری به سازمان وظیفه عمومی ناجا، رده‌های وظیفه عمومی استان‌ها و دفاتر پلیس+10 خودداری کرده و در نظر داشته باشند که هرنوع تغییر و نتیجه بررسی‌ها از طریق پیامک به مخاطبان اطلاع داده خواهد شد.

موضوع دیگر نیز سودجویی احتمالی برخی از افراد فرصت طلب است که ممکن است با طرح ادعاهایی اقدام به اخاذی از شهروندان و متقاضیان طرح جریمه ریالی سربازی کنند، موضوعی که پلیس نیز اعلام کرده که با چنین افرادی برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز توجه داشته باشند که به چنین وعده‌های پوچ و بی‌اساس توجه نکنند و بدانند که چنین اداعایی کذب بوده و صلاحیت ثبت نام کنندگان تنها از طریق بانک اطلاعاتی مشمولان و اطلاعات دیگر نهادها و دستگاه‌های مربوطه احراز خواهد شد.

مخاطبان می‌توانند سوالات و ابهامات خود پیرامون اجرای این طرح را در بخش نظرات همین خبر درج کنند تا از مسولان حوزه سربازی پیگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۰:۵۶

ممنونم از ايسنا که هميشه بهترين اطلاع رساني رو از سربازي داشته

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۱:۰۵

براي سربازان در حال خدمت كه شامل طرح مي شوند با توجه به اينكه فرموده، تخفيفي شامل آن ها نمي شود، لازم است مسيولين امر هرچه زودتر دستورالعمل رهايي دايم يا موقت آن ها را بدهند، خواهشمندم هرچه زودتر پيگيري شود، تعداد ما كم است.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۱:۴۷

باتشکر از ايسنا غيبت قبل فرار را پيگيري کنيد با اين وضعيت دستمون به جايي جز ایسنا بند نيست

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۱:۵۲

خيلي اطلاع رساني نظام وظيفه ضعيفه بازم ايسنا دمت گرم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۲:۲۴

اگه 8 سال از آخرين فرار باشه شاملم نميشه تو رو خدا بي انصافي نكنين

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۲:۲۶

با تشکر از ايسنا لطفا از سردار کمالي بپرسيد که چه زماني براي پرداخت پول فراخوان مي دهند؟ آيا ما مي توانيم پس از احراز صلاحيت از کشور خارج شويم يا حتما بايد پول پرداخت کنيم وبعد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۲:۴۱

با سلام و خسته نباشد.لطفا از سردار کريمي بپرسيد واسه ماهايي که پليس +10 به اشتباه ثبت ناممون نکرده و جا مونديم و يا دير خبر دار شديم ايا فرصتي ميدن؟؟اتعداد اين افراد زياده.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۳:۰۱

ميخواستم بدونم يه فرصت مجدد واسه ثبت نام نمي ذارين؟ من بنا به دلايلي نتونستم ثبت نام کنم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۳:۱۷

كسانى كه ثبت نام كرده اند اكنون براى زمان بعد از دريافت كارتشان برنامه ريزى كرده اند و بعضا عجله هم دارند كه هر چه زودتر كارت معافيتشان را تحويل بگيرند. ممكن است كسى بخواهد بعد از دريافت كارت، ازدواج كند يا كسى بخواهد جايى استخدام شود يا ... . لطفا از مسئولين نظام وظيفه بپرسيد كه چه موقع كارت هاى معافيت تحويل داده مى شوند؟ با تشكر

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۳:۴۵

با سلام پس از اعلام مبلغ جريمه چقدر فرصت براي پرداخت جريمه هست چون مطلبي اعلام نشده است

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۳:۵۸

سلام من سئوالي داشتم در مورد آخرين مدرک تحصيلي که سردار کمالي ذکر کرده بودند. آيا مدرک پيش دانشگاهي هم مدرک تحصيلي محسوب ميشود يا خير؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۴:۰۰

با سلام مهلت ثبت نام جديد اعلام نمي شود؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۴:۴۳

با سلام من در اين طرح ثبت نام کرده ام اما به احتمال بسيار زياد مشمول معافيت پزشکي ميشوم البته اگر نشدم هم نميخواهم اين فرصت جريمه را از دست بدهم به پليس +10 که مراجعه کردم و خواستم در خواست معافيت را ثبت کنند گفتند پرونده شما در حال بررسي است و نميتوان اين درخواست جديد را ثبت کرد من الان چه کنم؟ با توجه به اينکه اولويت من معافيت پزشکي است و پرداخت جريمه از نظر اقتصادي برايم مشکل است.... صميمانه از همکاري شما سپاسگزارم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۵:۴۹

لطفاً سوال کنيد که بعد از پرداخت چقدر طول ميکشه که کارت رو بدن؟ همچنين آيا کارت هوشمند است؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۶:۰۰

سايت نظام وظيفه از نظر بروز شدن و اطلاع رساني ضعيف است

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۶:۴۰

سلام لطفا پيگيري فرماييد بحث سربازان فراري هم توسط پيامک اطلاع رساني ميشود؟بحث معرفي به دادگاه چه ميشود؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۶:۴۲

الان 2 ماهه به همه جا ايميل زدم و تماس گرفتم خواهش ميکنم ايسنا شما به دادم برسين. چرا اين طرح شامل کساني که غيبت طولاني قبل فرار دارند نميشه . اين افراد تعدادشون خيلي زياده لطفا تکليف و مشخص کنند

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۶:۴۵

خودشون گفتند ثبت نام کنيد بدون اين که معلوم کنند شامل فراري هايي که کلي غيبت دارند ميشه يا نه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۶:۴۸

تو همه معافيتها فراريها با دادگاه رفتن معافيت شاملشون ميشد اما من که 14 ساله غيبت دارم و 2 ساله فراريم که تو اين سن نمي تونم با 16 سال کوچيکتر از خودم خدمت کنم چرا نبايد شامل ما بشه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۶:۵۱

درست تصميم گرفتن زندگي کلي جوون و زيرو رو ميکنه مگه ما فراري هايي که غيبت قبل فرار داريم جرممون از فوتباليستها بيشتره که مهر نابحشودني خورديم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۲۳:۱۲

ثبت نام رو گذاشته بودين آخر سال, پليس+10 هم که سرخود ثبت نام مون نکرده. لطفا تاريخ ثبت نام جديد رو اعلام کنيد پليس+10 هم توجيه بشن

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۰۰:۳۷

با سلام بنده متولد سال 68 هستم. در تابستان سال 1386 با اخذ مدرک پيش‌دانشگاهي در مهرماه همان سال وارد دانشگاه آزاد شده و تا مهر 92 معافيت تحصيلي داشتم و در دانشگاه تحصيل نموده‌ام. پس از آن بدون تمديد معافيت با پايان سنوات دانشگاه را ترک نموده‌ام و آخرين مدرک اخذ شده بنده همان مدرک پيش‌دانشگاهي است که سال 86 صادر شده. اسفند ماه که به پليس +10 مراجعه کردم پس از وارد کردن اطلاعات در سيستم مسئول مربوطه گفتند که سيستم اخطار معافيت تحصيلي مي دهد و نتوانسته ام در طرح ثبت نام کنم. لطفا شرايطی که من دارم و احتمالا مشکل خيلي از افراد ديگر هم باشد پيگيري بفرماييد که آيا وضعيت ما مشمول طرح مذکور مي‌شود؟ و چطور بايد ثبت نام کنيم. لطفا راهنمايي فرمايند.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۰۰:۵۹

ميدونيد كلي جوون كه ثبت نام كردن فراري‌ان؟ به خاطر سن بالاشون و غيبت زياد قبل فرار و تفاوت سني مجبور به فرار شدن

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۰۱:۴۰

ويرايش اطلاعات چه موقع انجام ميشه چون بعد از عيد فرزندم به دنيا امده ميخواستم بدونم ايا ?درصد تخفيف شامل من ميشود

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۰۱:۴۶

خواهشن اين را هم بپرسيد زمان ويرايش اطلاعات را جويا باشيد چون بنده داراي دو فرزند هستم پليس +10 فقط به اشتباه يکي از انها را ثبت کرده متشکرم از پيگيريتون چون مشکل مالي دارم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۰۲:۵۹

با تشکر از ايسنا سوالي دارم مبني بر اينکه پس از اينکه صلاحيت فردي جهت پرداخت مشخص شد و طرح به صورت 100 درصد شامل افراد شد آيا کل سال 94 رو فرصت پرداخت اونم به صورت نقدي دارند ؟ اين سوال رو از اين جهت مي پرسم چون ممکنه خيلي‌ها به دنيال جمع‌آوري منابع مالي لازم باشند و واقعا 20 يا 25 میليون پولي نيست که در دسترس همگان باشد و بايد وام گرفت و در پي کسب درآمد مربوطه بود و ممکن است اين پروسه زمان بر باشد . اکر نقدي باشد مشکلي نيست فقط فرجه کافي به متقاضيان حداقل در همين سال 94 داده شود سپاس پيشاپيش

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۰۸:۰۹

با سلام. لطفا در مورد شرايط دانشجويان اخراجي اطلاع‌رساني کنيد . ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۰۸:۳۷

سلام. ميخواستم بدونم امکان ويرايش اطلاعات وجود داره يا نه ؟بطور مثال سابقه بسيج ثبت نشده باشه و اينکه پرداخت اقساطي يا وام از طريق بانک ها براي اين موضوع و همينطور مهلت پرداخت به چه صورت است ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۰۸:۵۵

اگه قصد تعيين تکليف کساني که از خدمت دور موندنه جمع غيبت و فرار من 19 ساله چرا آخرين فرار و معيار ميکنن که شامل من نشه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۰۹:۳۸

يعني يه مرد نيست از نظام وظيفه بپرسه چرا ميگين از آخرين فرار حساب ميشه .پس من كه ??سال غيبت دارم و ?سال پيش رفتم و فرار كردم مي تونم برم خدمت و تواناييش و دارم اما كسي كه اصلن نرفته نميتونه بره؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۰:۰۶

بنده متاهل هستم ولي در حال جدا شدنم, همسرم اصل مدارک شناسايي خود را تحويلم نداد و فقط به اين دليل پليس +10 مرا ثبت نام نکرد, حتما عده زيادي از دوستان مشکل مرا داشته اند, تکليف من چيست؟ چرا با کپي شناسنامه همسر از من ثبت نام نکرده اند؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۰:۵۸

لطف کنيد به افرادي هم که تو مرحله راستي ازمايي رد ميشوند و کساني که ميخوستن ثبت نام کنند ولي به دليل کوتاهي پليس + 10 نتونستند يک فرصت دوباره بدهيد

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۲:۲۸

با سپاس از ايسنا بابت اين اطلاع رساني. سردار در مصاحبه قبلي گفته بود هفدهم يا هجدهم پيامک مياد ولي خبري نشد ما هم از انتظار خسته شديم تا امروز که اين خبر رو خوندم. _سوال من اينه که اگر در مرحله بعد که پيامک ارسال شد و ميزان جريمه اشتباه حساب شده بود يا مثلا درباره استعلام مدرک اشتباه کرده بودند چه کار بايد کرد؟ايا محل مراجعه بعدي اين موارد رو مد نظر قرار مي دهند؟ در اخر دوباره از سايت ايسنا تشکر ميکنم.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۳:۱۸

باسلام و تشکر سوالهاي بنده سه مورد است که اگر لطف کنيد در مصاحبه بعد از سردار بپرسيد ممنون مي شوم. 1.علت اينکه سردار در هر مصاحبه در خبرگزايهاي مختلف يه جور صحبت ميکنند چيه>يه بار ميگن امروز و فردا sms مياد بعد روز ديگه ميگن دو هفته ديگه؟؟؟>دوباره ميگن غيبت قبل فرار و بعدش جمع ميشه روز بعد ميگن بعد از 8سال فرار و غيبت لحاظ ميشه؟؟؟يه روز ديگه ميگن دانشجوها در اين طرح نيستن روز بعد ميگن تا شهريور 92 از انصراف شمال ميشن و............که اگر بخوام همه رو بنويسم متن طولاني ميشه. 2.سردار ايا اگر شما قسمتي از اين آیین‌نامه يا بخشنامه رو بطور واضح بيان کنيد مشکلي پيش مياد؟ 3.لطفا از سردار بپرسيد دقيقا چه زمان پيام مياد مثلا بگن دوم ارديبهشت يا دهم ارديبهشت ما يه برنامه‌ريزي داشته باشيم نه اينکه بگن امروز پيام مياد فردا مياد هم چنان ما منتظر باشيم.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۴:۰۶

درست ميگن ، منه سي و نه ساله با پانزده سال غيبت و چهار سال فرار چرا نبايد شاملم بشه ؟ چرا يه طرح نميدند جمع غيبت و فرار حساب بشه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۴:۱۳

فقط يه سوال دارم يه جواب منطقي ميخوام: دوازده سال غيبت هفت سال فرار شاملش نميشه. يازده سال غيبت هشت سال فرار شاملش ميشه. اخه مومن اينا چه فرقي با هم دارند/؟//

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۴:۳۰

تو معافيتهاي قبلي مثل سه برادري اگه كسي فراري بود ميرفت دادگاه تكليفش و معلوم ميكرد ميومد معافيتش و ميگرفت ، خوب تو اين معافيتم مجموع غيبت و فرار رو حساب كنيد بشه هشت سال اين كه از آخرين فرار چه معني ميده؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۵:۰۳

سلام سردار همه جا بارها فرمودند غيبت از اخرين مدرک محاسبه ميشه . مهلت تموم شد اما پليس +10 ثبت نام نکرد! گفت بخشنامه نيومده هنوز!! ترو خدا يه فرصت بديد

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۶:۴۴

ساده‌ترين آيين‌نامه و عقلاني‌ترين راه اين ميتونه باشه که جمع غيبت و فرار مجموعا بيشتر از هشت سال شود. بخدا بزهکار نيستيم ما فراري ها من بعد از نه سال غيبت به خاطر اين که از پس هزينه بيماري بچه ام بر نمي اومدم فرار کردم الان اگه بگين آخرين فرار شاملم نميشه يعني آغاز سرخوردگي ها و بد بختيام

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۸:۰۱

تاريخ فارغ التحصيلي؛ اون تاريخيه که توش واحد موثر پاس شده؟ من سه ترم مرخصي گرفتم بعد انصراف دادم. تاريخ آخرين واحد پاس شده ميشه تاريخ فارغ التحصيليم از نظر وزارت علوم. نظام وظيفه چي ميگه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۸:۰۲

من چون معلوم نبود حرفشون که غيبت قبل فرار رو حساب ميکنن يا نه ثبت نام نکردم.اين ساده ترين تصميميه که نظام وظيفه هنوز آيين نامه اش رو اعلام نکرده

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۸:۲۹

لطفا غيبت اوليه رو با زمان فرار چمع کنيد اينجوري مشکل کلي جوون حل ميشه و تعيين تکليف ميشن

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۸:۵۲

با سلام مي خواستم بپرسم سازمان نظام وظيفه که مجري قانون مي باشد چرا براي اجراي قانوني که هنوز ابلاغ نشده رويه اجرايي تعيين ميکند و براي آن رويه اجرايي محدوديت زماني مي گذارد.در هيچ جا از قانون وضع شده نيامده که اگر تا پايان سال 1393 در دفاتر 110 ثبت نام نکرديد مشمول اين طرح نمي شويد.شايان ذکر است که دفاتر فوق الذکر از انجام ثبت نام خودداري مي نمودند.از پاسخ منطقي که خواهيد داد سپاسگزارم.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۱۹:۵۵

خودتونو جاي مني كه توسي و دو سالگي رفتم با چهارده سال كوچيكتر از خودم خدمت کردم بذارين ....الان سه سالم فراريم لطفا غيبت اوليه رو با فرار حساب كنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۲۰:۱۲

اگر واقعا ايسنا به داد فراري ها برسه و نظام وظيفه قبول كنه غيبت اوليه رو با فرار جمع كنه كلي دعاتون ميكنيم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۲۲:۴۹

سلام لطفاً بپرسيد که اس ام اس دقيقاً کي مياد؟ بعد پرداخت جريمه چقدر طول ميکشه که کارت به دستمون برسه؟ آيا تا زماني که کارت به دستمون برسه، يک گواهي موقت ميدن، که بتونيم درسمون رو ادامه بديم، يا گواهينامه بگيريم؟ تا کي بايد آخه منتظر بمونيم؟ آيا يک تخفيفي ميدن؟ ايسنا تو رو به خدا نظرم رو منتشر کن و پيگير باش.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۲۳:۱۰

توروخدا ما فراري ها رو ببخشيد واسمون يه راه بازگشت به جامعه بزارين

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۲۳:۵۴

سلام ايسنا چرا قانوني که متعلق به سال 94 هست نميشه در سال 94 اقدام کرد چرا يه فرصت دوباره براي تعيين تکليف باقي مشمولان غايب نميديد يه تمديد يک هفته اي

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۰۰:۴۰

با سلام .خواهشمند است شرايطي فراهم آوريد كه ما سربازان در حال خدمت كه شامل طرح هستيم هرچه زودتر نامه ترخيص از خدمت رو دريافت كرده و به جمع آوري مبلغ مورد نظر بپردازيم.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۰۹:۵۴

يعني سردار مايي که کلي غيبت داريم حساب نيست شما بايد از فرار محاسبه کنيد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۴:۰۵

حتما بايد غيبت بعد فرار باشه؟ اگه قبلش هشت سال غيبت داشته باشيم چي؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۴:۱۹

سلام تو رو خدا بپرسيد پس کي تکليف مشخص ميشه و پيامک ارسال ميشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۵:۲۰

پس فراريا چي؟؟؟واي تورو خدا دادگاه نذارين

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۷:۱۷

با تشكر از ايسنا واقعا خيلي بده كه سايت رسمي نظام وظيفه خبرهارو منتشر نمي كنه يا دير منتشر مي كنه در صورتي كه خود سردار گفته از سايت پيگيري خبرهارو بكنين سوالم اين بود واقعا براي اين كار به اين مهمي مي خوايد با پيامك اطلاع رساني كنيد اومديمو پيامك نرسيد يا اصلا اشتباه وارد سيستم شده بود شماره، بهتر نيست يك سايت طراحي ميشد كه مثلا كد ملي وارد مي كرديم وضعيت رسيدگي يا مبلغ اعلام ميشد فكر نمي كنم واقعا كار سختي باشه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۸:۴۱

ثبت نام جديد کي اعلام ميشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۰۰:۳۶

همسرم خانه را ترک نموده و اصل مدارکش را تحويلم نداد, با کپي برابر با اصل شناسنامه همسرم پليس 10+ ثبت نامم نکرد, لطفا فرصت مجدد بدهيد

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۰۷:۵۱

سلام واقعا اين سايت نظام وظيفه دست كي هست؟ اگه ايسنا نبود بايد چه ميكرديم ؟ خواهشا هفته ديگه پيگيري كنين ايسنا وگرنه نظام وظيفه ارديبهشت هم ميگذره و خبري نميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۰۸:۵۱

طبق مصوبه مجلس كساني كه هشت سال غيبت دارند شامل ميشن اگه اين هشت سال يا بيشتر قبل فرار به ضورت غيبت اوليه باشه بازم شاملمون ميشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۰۸:۵۳

دوتاكامنت درباره متاهلين گذاشتن ايسنا سريع پيگيري كرد اين همه جوون كه غيبت اوليه قبل فرار دارند پست گذاشتن يه جواب خشك و خالي نگرفتن پس چي شد ايسنا

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۰۹:۴۳

باسلام ايسنا.تلفن گويا نظام وظيفه هيچ اطلاعي ندارند.لطفا درباره سرباز فراري ها اطلاع رساني کنيد که آيا مجموع غيبت اوليه و فرار حساب ميشه يا هشت سال غيبت ميتونه قبل فرار باشه که در اينصورت هم عين قانونه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۰:۵۱

يه آيين نامه بدين غيبت قبل فرار ومحاسبه كنيد يا هشت سال غيبت از قبل فرارو قبول كنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۳:۴۲

دوستان من امروز رفتم پليس10+ گفتن دوباره ثبت نام نخواهيم داشت, مثلا اين قانون واسه امسال بود, واقعا جاي تاسفه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۵۱

من قبل از شروع طرح تصميم گرفته بودم برم خدمت و دفترچه فرستادم. اما طرح که شروع شد ثبت نام کردم و حالا برام برگه اعزام به خدمت اومده حالا بايد چه کار کنم؟ منتظر تکليف جريمه بمونم و نرم؟ اگر برم جريمه شامل حالم ميشه؟ اگر نرم چي؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۹:۲۶

سلام مسىولان مربوطه حداقل براي افرادي که تاييد شدن پيامک بفرستن تا کارها زودتر پيش بره

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۰۰:۰۶

با سلام و تشکر فراوان سردار لطفا وضعيت سربازان در حين خدمت را سريعتر روشن نماييد. يک هفته زودتر براي ما سربازان زمان قابل توجهي است ممنون از اطلاع رساني

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۴:۴۱

لطفا دوباره ثبت نام کنيد, خيليها نتوانستند,

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۴:۴۸

لطفا دوباره ثبت نام کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۷:۰۸

من مدارکم کامل نبوده مهلت ثبت نام رو تمديد کنيد لطفا

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۷:۴۹

با تشکر و خسته نباشيد به ايسنا من يه سوال دارم اينکه بعضي ها ميگن اين طرح عملي نميشه آيا اين گفته صحت داره يا نه؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۲۱:۱۸

باسلام ودرود باتوجه به طرح جريمه ريالي مشمولان متاسفانه در آيين نامه يه مسائلي ناديده گرفته شده سردار فرمودند بايد از مدت آخرين فرار از يگان خدمتي هشت سال گذشته باشد اما خيلي ها قبل از فرار نزديك به چند سال هم غيبت داشتند و با وعده هاي نظام وظيفه به خدمت رفتند وبه دليل اختلاف سني با بقيه سربازها و مشكلات زياد به خاطر مسئله سني مجبور به فرار شدند و حالا چون از فرارشون مثلا تا یک سال گذشته شامل اين طرح نميشن حالا سوال اينه اين فرد با سالهای بیشتر غيبت و فرار و دور بودن از خدمت آيا نبايد به قول سردار تعيين تكليف شود اما فردي با 40 سال سن و هشت سال غيبت نمي تواند به خدمت برود و بايد جريمه شود؟ من و تعداد زيادي از دوستان كه اين مشكل را داريم در گروههاي شبكه هاي اجتماعي با هم در تماسيم وعاجزانه از شما خواهانيم كه اين قضيه را پيگيري بفرماييد

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۶ ۱۷:۳۹

با سلام و احترام، تعدادي از متقاضيان که در روزهاي نخست نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند با اين مشکل برخورد کرده اند که در ثبت اطلاعات از سوي پليس 10+ با اشتباه درج اطلاعات سال تحصيلي، تعداد فرزند و ... صورت گرفته، به اين دليل که مدارک از متقاضيان به خاطر کندي و قطع گرديدن سيستم دريافت مي گرديد و روز بعد پس از ثبت نهايي رسيد آن به افراد ارئه مي گرديد. تاريخ آخرين مدرک تحصيلي من 79-80 مي باشد که در رسيد ارائه شده از سوي پليس 10+ 75-76 ثبت شده که امکان ويرايش نيز از سوي خود پليس 10+ نمي باشد. آيا در بررسي ها اين مشکل با اصل مدرک پيوست که ارائه گرديده بر طرف مي گردد يا خير، و اگر مشکل در زمان اعلام مبلغ وجود داشت امکان ويرايش و تصحيح به چه نحوي بايد صورت پذيريد. با تشکر

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۰۱:۵۵

سلام خبرگزاري ايسنا مثل اينکه هيچ کسي در کل ايران غير از خبرگزاري شما علاقه اي به پيگيري موضوع سربازي نداره لطفا خواهشا به سردار بفرماييد سايت نظام وظيفه رو چرا آپديت نمکينين؟ لطفا بپرسين چرا يکي ميگه يکي دو روز ديگه؛ يکي ميگه يک يا دو هفته ديگه؟ چرا اعلام نميکنين دقيقا کي قرار بفرستين؟؟؟ مشکل چيه؟ چرا الان اعلام نميکنين که تا کي مهلت پرداخت؟ مگه مشکلي هست؟ مگه به قانون تبديل نشده؟ پس چرا انقدر در بي خبري انجام ميشه چرا دونه دونه پرونده هارو که بررسي ميکنن پيامک هارو نميفرستن؟؟؟ حوب تروخدا بگين ما هم با خبر شيم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۱۹:۰۶

ميدونيد اين پست و کي گذاشتين؟ گفتين کامنت بزارين پيگيري ميکنيم. يه سوال که چرا غيبت رو با فرار جمع نمي کنيد و يا اين که کساني که هشت سال غيبت و قبل فرار دارند چرا حساب نمي کنيد از سردار بپرسين داريم ديوونه ميشيم

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۱۹:۰۷

خواهشا از سردار بپرسين من با سي ونه سال سن چهارده سال غيبت اوليه و چهار سال فرار تکليفم چيه ؟ چرا نبايد شامل من بشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۴:۳۰

با توجه به سن تان شما اگر فرار نکرده بوديد طبق عفو و بخشش مقام معظم رهبري که سالها پيش اعلام شد مشمول بخشش سربازي ميشديد.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۱۹:۰۹

لطفا آيين نامه براي فراري ها رو اعلام کنيد که غيبت اوليه حساب ميشه يا نه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۱۹:۱۰

چهارده سال غيبت دارم و سه سال فرار. آيين نامه چي شد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۲۲:۱۸

چرا غيبته براي فراري ها رو این طوری محاسبه می کنن!! کسي که فرار کرده ديگه برنميگرده پادگان با اين همه گرفتاري زندگي! پس نگذاريد زندگي خيلي ها سر يک تصميم يک شبه از هم بپاشه. مخصوصا با محروميت هايي که اجرا ميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۹ ۰۱:۲۶

سلام انشاالله از امروز پيامکها رو مي‌فرستند ديگه درسته? لطفاً پيگيري کنيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۹ ۱۰:۳۰

کسي پيامک گرفته دوستان؟ لطفا اطلاع رساني کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۹ ۱۶:۲۱

تا جايي که من پرسيدم هنوز کسي دريافت نکرده پيامک رو....

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۹ ۱۴:۲۳

ايسنا جان مادرت پيگيري کن که پس چرا پيامک نميفرستن؟ فروردين تمام شد اما هنوز خبري نيست از پيامک! بابا ما اين کارت رو الان لازم داريم نه سال ديگه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۹ ۱۸:۲۸

آقايون اگه پيامک گرفتيد اطلاع رساني کنيد لطفا

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۲۹ ۱۹:۲۳

نه پيامک ميدن، نه ثبت نام ميکنن, نه اطلاع رساني. حداقل آئين نامه رو تهيه کنين....

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۱۸:۵۰

چرا پيامک نمياد پس ؟!! فروردين تموم شد. دريغ از يه خبر رساني و مصاحبه تو اين ده روز!!

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۲۱:۱۱

ايسنا جان لطفاً پيگيري کن، هنوز پيامک واسه هيچ‌کس نفرستادنا!

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۱:۰۱

مسئولان نظام وظيفه بايد هر چه زودتر اطلاع رساني کنند تا زمينه سواستفاده فراهم نشود. مگر راستي آزمايي مدارک چقدر زمان مي برد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۲:۳۱

ايسنا چي شد پس!خبري نشد که

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۲:۳۲

ايسنا چرا پيامک نمياد؟ مرديم از بس انتظار کشيديم. تورو خدا پيگيري کنيد فروردين تموم شد. گفتن اول اين هفته اس ام اس مياد هيچ خبري نيست. تورو خدا بفرستين ديگه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۲:۴۶

با سلام لطفا از زمان ارسال پيامك از سردار سوال بفرمايید

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۳:۵۷

غيبت قبل فرار حساب ميشه يا نه

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۴:۰۰

پس كي ميخواين بگين؟ فراري هايي كه كلي غيبت دارن تكليفشون چيه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۱۸:۲۹

با سلام خدمت سردار اگه ميشه بگيد كي قرار پيامك بديد؟ چون بايد براي پيدا كردن پولش برنامه ريزي كنم ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۲۰:۲۴

ايسنا اگه برات مقدوره حداقل يک مصاحبه جديد بگير از نظام وظيفه، ببينيم پس کي مي‌خواند تعيين تکليف کنند؟ حداقل بگن تا فلان تاريخ کارت دست شماست، البته بعد از پرداخت جريمه.

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۲۲:۰۴

اس هنوز نفرستادنا

avatar
۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۲۲:۴۸

سايت نظام وظيفه سال به سال هم بروزرساني نميشه. 12روز پيش گفتيد تا چند روز اينده پيامک مياد بازم خبري نشد.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۰:۴۴

چي شد اين پيامک؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۲۳

سلام . چرا انقدر خبر رساني ضعيفه مگه قرار نبود اين هفته اس ام اس بدن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۲۷

اقا جان خواهشا از نظام وظيفه بخواين واسه اونايي که تحت پوشش کميته امداد هستن تخفيف بده؛ اخه ما از کجا پول جور کنيم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۰

ايسنا جان ي فكري بحال مددجويا بكن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۱

سلام خسته شديم يک زمان مشخص اعلام کنيد تا همه تکليف خودشون را بدونن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۱

ايسنا سلام. ميشه حداقل شما يه فكري به حال اين همه جوون كنيد؟ باور كنيد خواب و خوراك نمونده واسه كسي. ما نميگيم اس ام اس فرستادن براي این تعداد راحته. اما سر كار گذاشتنشوم كار خوبي نيست. زمان مشخص كردن انقدر سخته؟؟ همه اينا جواب داره. لطفا شما پيگيري كنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۵

باسلام لطفا پيگيري کنيد فراريها غيبت اوليه اونها چي ميشه محاسبه ميشه ..خيليا اين مشکل رو دارن لطفا پيگيري کنيد مرسي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۸

من نميدونم پيش ثبت نام براي چي بود؟! مگه نه اينکه مي خواستن روند رسيدگي سريعتر بشه؟ از پانزدهم بهمن نتونستيد فکرشو بکنيد؟ رو حرف خودتون هم وا نمي ایستند؟ نه زمان ارسال پيامک نه ارسال کارت! اين پيامک رو سر جدتون بفرستيد لطفا

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۶

با سلام ميخواستم بدونم که آيا راستي آزمايي تمام شده يا نه ؟ و آيا همه افراد در راستي آزمايي تاييد شده اند ؟ و در آخر اينکه کي اين پيامک مياد و بعد از آن چقدر زمان ميبره تا کارت نهايي صادر بشه ؟ تشکر فراوان

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۲:۱۵

سلام لطفاً پيگيري کنيد که چرا اس ام اس رو نميفرستند؟ شوهر بنده خيلي به اين کارت در حال حاضر نياز دوره. خواهشا پيگيري کنيد تا زودتر تعيين تکليف کنند. مرسي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۲:۳۳

غيبت قبلو بعد فرارو جمع کنيد خواهشا

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۲:۵۳

هنوز که هنوز هيچ جوابي انجام نشده واقعا انتظار سختي است .

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۳:۰۷

دوستان خبري نشد؟اگر براي کسي اس ام اس اومد در جريان بزاره بقيه رو.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۳:۱۰

چي شد اين اس ام اس...لطفا اطلاع رساني

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۳:۱۹

اين همه جوون با سن بالا منتظرند كه بگين غيبت قبل فرار حساب ميشه يا نه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۳:۲۱

اگه غيبت قبل فرار و حساب نكنند تمام حرفاشونو كه گفتند دوره ضرورت تمام شده و سنشون به درد خدمت نمي خوره و.... زير سوال ميبرند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۳:۳۱

باسلام سايت شما هميشه اين موضوع رو خوب پيگيري ميکرد لطفا از مسئولين سئوال کنيد که اين پيامک کي ميرسه و چرا اطلاع رساني نميکنند؟ ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۴:۴۸

سي و شش سال سن پانزده سال غيبت سه سال فرار آخه چرا ميگن بهم تعلق نمي گيره ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۵:۵۲

از خبرگزاري ايسنا خواهشمندم پيگيري بفرماييد, هنوز هيچ پيامکي دريافت نکرده ايم.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۵:۵۵

به احتمال قوي ميخوان نزديک به روز پدر پيامکارو ارسال کنند

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۶:۴۵

سلام.لطفاً از مسولين سازمان وظيفه پيگيري فرماييد چرا پيامک ارسال نشد.با تشکر

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۷:۲۸

چرا هيجکس در مورد نحوه پرداخت که نقدي يا قسطي هست سوالي نداره !!!!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۷:۲۹

سردار تکليف همه رو مشخص کردين جز غيبت قبل فرار

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۷:۳۰

اين همه جوون که ثبت نام کردن منتظرن ببينند تکليف غيبت قبل فرار چي ميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۷:۳۴

سردار يه دليل بيارين که چرا کسي که پانزده سال غيبت داره و سه سال از فرارش ميگذره نبايد شامل اين طرح بشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۷:۳۵

به خدا انصاف نيست بعد از اين همه سال بگين چون ده سال غيبت داري و از فرارت شش سال ميگذره شاملت نميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۹:۰۳

سردار لطفا غيبت قبل فرار و حساب کنيد ما اشتباه کرديم اما با بخشش به جامعه بر مي گرديم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۹:۰۵

لطفا به سردار بفرماييد آيا جواني که ده سال غيبت داره و از فرارش پنج سال ميگذره تعيين تکليف نشه به درد خدمت ميخوره؟ يا اين که به خدمت ميره؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۹:۰۶

چرا به فراري ها مهر نابخشودني ميزنيد چرا غيبت قبل فرار و لحاظ نمي کنيد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۹:۰۷

لطفا غيبت قبل فرار و محاسبه کنيد تا ما ثبت نام کنيم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۱۹:۰۹

با سلام,لطفا پيگيري کنيد چرا پيامک ندادن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۲۰:۲۲

پيامک چرا نمياد ؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۲۲:۴۶

پس چرا تکليف ما رو که ثبت نام کرديم، روشن نمي‌کنند؟ پس اين پيامک چي شد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۱ ۲۳:۴۹

با سلام و عرض خسته نباشيد، خواهشنا سريعتر راستى ازمايي را تمام كنيد، سربازم با زن و بچه چند روزه سريعتر هم براى من مثل چند ماه است . قسمتون ميدم سريعتر تكليف سربازا را معلوم كنيد. با تشكر فراوان

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۰۰:۵۲

هنوز به هيچ کسي پيامک نزدن که!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۰۹:۲۸

سلام ايسنا اول از همه پيامک روز جمعه من رو تاييد نکردي واقعا همش داشتم فکر ميکردم چرا؟؟؟ خيلي دوست دارم يه جواب قانع کننده بشنوم (((هموني که نوشته بودم فقط شما تو کل ايران اين داستان رو پيگيري ميکنيد ))))) دوم تروخدا چرا پيگيري نميکني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه چه اشکالي داره يه مصاحبه کنين ببينيم چه خبر اخه؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۴:۴۰

امروز هم گذشت حداقل يه مصاحبه ازشون بزاريد ببينيم حالشون خبه والا نگران سردار شديم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۵:۰۹

از خبرگزاري ايسنا خواهشمنديم در ارتباط با پيامک مشمولان غايب از مسئولان سازمان وظيفه پيگيري نمايند که چرا پيامک ارسال نشد!؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۶:۰۸

من طاقت نياوردم رفتم حوزه نظام وظيفه در مورد پيامکا سوال کردم گفتن تا 15 ارديبهشت پيامکا زده ميشه پس دوستان تا اون موقع حرص نخورن!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۶:۲۳

ايسنا جان تو رو خدا پيگيري کنيد...چرا پيامک نيومد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۸:۰۲

عاجزانه خواهش ميکنم پيگيري کنين چرا پيامک نزدن بخدا خسته شديم ديگه مرديم از استرس چرا ايسنا يه خبر جديد نميزاره

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۸:۲۶

هيج دليل عقلاني نيست که غيبت قبل فرار حساب نشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۸:۲۶

غيبت قبل فرارو حساب کنيد کلي جوون تکليفشون مشخص ميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۱۹:۲۰

بعد امروز و فردا کردن حالا شد 15 ارديبهشت؟ الان که زمان دريافت پول هست اينچنين سرکار هستيم حالا خدا مي داند پس از واريز پول چند ماه بايد منتظر کارت باشيم .

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۲۱:۲۶

با نظام وظيفه تلفني حرف زدم هنوز هيچ پيامکي نزدند, هيچ دستوري نيامده, نگران نباشيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۲ ۲۳:۴۸

سلام اگر امکان داره از نظام وظيفه سوال کنيد، که دليل تاخير و عدم مصاحبه جديدشون چيه؟ فکر نمي‌کنم يک جواب و سوال کار سختي باشه! مرسي ايسنا از پيگيريت

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۰۰:۲۹

پس چرا اس ام اس ها رو نميفرستند?

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۰۹:۱۸

جونمون و به لبمون رسوندن چرا آيين نامه نمي دن ببينيم غيبت قبل فرار تکليفش چيه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۰۹:۲۰

غيبت قبل فرار و پيگيري کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۰۹:۲۱

يعني درسته با سي وهفت سال سن برم خدمت چون پانزده سال غيبت دارم اما از فرارم سه سال گذشته

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۰۹:۴۷

پس چرا هي امروز فردا مي‌کنند؟ چرا تکليف مردم رو مشخص نمي‌کنند؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۱۰:۰۴

ايسنااا...ايسنا جان؟!!تو هم مارو از ياد بردي ؟حداقل تو يه حرکتي بزن.. مرديم اخه از استرس

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۱۲:۵۹

سلام ممنون از زحماتتون بخاطر پيگيري اين طرح اما نظام وظيفه متاسفانه پيگيري و اطلاع رسانيش در اين زمينه خيلي ضعيفه. مثلا مصاحبه ميكنن ميگن هفته ديگه پيامك مي ايد ولي هفته تموم ميشه وهيچ خبري نيست . ماهم امكان پيگيري از هيچ جا رو نداريم و يا وقتي با نظام وظيفه تماس ميگيريم هر دفعه وهر كس يه تاريخي به ما ميگه ممنون ميشيم شما كه هميشه به فكر مشكل اين گروه خاص هستيد پيگيري كنيد سربلند وپايدار باشيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۱۴:۰۰

ايسنا جان پنجشنبه شد پيامك نيامد، تو تقصير كار نيستى اما خبرات رو تا پايان دنبال نميكنى ببينى چيزى كه گفتن و انتقال دادى راسته يا نه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۴ ۱۷:۵۴

کلا چند تا چيزو همه ميخوان پيگيري کنيد 1. غيبت قبل فرار 2.آيين نامه 3. تعيين کردن چگونگي پرداخت و .....

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۴ ۱۷:۵۸

باسلام لطفا از سردار بپرسين کسي مثل من که شش سال فراريم و چهارده سال غيبت قبل فرار دارم . باتوجه به هدف طرح که براي مشمولاني که از سن دوره ضرورت آنها گذشته و دور از خدمت بودند هست نبايد شامل اين طرح بشوند ان وقت دانشجوي انصرافي سال نود ودو بايد شامل اين طرح بشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۴ ۲۰:۱۷

با سلام ايسناي عزيز اين پيامک نظام وظيفه چي شد پس؟؟!! خوب هرچي طولاني بشه امکان سو استفاده افراد سود جو هم بيشتر ميشه ديگه!!!! همه مدارک رو گرفتن قبل از سال 94 اسنعلام که اين همه معطلي نداره!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۰۸:۲۹

سلام لطفا پيگيري کنيد چرا پيامک ارسال نميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۰۹:۰۴

ايسناي عزيز امروز شنبه 5 ارديبهشت وارد هفته دوم ميشويم (رجوع شده از صحبت سردار که فرمودند طي يکي دو هفته آينده پيامک ميزنن) در ضمن تو اس ام اس که نميتونن کل جزييات رو توضيح بدن بالا 10 صفحه ميشه لطفا اگر زحمتي نبود يک مصاحبه با سردار ترتيب بدهيد

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۱۰:۰۱

لطفاً سوال فرماييد که چرا سروقت پيامک ها رو نميفرستند؟ چرا نحوه پرداخت و زمان طول کشيدن صدور کارت و ... رو نميگن؟ اگه کارت رو الان ندن، من که انصراف ميدم.

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۱۰:۱۸

جالب اينجاست كه نوشته ثبت نام واسه مشمولان غايب خارج از كشور تا اطلاع قانون ادامه دارد، از اينجا معلومه كه هنوز به اين زودى پيامك واسه ما ارسال نميشه تا مشمولان خارج از كشور همه ثبت نام كنن

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۱۷:۳۹

اين همه آدم که غيبت قبل فرار دارند تکليفشون چيه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۰۸:۲۶

پس اين پيامک چي شد؟ امروز؟ ارديبهشت هنوز ارسال نکردن، لطفاً موضوع رو با جزيياتش پيگيري کنيد. مرسي

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۰۹:۴۰

تکليف غيبت قبل فرار چي شد؟

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۱:۰۶

اينا هنوز آئين نامه رو که اولين و اصلي‌ترين قسمت کار هستش رو ننوشتن دوستاي ما منتظر پيامکند ...

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۱:۱۷

سلام. امروز با شماره 096480 که متعلق به نظام وظيفه است تماس گرفتم. در خصوص عدم ارسال پيامک. کاربر شماره 12 هم پاسخ داد و فرمود که ابلاغيه مربوط به اين کار امروز ارسال شده است و ابتدا از مدرک دکترا و افرادي که داراي مدرک دکترا است شروع ميشود و سپس نوبت فوق ليسانسها و ليسانسها و ديپلمها و زير ديپلمها. کارشناس مربوط اين گونه به من اعلام کرد که پروسه زمان بر است به جهت اينکه با دانشگاه و آخرين محل تحصيل بايد مکاتبه صورت بگيره و تاريخ فارغ التحصيلي شما از دانشگاه استعلام بشه و بعد از طريق پيامک به افراد اعلام ميشه. فعلا براي هيچ فردي غير از دکتراها نامه مکاتبه با دانشگاه انجام نشده و دکترا ها هم هنوز نامه هاي صادر شده به دانشگاه ارسال نشده. بنابراين اين پروسه ممکنه چند ماه زمان ببره ولي جاي هيچ گونه نگراني نيست

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۲:۲۲

درود ... امروز (6 ارديبهشت) به من گفتن 3 الي 4 ماه طول ميکشه... از خبرگزاري ايسنا عاجزانه تقاضاي رسيدگي دارم...چون هرکي يه چيز ميگه...ممنون

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۲:۳۱

اصلا يه سوال مهمتر؟؟؟؟ اگه گوشيمون خاموش باشه يا 2 طرفه قطع شده باشه ... درست لحظه‌اي که پيام و ارسال مي کنن تکليف چي مي شه. لطفا پيگيري کنيد ... که چه زمان پيامک ميفرستن تا ما اينقدر نگران نباشیم

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۳:۱۴

با نظام وظيفه تماس گرفتم, پيامکها در حال ارسال هست به ترتيب اولويت مدرک تحصيلي, لطفا اگر کسي دريافت کرد اطلاع رساني کنه

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۳:۵۹

تورو خدا پيگيري کنين ديگه آخه چرا کسي جواب نميده!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۵:۳۰

اگر جواب ندن انصراف ميدما

avatar
۱۳۹۴-۰۲-۰۶ ۱۵:۳۱

خيلي ها چشم انتظار خبر يا اطلاعيه هستند. لطفا در مورد تاريخ حدودي آغاز پيامک ها و فراخوان از سردار عزيز سوال کنيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۳۱ ۰۳:۱۹

ايا در طرح خريد خدمت سربازي سابقه عضويت در بسيج شامل تخفيف در مبلغ جريمه ميشه؟