• چهارشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 94112818517
  • خبرنگار : 71489

وزیر کشاورزی اعلام کرد

گوشت گران نشده است/ قاچاق میوه به دلیل نابسامانی در مرزهاست

گوشت گران نشده است/ قاچاق میوه به دلیل نابسامانی در مرزهاست

وزیر جهاد کشاورزی ضمن اعلام اینکه آماری مبنی بر افزایش قیمت گوشت نداریم، تصریح کرد: قاچاق میوه به کشور به دلیل نابسامانی در مرزهاست و به وزارت جهاد کشاورزی مربوط نیست.

وزیر جهاد کشاورزی ضمن اعلام اینکه آماری مبنی بر افزایش قیمت گوشت نداریم، تصریح کرد: قاچاق میوه به کشور به دلیل نابسامانی در مرزهاست و به وزارت جهاد کشاورزی مربوط نیست.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمود حجتی امروز - چهارشنبه - در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره قاچاق میوه به کشور اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی تولیدکننده میوه است و مسئولیتی در ارتباط با قاچاق میوه به کشور ندارد و پیش از این نیز ابلاغ و اعلام کرده‌ایم که نباید هیچ میوه‌ای به صورت قاچاق یا رسمی وارد کشور شود.

وی در مورد علت ورود میوه قاچاق به کشور نیز خاطرنشان کرد: علت این اتفاق نابسامانی موجود در مرزهای کشور است.

حجتی با تأکید بر اینکه وزارت جهاد تولیدکننده میوه است، گفت: آنهایی که مسئول مبارزه با قاچاق و حفظ مرزها هستند باید در این رابطه اقداماتی انجام دهند.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در پاسخ به اینکه علت افزایش قیمت گوشت و میوه چیست؟ اظهار کرد: آمار موجود هیچ اشاره‌ای به افزایش قیمت ندارد.

وی در مورد وضعیت میوه شب عید با بیان اینکه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به اندازه کافی و حتی بیشتر از نیاز بازار، میوه موجود است و تنها نگرانی ما این است که سیب و پرتقال روی دست تولیدکنندگان بماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۱-۲۸ ۱۵:۴۴

بطور طبيعي انسان خواستار و دوستدار هر کالا و ماده خوب و با کيفيتی است . لذا کالاي با کيفيت به هر کشوري نفوذ پيدا مي کند چه از راه قانوني وچه از راه قاچاق . براي جلوگيري از ورود کالاي خارجي بايد کيفيت کالا ي ايراني را بهبود بخشيد

avatar
۱۳۹۴-۱۱-۲۸ ۱۷:۲۲

جناب وزير شما سري به قصابي يا فروشگاه سر محلتان بزنيد قيمت ها دستتان مي ايد

avatar
۱۳۹۴-۱۱-۲۸ ۲۰:۰۰

لطفا يکى به ما کشاورزان چغندر قند که هيچ پولى از کارخانه‌ها دريافت نکرديم و واقعا در اين اخر سال در تنگناه هستيم کمک کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۴-۱۱-۲۸ ۲۰:۳۰

آقاي حجتي يا گوشت نميخورن يا خودشون خريد نميکنن

avatar
۱۳۹۴-۱۱-۲۸ ۲۱:۰۷

سير از گرسنه خبر ندارد