• یکشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 94121610364
  • خبرنگار : 71381

با اشاره به انتخابات هفتم اسفند

پورمحمدی: نوع انتخاب مردم در هفتم اسفند پیام‌های زیادی دارد

پورمحمدی: نوع انتخاب مردم در هفتم اسفند پیام‌های زیادی دارد

وزیر دادگستری در پیامی به مردم ایران حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفند را تبریک گفت.

وزیر دادگستری در پیامی به مردم ایران حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفند را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در این پیام گفت: از ملت شریف، بزرگوار، هوشمند و زمان شناس که با حضور حماسه ساز خود در روز هفتم اسفند گام بلندی را در تحکیم موقعیت نظام و انسجام و وحدت ملی برداشتند تشکر می‌کنیم.

وی ضمن شکرگزاری خداوند به خاطر عنایتی که در حق ملت و نظام و کشورمان داشته است، گفت:‌ از مقام معظم رهبری به خاطر حمایت ها و هدایت‌هایشان سپاسگزاریم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه مشارکت 34 میلیونی و بیش از 62 درصدی واجدین شرایط پیام های زیادی در عرصه بین‌المللی و داخلی داشت، تصریح کرد: پیام انتخابات در عرصه بین‌الملل در جهت تقویت جایگاه ایران و در داخل پیام همبستگی و امید و حمایت از دولت و اقدامات و برنامه‌ها و ماموریت های دولت را داد.

پورمحمدی با بیان اینکه مردم عملی صالح، با ایمان و باور و اعتقادشان انجام دادند و خداوند وعده حیات طیبه را داده است، گفت: امیدواریم همه ما در جهت تحقق وعده الهی بتوانیم بسترهای لازم را فراهم کنیم چرا که دولت پیام حضور گسترده مردم را دریافت کرد و آن خدمت صادقانه و خالص برای زندگی پاک و نیکو برای همه شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه نوع حضور، میزان رای و نوع انتخاب مردم پیام های زیادی داشت، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم صادقانه و واقع بینانه پیام حضور و مشارکت و رای مردم را در یابیم و سعی کنیم این پیام ها را به خوبی پاسخ بگوییم.

پورمحمدی افزود: خوشحالیم در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت گام بلندی در این راستا برداشتیم و در کمال آرامش و امیدواری و با حفظ اخلاق و حرمت‌گذاری به هم انتخابات برگزار شد و ان شاء الله دستاوردهای بزرگی همچون اخلاق و احترام به حقوق یکدیگر را حفظ کنیم و همه برای سربلندی کشور و نظام و اسلام عزیز و هم‌چنین انقلاب بزرگ اسلامی مان تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha