• شنبه / ۱ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 94120100353
  • خبرنگار : 71431

انفجار مرگبار کپسول گاز در "کوهسار"

انفجار مرگبار کپسول گاز در "کوهسار"

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مرگبار یک سوئیت قدیمی در شمال غرب پایتخت خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مرگبار یک سوئیت قدیمی در شمال غرب پایتخت خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 19:11 شب گذشته یک مورد حادثه انفجار در منزل مسکونی به آدرس بلوار کوهسار به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه 74 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی بود که داخل آن حدود 8 سوئیت به مساحت بین 15 تا 20 متر مربع قرار داشت، گفت: انفجار در یکی از سوئیت‌های واقع در طبقه همکف این ساختمان رخ داده و شدت آن به حدی بود که تمامی درها و پنجره‌های این ساختمان تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور مردی 60 ساله در داخل این سوئیت افزود: در بررسی‌های آتش‌نشانان مشخص شد که مردی 60 ساله درون اتاقک گرفتار شده که آتش‌نشانان این فرد را در حالی که علائم سوختگی در بدنش مشهود بود خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند و تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی‌های علائم حیاتی، مرگ این فرد را تایید و اعلام کردند.

ملکی با بیان اینکه این ساختمان فاقد گاز شهری بوده و از کپسول گاز برای تامین گرما و پخت و پز استفاده می‌شد، افزود: داخل اتاقک این مرد نیز چندین سیلندر گاز قرار داشته و مشخص شد که این فرد اقدام به پر کردن کپسول‌های گاز پیک‌نیکی با استفاده از سیلندرهای 11 کیلویی گاز می‌کرده و همین موضوع باعث نشت گاز و سرایت آن به شعله بخاری و انفجار شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 19:49 به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha