• سه‌شنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94060301663
  • خبرنگار : 71431

پایان رسیدگی به درخواست جریمه ریالی سربازی/آخرین وضعیت اجرای مرحله دوم طرح

پایان رسیدگی به درخواست جریمه ریالی سربازی/آخرین وضعیت اجرای مرحله دوم طرح

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از پایان رسیدگی به درخواست کلیه متقاضیان بهره‌مندی از طرح جریمه ریالی سربازی خبر داد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از پایان رسیدگی به درخواست کلیه متقاضیان بهره‌مندی از طرح جریمه ریالی سربازی خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اجرای طرح جریمه ریالی و اینکه پیش‌تر اعلام شده بود بناست این طرح تا پایان مردادماه به اتمام برسد، گفت: در سال گذشته از زمان اعلام فراخوان این طرح تا پایان مهلت اعلام شده 288 هزار نفر برای بهره‌مندی از این طرح ثبت‌نام کردند که فرآیند بررسی آن از همان روزهای نخست از خردادماه امسال پس از انجام هماهنگی با بانک مرکزی و دیگر دستگاه‌های مربوطه آغاز شد.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌ها روند رسیدگی به درخواست متقاضیان می‌بایست تا پایان مردادماه به اتمام می‌رسید، تصریح کرد: خوشبختانه براساس پیش‌بینی‌ها پیش رفته و همزمان با پایان مردادماه، پروسه رسیدگی به درخواست کلیه متقاضیان به اتمام رسید.

به تمام ثبت‌نام کنندگان جریمه ریالی پیامک ارسال شده است

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برای کلیه ثبت‌نام کنندگان در طرح جریمه ریالی پیامک تعیین تکلیف ارسال شده است، گفت: چه افرادی که مشمول این طرح بوده و چه افرادی که دارای نقص پرونده بوده و یا واجد شرایط نبودند، برایشان پیامک تعیین تکلیف ارسال شده و آنان از وضعیت خود مطلع شدند.

کمالی ادامه داد: براین اساس 7000 نفر یا واجد شرایط برای بهره‌مندی از اجرای این طرح نبودند و یا فاقد شرایط دریافت این نوع از معافیت محسوب می‌شوند. 20 هزار نفر دیگر نیز نقص پرونده داشته که به آنان نیز نقص موجود در پرونده‌هایشان اعلام شده و آنان می‌بایست برای رفع نقص اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 130 هزار تن نیز مبالغ خود را واریز کرده‌اند، گفت: باقیمانده این افراد نیز پیامک برایشان ارسال شده اما مبلغ مورد نظر را پرداخت نکرده‌اند که به آنان این فرصت داده شده که طی روزهای آتی نسبت به پرداخت مبالغ اعلام شده، اقدام کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه آیا افرادی باقی مانده‌اند که پیامک تعیین تکلیف برایشان ارسال نشده است، به ایسنا گفت: پیامک برای کلیه ثبت‌نام‌کنندگان ارسال شده است.

کمالی درباره اینکه کسانی که به هر دلیلی موفق به دریافت پیامک نشده اما در طرح ثبت‌نام کرده‌اند، چطور می‌توانند از وضعیت خود مطلع شوند، افزود: این دسته از افراد که پیامکی به دستشان نرسیده، 2 راه در پیش رو دارند نخست اینکه بهتر است که به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کرده و وضعیت خود را پرس و جو کنند و راه دوم این است که با مراجعه به سازمان وظیفه عمومی ناجا از وضعیت خود مطلع شوند؛ البته افرادی که پیامک به دستشان نرسیده باید این کار را انجام دهند و دیگر متقاضیانی که پیامک برایشان ارسال شده و ممکن است واجد شرایط تشخیص داده نشده و یا مبلغ اعلام شده بیشتر از پیش‌بینی آنان بوده است، نباید گمان کنند که با مراجعه به این مراکز، امکان تجدیدنظر در رأی صادره یا تغییر در رقم اعلام شده وجود خواهد شد.

وی ادامه داد: البته افرادی که واجد شرایط بهره‌مندی از این نوع معافیت تشخیص داده نشده‌اند، یک بار فرصت اعتراض دارند.

تصمیمی برای اجرای مرحله دوم گرفته نشده است

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال ایسنا که آیا تصمیمی برای مرحله دوم این طرح در سال جاری اتخاذ شده یا خیر؟ گفت: ما منتظر هستیم تا افرادی که وجه را واریز نکرده و به علاوه آن 20 هزار نفری که به دلیل نقص مدرک به دنبال تکمیل مدارک خود هستند، وضعیت خود را مشخص کرده و سپس برای مرحله دوم طرح برنامه‌ریزی کنیم.

کمالی با بیان اینکه تاکنون تصمیمی برای اجرای مرحله دوم این طرح گرفته نشده است، تصریح کرد: تا پایان شهریورماه درباره اجرا یا عدم اجرای مرحله دوم طرح جریمه ریالی سربازی برای مشمولان بالای 8 سال غیبت و یا بیشتر از آن تصمیم‌گیری و نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا امکان پرداخت قسطی این رقم وجود دارد یا خیر؟ گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود، امکان پرداخت این رقم به شکل قسطی وجود ندارد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال دیگری درخصوص اینکه آیا افراد واجد شرایط مجبور به پرداخت این رقم هستند، گفت: کسی این افراد را مجبور به پرداخت جریمه ریالی نکرده و بنابراین درصورت عدم پرداخت برخوردی به دلیل پرداخت نکردن وجه با آنان صورت نخواهد گرفت.

کمالی درعین حال درباره این دسته از افرادی که وجه خود را پرداخت نکرده یا واجد شرایط بهره‌مندی تشخیص داده نشده‌اند، تصریح کرد: این افراد باید توجه داشته باشند که براساس قانون سرباز غایب یا فراری محسوب شده و همچون دیگر مشمولان غایب با آنان برخورد می‌شود. بنابراین سازمان وظیفه عمومی ناجا موظف است که نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام کنند.

وی درباره اینکه آیا ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی برای این دسته از افراد، آنان را از دیگر مشمولان غایب متمایز و در اولویت برخورد قرار می‌دهد، گفت: اینطور نیست که گروهی از مشمولان غایب در اولویت برخورد نسبت به گروه دیگری باشند؛ بلکه تمام مشمولان غایب یکسان بوده و مطابق قانون با آنان برخورد می‌شود. ضمن اینکه کلیه محدودیت‌های پیش‌بینی شده درقانون برایشان وجود خواهد داشت.

قدردانی از سازمان وظیفه عمومی ناجا

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از سازمان وظیفه عمومی ناجا و مسئولان و دست‌اندرکاران این طرح که با جدیت و تلاش شبانه‌روزی در حال رسیدگی به این طرح را در دستور کار خود قرار دادند، قدردانی کرد و گفت: جا دارد از تلاس مسوولان سازمان وظیفه عمومی ناجا در پیگیری این طرح نیز تشکر کنیم.

کمالی با تاکید بر اینکه اخبار مربوط به سربازی تنها از طریق رسانه‌های معتبر و افراد مرتبط با حوزه سربازی اعلام می‌شود، گفت: بنابراین از شهروندان می‌خواهم که اخبار مربوط به سربازی از طریق این مجاری و افراد پیگیری کرده و از توجه به خبرهای ضد و نقیض، کذب و یا خبرهایی که در سایت‌های بی نام و نشان یا جراید فاقد شناسنامه و هویت درج می‌شود خودداری کنند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از مشمولان و خانواده‌های آنان خواست به اخبار و شایعات دل نبسته و نسبت به تعیین تکلیف سربازی خود اقدام کنند چراکه در این صورت امکان ورود آنان به غیبت وجود داشته و در این صورت امکان بهره‌مندی از تسهیلات برای مشمولان غایب میسر نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۰:۳۸

واسه من پيامک نيومده! البته پووولم ندااااارم.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۰:۴۹

ايسنا جان دمت گرم هميشه سوالاي ما رو پيگيري ميکني . من روزي چند بار به اميد خبر جديد از سربازي فقط سايت شما رو چک ميکنم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۱:۱۷

23 اسفند پارسال اعلام کردم کساني که انصراف از تحصيل دادن هم ميتونن ثبت نام کنن. من اون زمان رفتم دانشگاه برگه و مدارکم رو کامل کنم ولي دانشگاها عملا از 15 اسفند تعطيل هستن . پس تکليف امثال من چي ميشه؟ ما چه گناهي کرديم که زمان ثبت نام نداشتيم؟ :(

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۲:۰۷

فکر کنم بعضي از دوستان با اهمال کاري فرصت بزرگي را از دست دادند.فقط خدا کنه دولت به بودجه مورد نياز نرسد.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۴:۰۲

حال که استقبال سرد بوده فرصت خريد به مدارک فوق ليسانس به بالا هم داده شود اينگونه به قشر تحصيلکرده هم بها داده مي شود

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۰

آقاي تحصيل کرده طرح جريمه غايبان 8سال به بالا...شما بيش از 8سال غيبت داري يا حتي 8سال؟؟؟اگر داري تا دکترا جريمه مشخص است.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۶:۴۷

حالا چرا به شما زور مى‌یاد كه سرىع هم جواب میدى . ایشون نظرشونو گفتن و درخواست داشتن....،، همین میشه كه وقتى به متخلفها و فراریها جایزه بدن و افراد تحصىیلكردرو مجازات امثال شما هم خط و نشون میكشىن

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۴:۰۷

سلام تکليف عده اى زيادى که مى خواهد طرح دوم ثبت نام کند تکليف خدمتشون معلوم کند

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۴:۱۲

سلام شما اعلام ميکنید فرارى غايبین را ناجا دستگير کند خب طرح دوم خريد سربازى شروع کنيد تا عده اى زيادى مى خواهد ثبت نام کند

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۴:۲۵

- کجاي اين قانون نوشته بايد برسه به حد نياز دولت بعد که رسيد بقيه به درک؟؟؟چرا همش حرفو عوض ميکنيد؟!؟ - همه ميدونن پليس + 10 خيلي ها رو به بهانه هاي مختلف ثبت نام نکرد ( مثلا نيومدن بخشنامه) الان گناه اونايي که مشمول اين قانون بودن ولي ثبت نام نتونستن بکنن چيه؟!؟ ؟!؟!؟ نه واقعا چيه ؟!؟! ؟!؟بابا مشکل جوونا رو حل کنيد به خدا همينا ميان کلي باعث پيشرفت ميشن

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۵

سلام. لطفا از سردار بپرسيد. چه گناهي اعزام به خدمتي‌ها کردن که همش اعزامشون به تعويق مي‌افته. من تا الان سه بار اعزامم به تعويق افتاده. لااقل وقتي نيرو مازاد و ارتش بودجه نداره ( منبع نظام وظيفه تهران ) . سربازي رو از تاريخي حساب کنيد که زديد. چرا وقت بي ارزشه ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۷

سلام با تشکر از ايسنا و سردار کمالي. من مشمول غايب هستم. هنوز پيامک نگرفتم. حتي پيامک نقص در پرونده هم نيومده فقط پيامک در نوبت بررسي و يک پيامک کد سخا چند وقت پيش برام اومد. پليس +10 ميگه جوابت نيومده. الآن استعلام پيامکي گرفتم جواب اومد در حال بررسي است. امروز هم به نظام وظيفه مرکز استان مراجعه کردم ميگه پرونده ات مشکلي نداره بايد صبر کني تا پيامک بياد. به خدا اگه جواب منو کسي ميدونه راهنماييم کنه من کجا بايد مراجعه کنم پيامک به من نيومده

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۸

درخواست داريم افراد بالاي 30 سال را که غيبت ندارند مشمول اين طرح بفرماييد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۵:۴۵

سلام من 27 مرداد دفترچه را در پليس +10 کامل کردم و فرستادم و در همين روز تاريخ اعزام بنده را يک اسفند 94 زدن يعني شيش ماه هدر رفتن وقت و جواني امثال بنده تازه اگر مثل اعزامي هاي شهريور تمديد نشود به هشت ماه سوال من از مسئولين محترم و دلسوز امر اينه فردا براي شرط سني اين شيش ماه امثال من رو به حساب نمي‌یارند و راحت مارو از ليست خط مي زنند ايا اين حق يک دانش اموخته اموزش عالي هست که به اين راحتي بهترين زمان زندگيش را چشم به انتظار تصميمات مسئولين امر باشند با تشکر از ايسنا که صداي جوانان رو به گوش مسئولين مي رساند

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۶:۱۱

سلام پشنهاد ميدهم بهانه دسته عده اى زيادى طرح دوم مى خواهد ثبت نام کند ندهيد چون بعد ميگن مى خواستيم ثبت نام کنيم تکليف معلوم کنيم خودشون ثبت نام نکردن

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۶:۳۲

درخواست داريم افراد بالاي 30 سال که غيبت ندارند را هم مشمول اين طرح بفرماييد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۷:۰۰

حال که استقبال سرد بوده فرصت خريد به مدارک فوق ليسانس به بالا هم داده شود اينگونه به قشر تحصيلکرده هم بها داده مي شود

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۷:۵۴

من در تاريخ 10 خرداد برام پيامک اومد که اعزام شما فعال است و بايد به نظام وظيفه شهر خود مراجعه کنيد که من فرداي همون روز رفتم و بهم گفتن بايد به پادگان شيراز بري و استعلام بگيري من در تاريخ 12 خرداد به شيراز رفتم و فرداي همون روز نامه استعلام رو به نظام وظيفه قم دادم، به من گفتند جوابش رو برات پيامک ميکنيم تا الان حدود 10 بار به نظام وظيفه و پليس +10 رفتم اما هر بار فقط ميگن صبر کن و از طريق سايت نظام وظيفه هم که استعلام ميگيرم ميزنه در حال رسيدگي مي باشد، امروز هم يعني 3 شهريور هم به نظام وظيفه رفتم که باز ميگن در حال رسيدگي است، من اگر قتل هم کرده بودم تو اين چند وقت بايد جوابش ميومد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۷:۵۵

واقعا جالبه اولش ميان ميگن تعين تکليف مشمولان غايب بعد ميان ميگن کسري بودجه نود چهار اخه شد يک حرف هماهنگ بزنيد شما خودت تو اين مملکت زندگي مي کني ميدوني ادارهها عملا از بيست وپنج اسفند تعطيلان يا مرخصي اونوقت من چه جوري ميومدم ثبت نام مي کردم ده جور حرف زدين دير گفتين براي دانشجوي انصرافي از ديپلم حساب ميشه اخرش بازم ما مقصر شما ببخش يک فرصت بده بييام ثبت نام کنيم به خدا قران خدا غلط نميشد دل اين همه جوون مثل منو شکستي

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۹:۲۵

سلام طرح دوم ثبت نام 100 درصد اول مهر شروع ميشد بابا چيزي نگفته تکليف اولي ها تا 15 شهريور معلوم ميشد اعلام ميکند

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۹:۳۰

سلام شما برا مشکل جوانان بالا هشت سال اقدام کردين يا برا بودجه پس تکليف عده اى زيادى طرح دوم مخواهد ثبت نام کند مشکل خدمتشون حل کن چى

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۱۹:۴۳

بي نهايت بابت اين قانون سپاسگزارم. از زحمات ايسنا هم به دليل انتشار و پيگيري اخبار متشکرم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۲۰:۱۹

لطفا ثبت نام دور دوم رو شروع کنيد ما منتظريم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۲۰:۳۶

سلام طرح دوم خريد سربازى زودتر شروع نمايد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۲۳:۰۱

سلام امشب ميلاد امام رضا(ع) من حاجتم را از امام رضا خواستم. براي طرح دوم ثبت نام هشت سال غيبت

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۳ ۲۳:۳۲

من سرباز فراري بودم ...پيامک اومد رفتم مبلغ و واريز کردم بعد اومدمو بهم برگه ترخيص دادن گفت بايد بري يگانت .. خلاصه رفتيم بيرجند...اونجا رفتم پادگان معرفيم کردن دادسرا تا پروندم رو برم ببندم. اونجا يک و نيم مليون جريمم کردند .بعد اومدم پادگان دوباره کلی امضا جمع کردم از کتابخونه تا بازرسي بعد برگه ترخيص از پادگان گرفتم .. آوردم دادم نظام وظيفه .. يک هفته بعد کارتم اومد.. ممنون از مسئولان

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۰۰:۲۸

واسه من که هنوز پيامک نيومده

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۰۷:۵۸

دوستان خواهش ميکنم يکي جواب منو بده : من متولد 62 ليسانسمو 86 گرفتم ولي 87 اعزام داشتم و 4 ماه خدمت کردم پيامک برام اومد که شاملت نميشه حالا ميتونم اعتراض بزنم ؟ سردار گفته اونايي که شاملشون نشده ميتونند يک بار اعتراض بزنن. به نظرتون اميدي هست که دوباره شاملم بشه ؟ خواهش ميکنم جواب بدين

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۱۰:۱۸

سلام. هنوز برايم پيامک نيامده. رفتم پليس + 10 و نظام وظيفه شهرم ميگويند هنوز رسيدگي نشده چه کار کنم؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۱۰:۱۹

دوستاني که خيلي مشتاق هستيد مرحله دوم اجرا بشه من مرحله اول ثبت نام کردم اما به دليل بالا بودن قيمت نتونستم بخرم حالا ميبينم اکثر ثبت نام کننده‌ها مثل من بودن شما توقع داري مرحله دوم اجرا بشه مگه چند نفر ثبت نام ميکنن شايد هزار نفر هم نباشن چون پليس+10 تا بیست و هشت اسفند فعال بود فکر نکنم کسي جا مونده باشه تعداد کمي جاموندن تنها راه حل نظام وظيفه کاهش قيمته که بک کاربرد برده که هم همه جريمه بدن هم مشکل بودجه برطرف بشه

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۱۹:۳۲

قيمت کم نخواهد شد. چون خيلي از کساني که الان خريدند اکترا متاهل بودند و اين پول را با فرض و وام جور کردند و اين بي عدالتي هست در حق ديگران. پس کم شدن قيمت منتفي هست و اين قانون بودجه سال بود که براي تغيير آن دوباره بايد طرح برود مجلس. ولي اين طرح تا آخر سال 94 تمديد مي شود ولي قيمت آن نه.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۱۰:۲۳

بچه هايي که پيامک نگرفتين حتما حضوري به نظام وظيفه مراجعه کنيد. اصل و کپي مدارک همراهتون باشه

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۱۱:۱۴

ايسنا.خواهشن صداي همه بچهارا به گوش بالاييها برسون. من 34 سالمه اعزام 84/2/2 به دليل اينکه 14 روز سال 87 خدمت کردم طرح شاملم نشد. خوب چرا غيبت قبل و بعد فرارا حساب نکردند که اجحاف درحق منا امثال من نشه. اخه من با 34 سال سن که ديگه خدمت نميرم. خوب تکليفما مشخص کنند ديگه. ايا ممکنه در ثبت نام جديد فرار قبل و بعد باهم محاسبه بشه؟

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۱۲:۳۹

سلام خواهشن طرح دوم زودتر شروع نمايد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۱۳:۴۵

متولد 66 دانشجوي انصرافي سال 88 معاف شده متولد 62 فراغت از تحصيل 86 شاملم نشده،چون 87 اعزام داشتم به خاطر خدا يه تجديد نظري به حال ما فراريهاي سن بالا بکنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۱۵:۳۶

سلام از 130 هزار نفر که مبلغ واريز کردن بيشتر مدراک سيکل ها وسربازفرارى که داراي فرزند که تا الان کمتر يک هزار ميليارد واريز شده به حساب دولت

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۱۷:۲۲

سلام ابتدا از خبرگزاري معتبر ايسنا کمال تشکر دارم. اميدوارم مسولين کمي واقع نگر باشند و از نيت خيرخواهي مشکلات جوانان را حل کنن و نگاه ابزاري به مساله نداشته باشن. و من الله توقيق

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۴ ۲۰:۱۸

سلام طرح دوم پس زودتر شروع نمايد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۰۹:۵۸

واسم پيامک نيومده رفتم نظام وظيفه دوباره مدارک دادم گفت مياد حالا کي خدا ميدونه!

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۰:۰۴

برام پيامک نيومده چکار کنيم سردار اعلام کرد براي همه پيامک اومده

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۰:۲۱

سلام خريد سربازى که قسطى نکردن که عده اى زيادى طبقه ضعيف که طرح اول نتوانستن ثبت نام کند بابدبختى جورکردن الان طرح دوم شروع کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۵:۰۷

سلام طرح دوم خريد سربازى شروع نمايد عده اى زيادى بلاتکليفند

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۱۰:۲۹

با تشکر از ايسنا يک سوال مهم از مسولان دارم مگر شرط معافيت براي فراريها 8 سال از آخرين فرار نيست ؟ ديروز يکي از دوستانم را ديدم که متولد 68 و زير ديپلم بود فرارش در سال 87 بود خدا رو شاهد ميگيرم معاف شد با اين قانون، ولي من متولد 62 و ليسانسم را در سال 86 گرقتم فرارم در سال 87 بود معاف نشدم دليلش چيه لطفا رسيدگي کنيد آيا فقط براي تحصيلکرده ها انقدر سخت ميگيرن ؟ خواهش ميکنم مسولين رسيدگي کنند .

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۱۵:۳۲

سلام خسته شديم بلاتکليفى طرح دوم خريد سربازى شروع نمايد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۷ ۱۱:۵۹

چرا شرط غيبت برا فراريها مثل غايبان از تاريخ فارغ التحصيليشون حساب نميکنيد! زمان بين فارغ التحصيلي و تاريخ اعزام هدر ميره

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۷ ۱۲:۲۷

سلام پس اعلام نمايد طرح دوم بالاهشت سال غيبت را

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۷ ۱۵:۱۵

عده اى زيادي بلاتکليف طرح جديد شروع نمياد خسته شديم انتظار

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۷ ۱۵:۲۰

سلام چي شد ثبت نام طرح دوم خريد سربازي؟ خوب مى خواهم بيام تکليف خدمتمون را روشن کنيم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۷ ۱۹:۵۲

آقا طرح دوم رو شروع کنيد. ما قرباني اعلام دير هنگام قانون براي دانشجويان انصرافي شديم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۹

سلام 8شهريور شد بلاتکليف عده اي زيادي ثبت نام شروع نمايید طرح دوم خريد سربازي

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۸ ۱۴:۴۴

سردار محترم عاجزانه تقاضاي تمديد طرح رو دارم در حق من اجحاف شده با وجود اين که طرح شامل حالم ميشد ولي ثبت نام نکردند چون قانوني براي دانشجويان انصرافي نبود

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۸ ۱۵:۰۶

سلام چقدر انتظار؟ طرح دوم خريد سربازي بالا هشت سال شروع نميشه

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۸ ۱۵:۱۳

سلام عده اى زيادي منتظر طرح دوم خريد سربازي بالا هشت سال برا ثبت نام شروع نمياد بلاتکليفیم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۹ ۱۲:۳۹

سلام من براي وضعيت کاريم به مشکل خوردم و اگه طرح تمديد نشه کارم رو از دست ميدم و زندگيم با دو تا بچه از هم مي پاشه چرا زودتر ثبت نام شروع نميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۹ ۱۳:۴۳

بي خود پولتون رو دور نريزد. من خريدم کارتمم اومد نه از وام خبري هست. نه کار فقط بي پول مي شيد و بدهکار هيچ جا هم به درد نمي خوره

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۹ ۱۴:۰۲

جا دارد از تلاش مسوولان سازمان وظيفه عمومي ناجا در پيگيري اين طرح نيز تشکر کنيم.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۹ ۱۴:۲۰

سلام شهريور شد ديگه اعلام کنيدطرح دوم خريد سربازي بالا هشت سال غيبت

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۰۹ ۱۴:۲۳

سلام چي شد طرح دوم خريد سربازي بالا هشت سال غيبت

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۰ ۰۸:۳۲

اقا من 32 ميليون كل مايه ام را دادم الان بيكار بي پول شدم تا خواب راحت برم كه نميرم از دست خالي شدن . چون فقط يك ماه با معاف55 فاصله داشتم.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۰ ۱۱:۵۶

سلام.تو را خدا طرح را تمديد کنيد مرديم از بلاتکليفي گناه ما دانشجويان انصرافي چيه زماني که شما بخشنامه جديدا برا امثال من داديد اخر سال بود و دانشگاها عملا تعطيل بودند و برا ثبت نام نياز به نامه از،دانشگاه داشتيم و به همين دليل موفق به ثبت نام نشديد تو را جون مادرتون طرح را تمديد کنيد عاجزانه تقاضا دارم ازتون صحبت منا به گوش سردار برسونيد با تشکر موفق باشيد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۰ ۱۲:۰۰

سلام.اخه گناه من دانشجو انصرافي چيه که بخشنامه مربوط به ما را دير اعلام کرديد و دانشگاها عملا تعطيل بودند و ما موفق به گرفتن نامه از دانشگاه نشده و در نتيجه نتونستم ثبت نام کنيم.تو را خدا طرحا تمديد کنيد عاجزانه تقاضا دارم صحبت منا به گوش سردار برسونيد با تشکر

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۰ ۲۰:۱۵

سلام عده اى زيادى بلاتکليف طرح دوم شروع نمايد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۰ ۲۱:۲۷

خواهشا به سردار بگين اونايي که غيبت قبل فرار دارن وسنشون بالاست ومتاهل هم هستن تکليفشون چيه.ممنون از پيگيريتون.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۰ ۲۳:۱۸

تقاضا دارم در دوره ي بعدي کساني که 7 سال غيبت دارند با سن بالا، مد نظر قرار بديد.چون غيبت اين اشخاص فقط چند ماه تا 8 سال تمام فاصله دارد.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۱ ۰۹:۲۸

سلام خواهشا يه مصاحبه با سردار انجام بديد و به ايشون بگيد خيلي ها مثل منتظر تمديد طرح هستن واقعا در حق دانشجويان انصرافي ظلم شده

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۱ ۰۹:۵۱

سلام شواهد نشون داده مبلغ واريز شده حساب دولت کمتر پيش بيني شده بود پس طرح دوم خريد سربازي بالا هشت سال غيبت شروع نمايد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۱ ۱۲:۵۰

خداوکيلي از سردار بخوايند در ثبت نام جديد فرار قبل و بعدم حساب کنيد.تا منم که 34سالمه بتونم بخرم.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۱ ۱۳:۲۰

تورو خدا يه فكري بخاطر كسايي كه اين همه پول رو ندارن مثل من بكنيد،ايسنا عاجزانه تقاضا ميكنم تورو خدا اينو به گوش مسئؤلين برسونيد،بخدا من كارگرم شرايط مالي خوبي هم نداريم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۱ ۱۳:۵۵

با سلام و با تشکر از ايسنا از مسئولين خواهش ميکنم در دور دوم ثبت نام غيبت قبل از فرار فراريها را حساب کنند اينطوري خيلي اجحاف شده در حق ما که بيشتر از 8 سال غيبت داريم ولي از فرارمون کمتر از 8 سال ميگذره

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۱ ۱۴:۳۱

تقاضا دارم دوره بعدي برا فراريها از آخرين مدرک تحصليشون حساب کنند

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۱ ۱۶:۵۹

سردار يکس از توجيهات شما براي اين طرح اين بود که افراد با سن بالا مثلا 29..30 سال ديگر به درد خدمت نميخورند و روحيه ساير سربازان را پايين مي آورند. حالا چه فرقي بين اين 30 ساله‌ها و ما 30 ساله‌ها که غيبت نداريم و مشغول تحصيل در مقاطع دکتري و ارشد هستيم هست؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۲ ۰۸:۰۵

سلام من دانشجوي انصرافي هستم يک ترم از فروردين هشتاد و هفت تاشهريور هشتاد وهفت رفتم هيچ واحدي رو هم نتوانسته ام پاس کنم آيا براي من از ديپلم حساب ميشه که هشتاد و شيش گرفته ام يا از تاريخ انصراف از دانشگاه ممنون ميشم راهنمايي کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۲ ۱۱:۱۹

لان تقريبا 23 روزه پول وايز کردم ولي خبري از کارت نيست!!! از سايت نظام وظيفه استعلام ميگیرم ميزنه هيچي يافت نشد. از شماره 110206010 استعلام میگيرم با کد 1 ميزنه سيستم قديم با کد 4 استعلام میگيرم ميزنه معافيت شما مثبت هست به پلس 10 مراجعه کن. فراري سال 81 بودم اس ام اس مثبت برام اومد مستقيم بدونه اعزام به خدمت حالا يکي ميکه بايد برگه تسويه بياراي تا کارت صادره بشه اخه مامور پليس 10 چيزي هم نگفت برگه بايد بياري گفت برو کارت مياد بخدا ديگه خسته شدم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۲ ۱۳:۰۱

سلام از فکر اعصاب رواني شديم طرح دوم خريد سربازي بالا هشت سال غيبت شروع نمايد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۲ ۱۷:۳۵

سلام واسه منم هنوز پيامک نيومده کلافه شدم نميدونم بايد چيکار کنم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۲ ۱۸:۲۴

سلام، اين يكسال فكر كنم همه با اين نظام وظيفه مشكل پيدا كردن، از من گرفته كه با سي و پنج سال سن چون از فرارم هفت سال و نيم ميگذره معاف نشدم و پنج سال قبلش هم غيبت داشتم و از من سن و سال كمتر چون صرفا غايب بوده با بيست و هشت سال سن معاف شده، تا اين مسئولان رده بالا كشور، از مجلس كه ميگه گواهينامه بدون كارت پايان خدمت تا اقاى قشقاوي كه ميگه بيان ايرانيان خارج از كشور بخرن!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۳ ۱۱:۵۶

آقا براي ما هنوز اس ام اس نيومده چيکار بايد بکنيم؟

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۳ ۱۳:۳۵

خىلى جالبه افراد مقىم خارج مى‌تونن سربازى رو بخرند افراد غاىب داخل كشور هم مى تونن بخرن فقط ىه سرى افراد بىچاره كه درس خوندنو و وقتشونو تلف كردن باىد برن ..... لطفا از این به بعد به بچه هاتون نگین بمونین تو مملكت خودتون درس بخونین تا به یه دردى بخورین

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۱۸:۳۰

نخير سردار کمالي سريعا تکذيب کردند خريد خدمت مشمولان خارج کشور را و گفتند که بايد 8 سال غيبت داشته باشند

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۰۸:۵۲

خواهش مي کنم زمان غيبت فراري هارو از اخرين مدرک تحصيلي حساب کنيد

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۰۹:۰۶

عاجزانه تقاضا دارم زمان غيبت فراريها همانند غايبين از اخرين مدرک تحصيليشون محاسبه کنيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۱۵:۳۰

سلام. خواهشا زمان قبل اعزام و بعد ترک يگان را براي فراريها محاسبه کنيد تا شامل طرح بشن. حداکثر اين افراد بالاي 30 سال هستن.

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۱۵:۴۱

من که چند ساله دارم درس ميخونم تا مقطع ارشد نميتونم بخرم ولي اوني که درس نخونده اين مزيت رو داره که بخره و نره سربازي!!!! يعني درس نخونيم بهتره؟!! درس نخونيم يا بيسواد باشيم مزاياي بيشتري داره !! اصلا مملکت به دکتر مهندس نياز نداره! واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۲۰:۴۱

سردار کمالي فرمودند که : ما در نظر گرفتیم که افرادی که مدت هشت سال دوره احتیاط آنها تمام شده است و وارد دوره ذخیره شده اند، بتوانند با پرداخت جریمه تکلیف نظام وظیفه خود را روشن کنند. پس براي فراريها هم بايد از زمان آخرين مدرک تحصيلي و از زماني که مشمول شدند حساب کنند نه از زمان آخرين فرار

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۶ ۱۶:۰۵

همين الان يکي ازخبرگزاريها با سردار کمالي مصاحبه کردند و ايشان گفته اند به احتمال زياد ثبت نام دور دوم جريمه مشمولان غايب از آخر شهريور آغاز مي شود

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۶ ۲۱:۰۹

کاش يه کمپيني هم تشکيل ميشد که افراد تحصيلکرده به سربازي نميرفتند که يه ذزه هم به ما توجه ميشد.... از خبرگزاري ايسنا که هميشه حامي دانشجويان بوده و هست استدعا مي کنم که يک گزارش تهيه کنين که چه ظلم بزرگي در حق اين قشر ميشه با اين طرح که بايد تو سن بالا عمرمون به مدت 2 سال تلف ميشه در صورتي که مي تونيم وارد بازار کار بشيم و .....

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۰:۴۲

الان چند روزه پول را وايز کردم ولي خبري از کارتم نيست؟ خستم شدم ديگه. گفتند نهايت يکماه ميايد کو پس؟ خبري که نيست استعلام ميزنيم خبري هم نيست

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۲۲:۰۴

نفروشيد. برن سربازي مرد شن

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۱۰:۳۹

فكر كنم مثل قبل انقلاب خانمها رو هم باید بفرستن سربازي كه انشا الله یه ذره خانم بشن

avatar
۱۳۹۴-۰۶-۱۹ ۰۳:۱۷

اقا برای منم پيامک نيومد. رفتم‌ نظام‌ وظيفه‌ عمومي‌ پيگير شدم‌ مدرک‌ تحصيلم‌ گم‌ شده‌ بود‌ مدرکو‌ دادم‌ ثبت‌ شد‌ همون‌ لحظه‌ اس‌ تاييد اومد‌. پولمم امروز واريز کردم. ايشالا‌ که کارت‌ زود بياد‌ دوستان‌ حتما‌ پيگيري‌ کنين‌‌ تا حقتون‌ ضايع‌ نشه. ياحق