• یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 95031713366
  • خبرنگار : 71477

کامرون: پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خدمات درمانی و حقوق بازنشستگی ممکن است قطع شوند

کامرون: پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خدمات درمانی و حقوق بازنشستگی ممکن است قطع شوند

نخست وزیر انگلیس به منظور کسب حمایت اکثر کارمندان دولتی حامی خروج این کشور از اتحادیه اروپا، در مصاحبه‌ با روزنامه ساندی تاکید کرد، اگر مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا رای دهند، ممکن است حقوق‌های بازنشستگی و خدمات درمانی ملی که با بودجه دولتی تامین می‌شود، قطع شوند.

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، نظرسنجی‌ها که نشان می‌دهند مردم انگلیس پیش از برگزاری رفراندوم 23 ژوئن به طور مساوی به دو دسته تقسیم شده‌اند، همچنین نشان می‌دهند که افراد مسن جزو کسانی هستند که به احتمال زیاد در رفراندوم شرکت خواهند کرد و همچنین بخش اعظم رای دهندگان حامی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را تشکیل می‌دهند.

 

با توجه به اینکه کمتر از دو هفته به برگزاری رفراندوم باقی مانده، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس هشدار داد: افزایش‌های سالیانه حقوق بازنشستگی، مجوزهای تماشای رایگان تلویزیون و بلیتهای اتوبوس ممکن است همگی قطع شوند تا سیاه چالی را که در بودجه‌های دولتی به وجود آمده، جبران کنند.

 

وی افزود: از ین رو ممکن است شما مجبور به قطع امتیازاتی شوید که برای مردم واقعا ارزشمند هستند. این امتیازات ممکن است بودجه مربوط به خدمات درمانی ملی باشد یا بودجه حمایت از سیستم حقوق بازنشستگی کشورمان.

 

اما جورج ایان دونسان اسمیت، یکی از وزرای سابق و یکی از فعالان برجسته کمپین خروج انگلسی از اتحادیه اروپا کامرون را به اشاعه یک تهدید بی‌پایه و اساس متهم کرد؛ اقدامی که حاکی از افزایش تفرقه در داخل حزب حاکم محافظه کار کامرون است.

 

دونسان اسمیت گفت: در حال حاضر شاهد یک تلاش کینه جویانه و مستاصلانه برای تهدید و تحکم به مردم انگلیس به ویژه مستمری بگیران هستیم که با هدف نجات کمپین ناکام باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha