• یکشنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 94091508591
  • خبرنگار : 71505

دیدار رییس ستاد اربعین شهرداری تهران با مسئولین کربلا

دیدار رییس ستاد اربعین شهرداری تهران با مسئولین کربلا

روز گذشته دو روز پس از اتمام مراسم اربعین حسینی رییس ستاد اربعین شهرداری تهران روز پر مشغله‌ای را همراه با دیدار مسئولین شهر کربلا داشت.

روز گذشته دو روز پس از اتمام مراسم اربعین حسینی رییس ستاد اربعین شهرداری تهران روز پر مشغله‌ای را همراه با دیدار مسئولین شهر کربلا داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به کربلا، روزگذشته مجتبی عبدالهی از زمینی که توسط فرمانداری و شهرداری کربلا برای دپوی تجهیزات شهرداری تهران در شهر کربلا در نظر گرفته شده است بازدید کرد.

بر اساس گفتگوهای انجام شده میان شهردار کربلا و رییس ستاد اربعین شهرداری تهران مقرر شده تا سرویس‌های بهداشتی و کیوسک‌های از من بپرسید متعلق به شهرداری تهران در این انبار نگهداری شود تا در سال آینده از این تجهیزات استفاده شود.

در ادامه رییس ستاد اربعین شهرداری تهران با فرماندار کربلا ملاقات کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار دو طرف بر افزایش همکاری‌ها و تعامل بیشتر برای ارایه خدمات بهتر به زائرین امام حسین (ع) تاکید کردند.

عبدالهی ضمن تشکر از فرماندار کربلا به دلیل همکاری شایسته با شهرداری تهران گفت: پیگیری امور زائرین اباعبدالله الحسین کار بسیار ارزشمندی است که بیانگر فروتنی مردم و مسئولین شهری کربلای معلی است و این فروتنی از کسی بر نمی‌آید مگر مردان باگذشت و برای همه این پیگیری ها قدردان مردم و شهرداری و فرمانداری کربلا هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم ارتباط ها، دوستی‌ها و برادری‌های ایجاد شده سال‌ها ادامه داشته باشد و توفیق داشته باشیم در سال‌های آینده نیز به زائرین حسینی خدمت رسانی کنیم و با درایت، تیزهوشی و تلاش مسئولین شهرکربلا بیش از پیش بتوانیم در خدمت مردم و زوار امام حسین (ع) باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ادامه عملیات زیباسازی و نورپردازی خیابان میثم تمار در کربلا گفت: نورپردازی پل‌ها و برخی خیابان‌های شهر کربلا برابر وعده داده شده انجام می شود، طراحی بوستان‌ها و فضای سبز این شهر انجام شده و به زودی به شهرداری کربلا اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: پارک متنزه الحسین نیز پیرایش خواهد شد و در این بوستان سرویس‌های بهداشتی ساخته و‌ نیمکت نصب خواهد شد؛ البته انجام این کارها نیازمند برنامه ریزی بیشتر است. شهرداری تهران این آمادگی را دارد درباره انتقال تجربیات و آموزش نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران همکاری تنگاتنگی با شهر کربلا داشته باشد.

عبدالهی تاکید کرد: برای پیگیری همکاری‌ها نیازمند تشکیل کارگروه مشترکی هستیم تا مرتبا موارد توافقی را پیگیری کند و گزارش‌هایی از پیشرفت کارها تهیه کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این دیدار حسین جواد احمد المنکوشی فرمانداز کربلا گفت: از زحمات شهرداری تهران برای ارایه خدمات گسترده به زائرین اربعین حسینی صمیمانه تشکر می‌کنم و از تک تک پرسنل شهرداری تهران تشکر می کنم.

وی افزود: امیدوارم همکاری ها در سطح بالایی ادامه داشته باشد تا موجب اتحاد بیش از پیش شیعیان شود.

وی ادامه داد: همه مردم و مسئولین شهر کربلا فعالیت های گسترده شهرداری تهران را به ویژه نصب چراغ هایی باعنوان یا حسین در سطح شهر را مشاهده کردند و امیدواریم این تعامل و همکاری شهرداری تهران استمرار داشته باشد.

فرماندار کربلا ابراز امیدواری کرد که برنامه ریزی و همکاری برای برگزاری مراسم اربعین سال آینده زودتر و از ماه‌های قبل آغاز شود تا خدمات بیشتر و بهتری به زائرین ارایه شود. امیدواریم باهمکاری شهرداری تهران مجموعه ای خدماتی شامل سرویس های بهداشتی و حمام در شهر کربلا ساخته شود چرا که یکی از نیازهای اساسی زائرین در شهر کربلا است.

به گزارش ایسنا، در ادامه رییس ستاد اربعین شهرداری تهران در بیت سید نبیل طالقانی نماینده برخی مراجع اعظام در اروپا حاضر شد.

شیخ طالقانی در این دیدار خدمات شهرداری تهران در کربلا را قابل تقدیر خواند و افزود: خدمات ارائه شده در کربلا توسط شهرداری تهران موجب دلگرمی و وحدت شیعیان خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ارایه این خدمات را تحت حمایت رهبر معظم انقلاب خواند و تاکید کرد: حقیقتا از خدمات شهرداری تهران در کربلا تشکر می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، درادامه عبدالهی همچنین از مرکز خدماتی فرهنگی اهل بیت امام حسن مجتبی که شامل مسجد، حسینیه و هتل که توسط شیخ کاظم عمری فرزند آیت الله عمری در کربلا در حال ساخت است بازدید کرد.

شیخ عمری نیز در این دیدار از خدمات شهرداری تهران تشکر کرد و افزود: این خدمات ارزشمند نشانه قدرت، برابری و برادری جهان اسلام و شیعیان است و من دست بوس تک تک نیروهای شهرداری تهران که در مراسم اربعین خادم زائرین اباعبدالله الحسین بودند، هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha